Gewoon in mijn broekzak... in Portugal. Heel de lijm was vloeibaar gewordenquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 21:59 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Bijzonder, waar was je geweest dan?
Ik ben net een week terug uit Egypte en mijn telefoon is nog in orde, terwijl het daar toch minstens 45 graden was iedere dag
Of heb je hem pal in de zon laten liggen oid?
Als je in de volle zon loopt/zit wordt het in je broekzak natuurlijk ook wel warm..quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:34 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Gewoon in mijn broekzak... in Portugal. Heel de lijm was vloeibaar geworden
Ik heb ook weleens dat ie opnieuw opstart maar komt door teveel processen denk ik.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
Vreemd: ik zou gaan hardlopen, zet Cardiotrainer aan, ineens wordt het scherm zwart, start HTC opnieuw op en toen ik CT weer wilde starten, stond 'ie er niet meer op.
Cardiotrainer stond er niet meer op?quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
Vreemd: ik zou gaan hardlopen, zet Cardiotrainer aan, ineens wordt het scherm zwart, start HTC opnieuw op en toen ik CT weer wilde starten, stond 'ie er niet meer op.
CT heeft het goede voornemen van je om af te vallen opgegeven en zichzelf geuninstalleerd...quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:39 schreef Viking84 het volgende:
Mijn advies? Niet doen. Je gaat er spijt van krijgen. Of wacht, doe het toch. Dan kan ik tegen je zeggen: ik zei het je toch!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 20:58 schreef Ace1 het volgende:
Op vakantie zijn mijn T en C van de achterkant eraf gevallen.. lijm was helemaal gesmolten door de hitte
Ik zit er trouwens over te twijfelen om die 2.3 update te installeren.. Maar hoe kan ik het beste al mijn smsjes, apps, instellingen etc backuppen?
Lijkt me een hoop gedoe voor een update die schijnbaar niet zoveel voorstelt...
Ik leef nogquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:42 schreef ohjajohh het volgende:
Iemand ervaring met fake htc accu's? Ik wil er eentje van buyincoins kopen, maar ben aan de ene kant sceptisch over ontploffende batterijen...
Die zilveren letters op de achterkant zijn gewoon metalen lettertjes die met lijm vastzitten..quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Mijn advies? Niet doen. Je gaat er spijt van krijgen. Of wacht, doe het toch. Dan kan ik tegen je zeggen: ik zei het je toch!!!
Maar die letters T en C die eraf zijn gevallen snap ik ff niet. HTC zijn gegraveerde letters op de achterkant en hoe kan iets wat gegraveerd is eruit vallen? Zitten er in die gegraveerde letters soms stickers met exact dezelfde afmetingen als de graveersel?
Aha, die letters zijn ondertussen zwart bij mij, maar nu ik een stukje schoonmaak, ja idd zilveren letters...quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:36 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Die zilveren letters op de achterkant zijn gewoon metalen lettertjes die met lijm vastzitten..
begin ik ook steeds meer last van te krijgen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 11:47 schreef Mr.DD het volgende:
Blegh, moet steeds harder duwen op die volume knop op de zijkant wil ie wat doen.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:34 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Aha, die letters zijn ondertussen zwart bij mij, maar nu ik een stukje schoonmaak, ja idd zilveren letters...
Ooo ik hoop zo dat hij er (uiterlijk) maandag isquote:Device HTC Desire, Serial No. xxx, is now awaiting shipment in our warehouse and should be returned to you within a couple of days.
Die van mij doet het al niet meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
begin ik ook steeds meer last van te krijgen.
Hoe groot was je Ext3 partitie? En download Quick System Info eens uit de market, daarmee kun je zien of je Apps2sd wel goed werkt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 14:53 schreef Spacevietnamees het volgende:
Ik heb een hele tijd geleden toen ik ging rooten een gedeelte op mijn sd kaart beschikbaar gesteld om te gebruiken als "intern geheugen" Nu is issie eigenlijk vol terwijl ik nog zo'n 6gb overheb weet iemand hoe ik het groter kan maken?
Ik heb gezocht op Google maar kan het niet meer vinden.![]()
Groetjesss.
Geen idee hoe groot die partitie is precies is in QSI staat dat A2SD storage 457MB is en dat er 425MB vrij is maar dat zou eigenlijk niet kunnen kloppen want als ik een app installeer van ongeveer 10MB dan zal ie aangeven dat het alweer volzit. De melding dat het geheugen vol is is nu weg omdat ik gewoon simpel Flash Player heb verwijderd.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hoe groot was je Ext3 partitie? En download Quick System Info eens uit de market, daarmee kun je zien of je Apps2sd wel goed werkt.
Waterproof? Leg hem eens een uurtje in een bak water, als hij het dan nog doet zou ik hem pas waterproof noemenquote:Op zondag 14 augustus 2011 01:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Als m'n Desire na vandaag, dagje Loveland, niet kapot is verklaar ik 'm onsterfelijk en waterproof.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 08:19 schreef Klonk het volgende:
Met de hoeveelheden water die hier nu naar beneden komen komt dat ongeveer op hetzelfde neer
Spam?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:43 schreef TimKraai het volgende:
Misschien een handige site voor degene die geen keuze kunnen maken:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |