Moederbord kapot, zou een telefoontje maken met htc...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:58 schreef automatic_ het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb even een vraagje![]()
De laatste tijd start mijn Desire opnieuw op als hij aan de oplader ligt en ik dan bijvoorbeeld naar een website ga. Hij is dan ook vrij warm, dus ik dacht: "dan doe ik dat niet meer".
Echter, afgelopen vrijdag gebruikte ik hem als navigatiesysteem (batterij was helemaal vol & zat niet aan de auto oplader) en hij is tot twee keer toe uitgevallen en zichzelf opnieuw gaan opstarten. De eerste keer na ongeveer 25-30 minuten en de tweede keer al na 10 minuten.
Vanmorgen is hij ook al twee keer spontaan opnieuw opgestart toen hij niet aan de oplader zat. Wel had ik hem toen net (lees: 10 tot 15 minuten) van de oplader afgehaald.
Ik vraag mijzelf af: Ligt dit nu aan de batterij of aan de telefoon zelf?
Ook als hij al buiten de garantie zit? Ik heb hem 09-06-2010 gekocht namelijk.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:18 schreef Alxander het volgende:
[..]
Moederbord kapot, zou een telefoontje maken met htc...
Zeiden ze bij mij ook. Weekje had ik hem terug, vorige maand was datquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ook als hij al buiten de garantie zit? Ik heb hem 09-06-2010 gekocht namelijk.
Oh, haha. Bij Belcompany hebben ze het weer over 3 wekenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zeiden ze bij mij ook. Weekje had ik hem terug, vorige maand was dat
Je moet hem ook niet via belcompany opsturen, maar gewoon ff htc zelf bellenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, haha. Bij Belcompany hebben ze het weer over 3 wekenNu snap ik wel dat het lastig is om een richtlijn te geven, maar goed...
Eerst maar eens kijken of ik van iemand een fatsoenlijke telefoon kan lenen (lees: ik wil whatsappen, haha). Voor mijn vakantie kan ik mijn oude ding (zonder fatsoenlijk) internet wel meenemen.
De HTC meneer aan de telefoon zei dat het zowel via de telefoonwinkel mag, als via HTC. Maar misschien is rechtstreeks via HTC beter...?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet via belcompany opsturen, maar gewoon ff htc zelf bellen
Iekzzz postte deze link hier laatst.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:39 schreef Qwea het volgende:
iemand nog een goeie howto voor het rooten + flashen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:25 schreef Ireyon het volgende:
Ik heb zojuist, voor het eerst sinds aanschaf in april '10, m'n Desire met de vloertegels kennis laten maken..![]()
Hij lag in 3 stukken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hij functioneert ook nog steeds goed?
"The problem with common sense is that most people are morons."
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 16:25 schreef Ireyon het volgende:
Ik heb zojuist, voor het eerst sinds aanschaf in april '10, m'n Desire met de vloertegels kennis laten maken..![]()
Hij lag in 3 stukken..Die van mij is met uitgaan al drie keer uit mijn zatte handen op de tegels gekletterd, ook in drie stukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Werkt nog prima, met alleen een paar krasjes.hoesjes
![]()
Nee helaas nog niet... maar wat er niet is kan nog komen,quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:13 schreef CaptainCookie het volgende:
Heeft iemand hier trouwens de officiële 2.3-update geïnstalleerd?
Ehm, de grootte van de ROM doet er niet veel toe. Het is niet dat je automatisch meer ruimte overhoudt op je telefoon als je ROM kleiner is.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:18 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nee helaas nog niet... maar wat er niet is kan nog komen,
Ps.. Wat is de kleinste ROM met sense? want nergens is er een chart beschikbaar met specificaties van grootte, apps etc?!
Daar heb ik dus ook last van, ik zit al bijna 30 jaar met computers te klooien, zowel beroepsmatig als hobbygekut maar naar al die roms en verschillende manieren om te flashen zit ik echt zoquote:Op woensdag 3 augustus 2011 13:23 schreef Pheno het volgende:
Ik zit te kijken welke rom ik wil uitproberen, maar mijn god, wat een wildgroei
Vroeger was alles veel makkelijker. Nu kan elke Billy the Whizkid een ROM online gooien. Waardoor ik dus niet weet of het daadwerkelijk iets is, of dat iemand een stijfje heeft nu zijn naam in een ROM staat.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook last van, ik zit al bijna 30 jaar met computers te klooien, zowel beroepsmatig als hobbygekut maar naar al die roms en verschillende manieren om te flashen zit ik echt zote kijken....
Klinkt veelbelovendquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:25 schreef bokkepoot het volgende:
Ik ben bezig met mijn telefoon opnieuw aan het instellen na de 2.3 update..Tot nu toe niet zo veel verschil gemerkt
Heb het antwoord al gevonden. Met de update kun je dan (momenteel nog) niet te rooten. Hmm.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:24 schreef Lolaatje het volgende:
Ik ben nu een backup van een aantal dingen aan het maken om die update erop te gooien, maar heeft die update gevolgen voor het eventueel willen rooten?
Maar dat is dan weer zonder Sense. Met Sense vind ik Leedroid wel een aanrader.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:02 schreef Ireyon het volgende:
Als je op zoek bent naar de snelste en meest stabiele ROM met minimale tweaks, dan is Oxygen the way to go.
http://forum.oxygen.im/index.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |