Uitdijendquote:
Ze zijn dus nog niet geweest hèquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:01 schreef Susie het volgende:
nog erger is als die stenen niet eens voor jou bedoeld zijn! Dat had ik dus laatste...grrrr...
Aventura straks haar jommetje in haar armen! Zet hem op!
nopes... nog niet lekker... en moeite om op gang te komen en zo met dreumes in de weer te gaan...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:52 schreef Kleurdoos het volgende:
is beessiejen stiekem toch aan t bevallen? (ik typte bavellen)
bij mij was diaree enzo een voorbode.
laen we t iig niet hopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, nee, ik voel niets. Afgelopen zaterdag was ik ergens ver weg van mijn zus en toen kreeg ik ineens een soort flauwte met hevige buikpijn. Ik moest echt zitten en bijkomen...maar toen was er met Aventura dus niet aan het handjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:59 schreef Spewey het volgende:
Voel jij nog niets Cinnamongirl? Tweelingen voelen toch soms elkaars pijn?![]()
Even een paar![]()
![]()
voor Aventura, hoop dat ze niet meer nodig zijn!
Klopt, maar dat is met een paar dagen uitgesteld vanwege misselijkheid enzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:35 schreef Fee-nix het volgende:
Succes Aventura! Duim voor je dat alles voorspoedig gaat.
Beterschap BJ. Wat rot om je zo te voelen en zeker als je ook nog een dreumes hebt rondlopen. Las ik nou laatst ook dat de kiesjes van je kleine aan t doorkomen zijn? Of was dat bij iemand anders? Zelf vind ik het ook al moeilijk om op te staan met mijn jongetje van 14 maanden. Ik ben zo ontzettend duizelig 's ochtends. Mezelf aankleden is al niet leuk en dan ook nog zo'n uk aankleden en naar beneden tillen...En ik ben nog maar 12 weken. Gaat nog leuk worden
.
O en die van mij krijgt dus ook kiesjes. Een boven en een onder. Gelukkig is hij nog erg vrolijk. Alleen vorige week had hij er veel last van met niet willen eten en huilerig zijn.
Scorpionsworld daar zouden jullie laatst toch al op prikken?
Ah ok, nou dan hoop ik maar dat er iets uitkomt waar ze wat aan heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:11 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is met een paar dagen uitgesteld vanwege misselijkheid enzo.
Dan zouden het zomaar (voor)weeën kunnen zijn! Spannend! Als je in de douche gaat, kun je kijken wat het doet. Zwakt het af, dan is het wrs nog njet echt begonnen, zet het dan door, dan juist wel!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Het komt en het gaat, ga nu de tijden even opschrijven
yupsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kijk het eventjes aan en ga straks even bellen, beter teveel bellen dan te weinig denk ik maar
Daar ben jij het levende voorbeeld van heb ik gelezenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
yupsje weet nooit hoe snel het ineens kan gaan
ik moet DIRECT bellen bij enige tekenen van een bevalling zeggen mijn VKen
(dat deed ik de vorige keer overigens ook...en toen was ze dr ook vrij vlot..)
Heb je een iPhone? De app labourmate timet heel handig!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben nu een uur aan het timen en er zit nogal wat verschil tussen.. Geen vruchtwaterverlies of slijmprop though.
Nooit gedacht dit nog eens live te posten
Nou, ik wist het ook niet zeker, hoor. Was blij dat het CTG aangaf dat het inderdaad weeen waren, want ik was er nog niet helemaal zeker van. En omdat je dat dan niet zeker weet, twijfel je ook of je wel of niet moet bellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:17 schreef _Bar_ het volgende:
Aventura en Cyntiaa gaat lekker zo
Cyntiaa als het echt weeen zijn dan weet je het echt wel gelijk
En zolang het nu nog te doen is, zou ik zeggen lekker van genieten.
dat was bij mij ook..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:48 schreef PM-girl het volgende:
Ik mocht bellen bij minimaal een uur weeën om de 5 minuten, waarbij de wee telkens 60 sec moet duren. En ze willen je altijd zelf even horen, kennelijk checken ze aan je stem hoe het ervoor staat!
Jij ook bezig. Wow, succes joh!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga idd tijdens het tel. spreekuur even bellen om de tijden door te geven die ik nu opschrijf...
Ik hoop het, al een paar uur niks meer gehoordquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef twentemeisje het volgende:
Aventura en Cyntiaa wat spannend! Zet 'm op meiden!![]()
Cinnamongirl sterkte met het afwachten! Je zus heeft haar kleintje vast al in haar armen! (Ik was tijdens het inleiden ook druk aan het sms-en met mijn zusjes, ik werd pas mobiel stil toen de weeënstorm begon).
Het kan vrij lang duren zonder dat er iets aan de hand is. Mijn eerste bevalling was 14 uur lang niet leuk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik hoop het, al een paar uur niks meer gehoord
Ik heb hier nog op Fok gemeld dat ik dacht dat ik misschien wel was begonnen (maar nogmaals: ik herkende de toch wel echte weeen in eerste instantie helemaal niet als weeen) en toen we eenmaal in het ziekenhuis waren, heb ik met niets of niemand meer gecommuniceerd. Schaap heeft de buitenwacht een beetje op de hoogte gehouden, maar zelfs dat ging langs me heenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het kan vrij lang duren zonder dat er iets aan de hand is. Mijn eerste bevalling was 14 uur lang niet leuk.Ik had er niet aan moeten denken om tussendoor te sms'en. Het zou me niets verbazen als je ineens een sms krijgt met 'de kleine is er!' of 'oh zalig, ik heb een ruggenprik gekregen!'.
Ook dat is echt niet altijd het geval, ik heb nog redelijk gewoon ontbeten, kleuter naar school gebracht en de vk gesproken, terwijl het echt serieus begonnen was (4cm verzameld daarmee).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:10 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jij ook bezig. Wow, succes joh!
Als je nog rustig zelf kan bellen, dan valt t nog wel mee met de weeen. Ik kon toen wij de eerste keer gingen bellen echt niet praten tijdens een wee, dus manlief heeft voornamelijk het gesprek gevoerd.
Als je moet zuchten vanwege de pijn, dan is het goed serieus bezig. Ik zou als ik jou was een poosje douchen, flink warm en dan goed proberen te ontspannen en voor de rest lopen, bewegen helpt het ook soms verder op gang.
idem, ik zat hier vrolijk te posten met 5 cmquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:45 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ook dat is echt niet altijd het geval, ik heb nog redelijk gewoon ontbeten, kleuter naar school gebracht en de vk gesproken, terwijl het echt serieus begonnen was (4cm verzameld daarmee).
Supervent, hij stuurt me al een poosje eerder naar huis, althans, dat probeerde hijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:15 schreef PM-girl het volgende:
Wat een fijne reactie van je leidinggevende nirak!
Last van m'n bekken/rug/buikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef Susie het volgende:
Ben overigens ff kwijt wat voor pijn je hebt aan het einde vd dag Nirak... Sorry.
Wauwquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:24 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik heb vandaag weer controle gehad en mn cervix zit nu bijna op 4 cm dus dat is goed !!! Dus mn bedrust is niet voor niets en helpt echt.
MJ wat een supernieuws!!! Wat fijn dat het zo'n duidelijk resultaat heeftquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:24 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik heb vandaag weer controle gehad en mn cervix zit nu bijna op 4 cm dus dat is goed !!! Dus mn bedrust is niet voor niets en helpt echt.
Dat dus. Zwaar teleurstellend hoor, wij hebben nu echt echt echt verse beebs nodig! #drammodusquote:
Wanneer ging het infuus met de opwekkers eraan, weet je dat? Was dat om 7:30? En wanneer heb je haar voor het laatst gesproken? Spannend hoor! Ik weet eigenlijk niet hoe lang inleiden gemiddeld duurt na het aanzetten van het infuus. Bij mij werden de vliezen om 13.30u gebroken, ging om 14u het infuus met opwekkers eraan en was Saar er om 18u.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier duurt het dus al bijna 12 uur, want om 7:30 was de inleiding. Vanaf dat tijdstip mag ik toch wel rekenen? Het gaat allemaal heel langzaam. Ze sms't zelf allang niet meer hoor. Dat doet haar man!
Ja, de vliezen werden om 7:30 gebroken en toen werd gelijk het infuus aangelegd. Ze had al 1 cm ontsluiting van zichzelf toen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wanneer ging het infuus met de opwekkers eraan, weet je dat? Was dat om 7:30? En wanneer heb je haar voor het laatst gesproken? Spannend hoor! Ik weet eigenlijk niet hoe lang inleiden gemiddeld duurt na het aanzetten van het infuus. Bij mij werden de vliezen om 13.30u gebroken, ging om 14u het infuus met opwekkers eraan en was Saar er om 18u.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah dan gok ik op een vers jongetje rond kwart over 8quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, de vliezen werden om 7:30 gebroken en toen werd gelijk het infuus aangelegd. Ze had al 1 cm ontsluiting van zichzelf toen.
Om 14 u had ze er 3 cm. Vanaf dat moment weet ik geen details meer omdat haar man het toen overnam qua berichtgeving
het is een jongenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:59 schreef covie het volgende:
20.37 een meisje Bella en ze weegt 3560 gram
Ja, dat las ik net ook voor de tweede keer al!quote:
of belloquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:03 schreef covie het volgende:
[..]
oh
Dan hoop ik dat hij ook geen Bella heet.
Bij mij braken de vliezen rond middernacht, kreeg ik meteen wee-opwekkers en is Ivan de volgende dag om 17:00 uur geboren. Het kan helaas een lang en slopend proces zijn, Cinnamongirl, ook bij hulpmiddelen zoals wee-opwekkers en een ruggenprik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij zijn er velen hier waarbij de inleiding maar langzaam ging. Maak je geen zorgen hoor cinnamongirl, het is een normaal verloop. Laten we alleen hopen dat Aventura het niet te zwaar heeft al sinds 14.00uur. En kan de a.s. vader geen details doorgeven dan?
Spannend! Heb je al iets van ontsluiting, of heeft ze daar niet naar 'gekeken'?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:21 schreef Cyntiaa het volgende:
VK is net geweest, afwachten tot de weeen sterker worden
Jeeeeeejquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
We schrijven ruim 9 cm ontsluiting! Persen mag al een beetje
Daarom. Als een bevalling pijnloos en shockvrij was geweest, had ze ws. elk uur een update gepostquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef miss-jones25 het volgende:
nou volgens mij was ze zelf ook altijd nieuwsgierig als een van de andere dames gingen bevallen toch dus ze snapt het vast wel haha
Familie & fok in alle staten aan het meeleven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Onze ouders zijn zo ongerust. Mijn ma is 3 keer bevallen waaronder van ons en bij mijn jongste zus duurde het maar 4 uur vanaf het inleiden. Ook opa en oma wisten dat ze 's ochtends zou worden ingeleid, dus mijn opa was al ongerust komen aanfietsen met de vraag of het wel goed zat....mijn pa is in alllle staten, die vindt het absoluut onbegrijpelijk en dus erg verontrustend dat het zo lang duurt!
Die moet er nu toch wel zo langzamerhand zijn!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
We schrijven ruim 9 cm ontsluiting! Persen mag al een beetje
daar heb ik nog een foto vanquote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:58 schreef wickie het volgende:
Ik realiseerde me van de week dat ik de vorige keer rond deze termijn nog naar Lowlands ben geweest(wel in een hotelletje geslapen) hoor en alleen op zaterdag en zondag geweest).
mn flickr, of moet ik hem hier postenquote:
ow toch nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mn flickr, of moet ik hem hier posten
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mn flickr, of moet ik hem hier posten
Hij staat er wel tussen, nou ik heb hemquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow toch nietmoet hem ergens hebben
ééntje staat er dagelijks op internet tegenwoordig. De ander is Fransoos en snapt dat toch niet. Maar inderdaad, de laatste waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:12 schreef wickie het volgende:
Ojee, die foto... ik heb m gevonden. Gelukkig staan er mensen op die waarschijnlijk niet met hun hoofd openbaar op internet willen![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:15 schreef Juud79 het volgende:
Voedvoedvoed.....
#juudwachtgeduldigafsamenmetlientje
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 juli 2011 08:11 schreef Aventura het volgende:
Dankjulliewel allemaal! Hij lurkt nu al sinds half 8 intens tevreden aan mijn borstHet keuteltje! Hij is zo mooi!
Dat dus! Ik was zo verbaasd dat het ineens over was, ik bleef maar ' hij is er! Hij is er!' roepen. Ik was zo lang bezig dat ik echt ging wennen aan de pijn en het werken. Kreeg ook echt applaus van het personeel!quote:Wat is die opluchting groot en fantastisch, hè? Ik geloof dat ik daar eerst blijer mee was dan met de baby zelf.![]()
Zet 'm op, je kunt het!quote:Op woensdag 20 juli 2011 09:29 schreef Cyntiaa het volgende:
MeldNog niet met baby wel met 3 cm ontsluiting en hele goede weeën. Om 11 uur komt de VK nogmaals kijken dus ik hoop vandaag een baby in mijn armen te mogen sluiten!
oeh heerlijk!! Succes!quote:
Fijn lujaxa, weer een zorg minder!! Nu inderdaad lekker uitgebreid gaan genieten van je jongetje!quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:22 schreef Lujaxa het volgende:
Aventura Gefeliciteerd met jullie zoon pm iemand met naam
cynthia zet ze op meid...
goedemorgend trouwens...
Hier gelukkig gisteren goed nieuws gekregen... geen zw-vergiftiging en geen zw-suikers... dus we kunnen weer rustig gaan genieten van boy in buik...
jij ook weer gerustgesteld... hopelijk mag je wachten op een spontane bevalling en anders gelukkig dat je ze goed in het oog houden...quote:Op woensdag 20 juli 2011 10:50 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Fijn lujaxa, weer een zorg minder!! Nu inderdaad lekker uitgebreid gaan genieten van je jongetje!
Ik ben gisteren ook weer bij de gyn geweest, baby ligt weer goed bij het gemiddelde in de buurt maar groeit wel gewoon door (voor dat laatste was ik even bang dat dat misschien niet het geval zou zijn)
Ik heb nu eens goed gevraagd naar het verhaal van eerder inleiden wat de vorige twee controles terloops genoemd is, maar als het blijft gaan zoals het nu gaat dan is dat niet perse nodig gelukkig. Dus zolang het met sjefke goed blijft gaan en niet weer een extreme groeispurt aan neemt, en ik m'n suikers goed onder controle heb, hoeft dat niet waarschijnlijk.
Een pak van m'n hart!!
Wel volgende week weer terug, dat mocht inleiden bij 38 weken toch nodig blijken, dat dat wel nog gepland kan worden..
Gisteren rondleiding gehad op de verloskamers, waren ze allemaal in gebruik.. Dus helaas niet kunnen spieken, maar weet nu wel waar in het ziekenhuis te melden enzo..
Tss weer een heel betoog geworden zo..
Ik heb die ook gedragen tijdens mijn zwangerschap, en ze zijn idd cheap en ideaal!quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ff een tip
[ afbeelding ]
(ja ik lijk 12 zonder make-up, maar dat is vast het laatste waar iedereen op let)
bij zeeman hebben ze joggingpakken (matching want je kan rood, blauw en groene truien ook op de blauw groen en rode broeken dragen omdat elke kleur ergens in terugkomt
maar ze zijn hier 5 euro pstk en er gaat overal ook 50% kassakorting vanaf, dus goede lange joggingbroeken voor 2,50 idem voor hoodies en ritssweaters! de t-shirts zijn 75 ctecht awesome voor de zwangerschap!
27 wk maar ga de 28e in! dus dat scheelt nog wat.. over 2 weken gewoon week 30 al, deze zwangerschap vliegt echt voorbij hoor, bij elin had ik meer moeite met wachten en duurde elke dag langquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
Fee-nix; ik heb wel een paar keer zalm op hooren heeft me heerlijk gesmaakt...
NTS; wat een klotebericht van jou zeg! komt dit nog door hetgeen waardoor je ook kloon bent geworden? Ik hoop voor jou dat alles weer goed komt. en probeer geen overhaaste beslissingen te nemen; je hormonen doen ook heel veel met je...![]()
KD weer een mijlpaal bereikt28 weken joh! je gaat rappies
je buik ook? heb je vandaag al een foto gemaakt?
Luxaja ook allemaal fijne berichten bij jou!! wat goed!![]()
heeft iemand de naam al? ik wil ook wel heeeel graag een PM!
Cyntia; ik ben zooo benieuwd hoe jouw dag gaat verlopen. spannend joh!!
Inmiddels is mijn behandelend psych op de hoogte. Ben al jaren vaste klant bij hem vanwege een jeugdtrauma, dus hij kent mij soms beter als mezelf.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef _evenstar_ het volgende:
Nts neem eens contact op met je Huisarts voor doorverwijzing naar een eerste lijns psycholoog oid... Blijf praten , vluchten is een korte termijn oplossing..![]()
Dml
Jep, dat is momenteel de grootste reden dat het allemaal mis loopt hier.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
NTS; wat een klotebericht van jou zeg! komt dit nog door hetgeen waardoor je ook kloon bent geworden? Ik hoop voor jou dat alles weer goed komt. en probeer geen overhaaste beslissingen te nemen; je hormonen doen ook heel veel met je...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |