Klopt, werkt goed. Alleen mis je dan Sense, en ik merkte dat stock-Android toch wel wat belangrijke dingen mist. Ook simpele handelingen als het selecteren van tekst gaat met Sense vele malen beter.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:02 schreef Ireyon het volgende:
Als je op zoek bent naar de snelste en meest stabiele ROM met minimale tweaks, dan is Oxygen the way to go.
http://forum.oxygen.im/index.php

Dit dusquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:02 schreef Ireyon het volgende:
Als je op zoek bent naar de snelste en meest stabiele ROM met minimale tweaks, dan is Oxygen the way to go.
http://forum.oxygen.im/index.php
Waarom zou je updaten als je toch gaat rooten?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:24 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ben nu een backup van een aantal dingen aan het maken om die update erop te gooien, maar heeft die update gevolgen voor het eventueel willen rooten?

Omdat rooten niet meteen betekent dat je een custom rom gaat draaien.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:01 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Waarom zou je updaten als je toch gaat rooten?

Dan moet je eerst wachten totdat rooten mogelijk is voor je nieuwe updatequote:Op woensdag 3 augustus 2011 17:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat rooten niet meteen betekent dat je een custom rom gaat draaien.

Hij vroeg dus ook of updaten gevolgen had voor het rooten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:56 schreef lekzzz het volgende:
[..]
Dan moet je eerst wachten totdat rooten mogelijk is voor je nieuwe update

Zijquote:Op donderdag 4 augustus 2011 01:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hij vroeg dus ook of updaten gevolgen had voor het rooten.

Waarom zou je dat willen? Waarom zou je überhaupt een taskkiller willen? Die dingen helpen niks (nee, echt niet!) en kunnen alleen maar dingen kapot maken.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:11 schreef bokkepoot het volgende:
Heeft het nog gevolgen dat als ik mijn Taskkiller op autokill zet en dan op Crazy?

Dat wanneer je hier komt met "Hij restart vanzelf/force close/hij is zo traag/batterij snel leeg", je dit als reactie krijgt:quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:11 schreef bokkepoot het volgende:
Heeft het nog gevolgen dat als ik mijn Taskkiller op autokill zet en dan op Crazy?

Ik merk het verschil tussen het gebruik met een taskkiller en zonder een taskiller.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Waarom zou je überhaupt een taskkiller willen? Die dingen helpen niks (nee, echt niet!) en kunnen alleen maar dingen kapot maken.
Batterij is sowieso snel leeg... 1 dag als ik mazzel hebquote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:24 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat wanneer je hier komt met "Hij restart vanzelf/force close/hij is zo traag/batterij snel leeg", je dit als reactie krijgt:
.

Wat voor verschil merk je dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik merk het verschil tussen het gebruik met een taskkiller en zonder een taskiller.
Ik zal wel eens een filmpje maken..
[..]
Batterij is sowieso snel leeg... 1 dag als ik mazzel heb

quote:Op donderdag 4 augustus 2011 19:45 schreef bokkepoot het volgende:
Batterij is sowieso snel leeg... 1 dag als ik mazzel heb

Zet de taskkiller eens uit. Of kijk eens wát nou precies je batterij verbruikt, kan je allemaal zien onder instellingen -> over de telefoon -> accu.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:09 schreef bokkepoot het volgende:
En als ik hem de hele dag in mijn broekzak heb en niks mee doe zit ik op 60%..Nou feest

50% weergave meestal (scherm staat op 25%)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 20:28 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zet de taskkiller eens uit. Of kijk eens wát nou precies je batterij verbruikt, kan je allemaal zien onder instellingen -> over de telefoon -> accu.

Ok, aangezien jij volgens mij de 2.3-update al hebt, druk eens op dat grafiekje bovenaan dat lijstje met procenten.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
50% weergave meestal (scherm staat op 25%)
Android systeem ongeveer 10-15%
En spraakoproepen 15 procent
En dan nog wat kleine dingetjes meestal...

Wauw dat wel vet ja..quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ok, aangezien jij volgens mij de 2.3-update al hebt, druk eens op dat grafiekje bovenaan dat lijstje met procenten.
Dan krijg je de grafiek wat groter te zien. Kijk eens of de balkjes van 'scherm aan' en 'ingeschakeld' ongeveer gelijk lopen. Mocht 'ingeschakeld' vrijwel onderbroken doorlopen, dan is er iets mis.

Ja, dan kan je het beter morgen bekijken idd.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:32 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Wauw dat wel vet ja..![]()
Vandaag is ie gebruikt als tomtom en morgen ook dus zal volgende week eens kijken..

Ja klopt want als ik hem op de wifi heb en ik vergeet hem aan de lader te leggen dan is ie ook maar 10% kwijt ofzo.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 21:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, dan kan je het beter morgen bekijken idd.
Even ter informatie: Als je scherm uitstaat, gaat de telefoon na een korte tijd in een slaapstand. Hierin verbruikt hij veel minder energie. Er zijn bepaalde apps die zorgen dat de telefoon niet in de slaapstand kan gaan, dan is je batterij heel snel leeg.
Oh, en als je de telefoon de hele dag als TomTom gebruikt hebt, dan heeft het scherm toch ook heel veel aangestaan? Dan is 50% wel heel weinig voor het scherm.

Bijzonder, waar was je geweest dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:58 schreef Ace1 het volgende:
Op vakantie zijn mijn T en C van de achterkant eraf gevallen.. lijm was helemaal gesmolten door de hitte
Ik zit er trouwens over te twijfelen om die 2.3 update te installeren.. Maar hoe kan ik het beste al mijn smsjes, apps, instellingen etc backuppen?
Lijkt me een hoop gedoe voor een update die schijnbaar niet zoveel voorstelt...

quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:58 schreef Ace1 het volgende:
Op vakantie zijn mijn T en C van de achterkant eraf gevallen.. lijm was helemaal gesmolten door de hitte
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |