Die van mij doet het al niet meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
begin ik ook steeds meer last van te krijgen.
Hoe groot was je Ext3 partitie? En download Quick System Info eens uit de market, daarmee kun je zien of je Apps2sd wel goed werkt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik heb een hele tijd geleden toen ik ging rooten een gedeelte op mijn sd kaart beschikbaar gesteld om te gebruiken als "intern geheugen" Nu is issie eigenlijk vol terwijl ik nog zo'n 6gb overheb weet iemand hoe ik het groter kan maken?
Ik heb gezocht op Google maar kan het niet meer vinden.![]()
Groetjesss.
Geen idee hoe groot die partitie is precies is in QSI staat dat A2SD storage 457MB is en dat er 425MB vrij is maar dat zou eigenlijk niet kunnen kloppen want als ik een app installeer van ongeveer 10MB dan zal ie aangeven dat het alweer volzit. De melding dat het geheugen vol is is nu weg omdat ik gewoon simpel Flash Player heb verwijderd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe groot was je Ext3 partitie? En download Quick System Info eens uit de market, daarmee kun je zien of je Apps2sd wel goed werkt.
Waterproof? Leg hem eens een uurtje in een bak water, als hij het dan nog doet zou ik hem pas waterproof noemenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Als m'n Desire na vandaag, dagje Loveland, niet kapot is verklaar ik 'm onsterfelijk en waterproof.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 08:19 schreef Klonk het volgende:
Met de hoeveelheden water die hier nu naar beneden komen komt dat ongeveer op hetzelfde neer
Spam?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:43 schreef TimKraai het volgende:
Misschien een handige site voor degene die geen keuze kunnen maken:
Dan moet je root hebben en dat heb ik niet. Wat doet die app beter dan bijv. MyBackup(Pro)?quote:
Ah, okequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan moet je root hebben en dat heb ik niet. Wat doet die app beter dan bijv. MyBackup(Pro)?
Tijd om te gaan rooten danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dan moet je root hebben en dat heb ik niet. Wat doet die app beter dan bijv. MyBackup(Pro)?
Wordt hij te warm?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:31 schreef Klonk het volgende:
Lekker dan, mijn toestel zet zichzelf sinds een paar dagen elke dag wel een paar keer uit...
Bij mij was het een hardwareprobleemquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:08 schreef Klonk het volgende:
niet dat ik weet, las dat meer mensen het hadden en hebben opgelost met een stukje karton tussen de batterij en de backcover omdat de batterij losgaat. kan ik me iets bij voorstellen want het gebeurde bij mij telkens als ie mijn broekzak zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |