quote:
Op woensdag 20 juli 2011 10:22 schreef Lujaxa het volgende:Aventura Gefeliciteerd met jullie zoon
pm iemand met naamcynthia zet ze op meid...
goedemorgend trouwens...
Hier gelukkig gisteren goed nieuws gekregen... geen zw-vergiftiging en geen zw-suikers... dus we kunnen weer rustig gaan genieten van boy in buik...
Fijn lujaxa, weer een zorg minder!! Nu inderdaad lekker uitgebreid gaan genieten van je jongetje!
Ik ben gisteren ook weer bij de gyn geweest, baby ligt weer goed bij het gemiddelde in de buurt maar groeit wel gewoon door (voor dat laatste was ik even bang dat dat misschien niet het geval zou zijn)
Ik heb nu eens goed gevraagd naar het verhaal van eerder inleiden wat de vorige twee controles terloops genoemd is, maar als het blijft gaan zoals het nu gaat dan is dat niet perse nodig gelukkig. Dus zolang het met sjefke goed blijft gaan en niet weer een extreme groeispurt aan neemt, en ik m'n suikers goed onder controle heb, hoeft dat niet waarschijnlijk.
Een pak van m'n hart!!
Wel volgende week weer terug, dat mocht inleiden bij 38 weken toch nodig blijken, dat dat wel nog gepland kan worden..
Gisteren rondleiding gehad op de verloskamers, waren ze allemaal in gebruik.. Dus helaas niet kunnen spieken, maar weet nu wel waar in het ziekenhuis te melden enzo..
Tss weer een heel betoog geworden zo..