abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2011 @ 18:18:50 #276
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101418062
omgekeerde wereld, een kapot toestel wordt behandeld als een doos eieren en een gerepareerd toestel word in een envelop in de brievenbus gedouwd :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 31 augustus 2011 @ 18:20:01 #277
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_101418105
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:18 schreef Klonk het volgende:
omgekeerde wereld, een kapot toestel wordt behandeld als een doos eieren en een gerepareerd toestel word in een envelop in de brievenbus gedouwd :D
Juist! Ik was ook best verbaasd, haha. Maar op dat moment was ik ook blij, omdat ik de dag erna op vakantie zou gaan, haha.
Of hij moet toch met de koerier zijn gekomen (nu ga ik twijfelen), maar ik dacht dat het TNT was (dat ze dat namelijk zeiden aan de telefoon).
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 1 september 2011 @ 13:09:00 #278
55098 Laurabeest
Zachte G korte EI dikke L
pi_101445839
Ik weet niet of dit hier al eerder is voorgekomen/gevraagd (ik kon het in ieder geval niet vinden), maar ik krijg een foutmelding op mijn Desire, meteen bij het opstarten al, waardoor ik mijn telefoon uberhaupt niet kan gebruiken en ook niet bij de instellingen/market etc. kan komen.

Ik krijg zodra ik opstart de melding "the process android.process.acore has stopped unexpectedly. Please try again". Toets ik vervolgens "force close", dan krijg ik de melding meteen weer opnieuw. In eerste instantie kon ik mijn telefoon nog wel gewoon uit zetten, maar zelfs dat gaat niet meer op de gebruikelijke manier. Ik heb echt totaal geen verstand van besturingssystemen/applicaties, just a humble user :).

Op andere fora heb ik wel vergelijkbare meldingen gevonden over de HTC Hero, maar nog niet echt iets voor de Desire. Het vermoeden daar was dat het iets te maken had met facebook synchronisatie.

Is er iemand bekend met dit probleem en hoe is het op te lossen?
Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Yorrit het volgende:
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
pi_101446218
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:09 schreef Laurabeest het volgende:
Ik weet niet of dit hier al eerder is voorgekomen/gevraagd (ik kon het in ieder geval niet vinden), maar ik krijg een foutmelding op mijn Desire, meteen bij het opstarten al, waardoor ik mijn telefoon uberhaupt niet kan gebruiken en ook niet bij de instellingen/market etc. kan komen.

Ik krijg zodra ik opstart de melding "the process android.process.acore has stopped unexpectedly. Please try again". Toets ik vervolgens "force close", dan krijg ik de melding meteen weer opnieuw. In eerste instantie kon ik mijn telefoon nog wel gewoon uit zetten, maar zelfs dat gaat niet meer op de gebruikelijke manier. Ik heb echt totaal geen verstand van besturingssystemen/applicaties, just a humble user :).

Op andere fora heb ik wel vergelijkbare meldingen gevonden over de HTC Hero, maar nog niet echt iets voor de Desire. Het vermoeden daar was dat het iets te maken had met facebook synchronisatie.

Dit proberen:
http://www.htc.com/nl/howto.aspx?id=2913&type=1&p_id=312
Als dat niet helpt is het een garantiegeval lijkt me.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  donderdag 1 september 2011 @ 13:47:14 #280
55098 Laurabeest
pi_101446954
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:22 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Dit proberen:
http://www.htc.com/nl/howto.aspx?id=2913&type=1&p_id=312
Als dat niet helpt is het een garantiegeval lijkt me.
Harde reset lijkt te helpen, maar nu heb ik geen toegang tot het wifi netwerk en ik weet het wachtwoord niet. Mijn vriend (die nu 3 weken op vakantie is in de Himalaya en onbereikbaar) heeft dat allemaal ingesteld en nooit aan me gegeven :'). Heerlijk als blijkt dat je zo afhankelijk bent van iemand :P.

Toch vind ik dat vreemd, als je geen wifi hebt zou je toch in principe ook via het mobiele netwerk apps moeten kunnen downloaden, mailaccounts instellen, etc?
laten we het er maar op houden dat het komt doordat je in de bieb altijd zo drug bezig bent ;)
  donderdag 1 september 2011 @ 14:12:07 #281
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101447727
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:47 schreef Laurabeest het volgende:

[..]

Toch vind ik dat vreemd, als je geen wifi hebt zou je toch in principe ook via het mobiele netwerk apps moeten kunnen downloaden, mailaccounts instellen, etc?
Staat het wel aangevinkt bij je instellingen :P?
AFC AJAX
  donderdag 1 september 2011 @ 14:16:40 #282
55098 Laurabeest
pi_101447856
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:12 schreef msnk het volgende:

[..]

Staat het wel aangevinkt bij je instellingen :P?
Jaja, haha, zoveel verstand heb ik er nog net wel van :P.
pi_101447915
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:47 schreef Laurabeest het volgende:

[..]

Harde reset lijkt te helpen, maar nu heb ik geen toegang tot het wifi netwerk en ik weet het wachtwoord niet. Mijn vriend (die nu 3 weken op vakantie is in de Himalaya en onbereikbaar) heeft dat allemaal ingesteld en nooit aan me gegeven :'). Heerlijk als blijkt dat je zo afhankelijk bent van iemand :P.

Staan de instellingen van je mobiele netwerk goed? Daarvoor moet je even op de site van je provider kijken.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  donderdag 1 september 2011 @ 14:36:18 #284
55098 Laurabeest
pi_101448421
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:18 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Staan de instellingen van je mobiele netwerk goed? Daarvoor moet je even op de site van je provider kijken.
Ok, nieuwe vraag: hoe krijg ik mijn IMEI nummer eruit? Mijn telfort geeft nog mijn oude toestel aan (hoewel ik de desire via hun heb besteld en ook eigenlijk vrijwel zeker weet dat het een tijdje in mijn telfort heeft gestaan) maar de aangegeven methode op de site (#06#) werkt niet.
pi_101448642
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:36 schreef Laurabeest het volgende:

[..]

Ok, nieuwe vraag: hoe krijg ik mijn IMEI nummer eruit? Mijn telfort geeft nog mijn oude toestel aan (hoewel ik de desire via hun heb besteld en ook eigenlijk vrijwel zeker weet dat het een tijdje in mijn telfort heeft gestaan) maar de aangegeven methode op de site (#06#) werkt niet.
het is "*#06#", met een * ervoor dus :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:18:33 #286
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101492502
Netjes, binnen een week terug :D

Volgens papieren heeft ie een nieuw moederbord gekregen maar ik heb een compleet ander imei nummer :D Dus volgens mij hebben ze gewoon een nieuw toestel in een doosje gedaan _O-
pi_101492671
Hebben jullie het ook wel eens dat het toestel soms gewoon niet voor te branden is?
Dat dat ding harstikke langzaam is en na een tijdje ineens weer gewoon doet?
pi_101492871
Apart probleem: Als ik automatisch de tijd laat bepalen via het netwerk loopt mijn klok steevast 4 minuten achter. Iemand enig idee hoe dat te verhelpen is (behalve handmatig de tijd instellen)?
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:42:16 #289
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_101493353
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef Klonk het volgende:
Netjes, binnen een week terug :D

Volgens papieren heeft ie een nieuw moederbord gekregen maar ik heb een compleet ander imei nummer :D Dus volgens mij hebben ze gewoon een nieuw toestel in een doosje gedaan _O-
Als ze je moederbord vervangen dan krijg je ander imei volgens mij. Ik had hetzelfde (nieuw imei nummer) en had gewoon mijn eigen toestel terug gekregen :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:44:51 #290
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_101493454
Ik zou het niet weten, ik had tijdens pogingen de accu vast te zetten per ongeluk het stukje stof voor het speakertje eraf gehaald en dat zit er nu weer op. Dus dat is of een op detail gerichte medewerker of een teken dat het een nieuw toestel is :P
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:48:23 #291
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101493564
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef Iemand91 het volgende:
Hebben jullie het ook wel eens dat het toestel soms gewoon niet voor te branden is?
Ja.
AFC AJAX
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:49:09 #292
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_101493581
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:44 schreef Klonk het volgende:
Ik zou het niet weten, ik had tijdens pogingen de accu vast te zetten per ongeluk het stukje stof voor het speakertje eraf gehaald en dat zit er nu weer op. Dus dat is of een op detail gerichte medewerker of een teken dat het een nieuw toestel is :P
Ik heb gewoon nog kleine krasjes aan de voorkant :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:51:21 #293
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_101493666
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef Iemand91 het volgende:
Ja, behoorlijk irritant soms. Je moet in elk geval niet een aantal updates tegelijk gaan downloaden uit de market, dan is er niets meer mee aan te vangen merk ik...
Don't let my username fool you...
pi_101494556
Veel mensen beweren/zeggen dat het aan een app killer ligt, ik weet niet hoe het zonder is (eigenlijk altijd erop gehad) maar vaak merk ik ook wel als het ding traag is, of app vastloopt dat even killen met zo'n app zeker werkt.
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:24:01 #295
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101494827
Een appkiller had ik toen ik mijn toestel nog maar net had. Omdat iedereen er zo negatief over was weggegooid.

Nou, sindsdien (maand of 8?) gaat het allemaal moeizamer met mijn Desire. Achteraf gezien, lijkt zo'n appkiller dus best goed te werken, maar het toestel was toen ook nog splinternieuw dus wie weet.

Maar het zal wel.
AFC AJAX
pi_101514998
Heb er net Cyanogenmod 7 opgezet. Allemaal wel leuk en aardig, alleen kom ik er nu achter dat ik geen 720p filmfunctie meer heb :(

Is er een manier om toch te kunnen filmen in 720p met cyanogenmod?
pi_101517074
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:09 schreef Laurabeest het volgende:

Ik krijg dus dezelfde melding met de laatste MIUI rom, heb altijd MIUI gebruikt alleen probeerde net ook even Cyanogenmod 7 maar daar kon moest ik een account registreren om de market in te gaan maar telkens als ik op Ja drukte ging ie terug naar het homescherm. :{

Ben nu maar weer aan het recoveren naar mijn oude MIUI rom.
  zondag 4 september 2011 @ 22:18:09 #298
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_101572934
Zojuist het lef gehad om maar eens te rooten.. Gelukt, dat wel. Nu beslissen welke rom ik ga nemen.
pi_101575890
Inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')