abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 20 juli 2011 @ 09:37:29 #251
43556 miss_dynastie
pi_99695587
Het klinkt als een hele heftige bevalling, aventura.... maar hij is er, inderdaad O+ Gefeliciteerd, geniet en rustig aan :*
  woensdag 20 juli 2011 @ 09:39:07 #252
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_99695632
wow, ik kom nu wel heel hoog in de lijst. Het is toch nog lang geen 14 augustus!
pi_99695636
Oeh, Cyntiaa nog bezig, zet hem op vandaag! :%

BJ, ik werk niet. Ik ben thuis bij Rienk. :D

Ik neem dus heel veel rust. En als ik niet weghoef dan 'gaat' het ook wel. Maar als ik dan een keer wegben of een drukke dag heb krijg ik het ook gelijk voor mn voeten.
Ik slaap al weken met mn slurf (voedingskussen) kan ook echt niet meer zonder. Plat op mijn rug kan ik ook niet nee. Als ik veel loop ga ik ook scheeft lopen, ik ga mank lopen zodat ik mijn rechterbeen minder belast. Ik heb ergens aan de rechterkant een knoop. Ik ga vanmiddag vragen of een bekkenband iets voor mij zou zijn.

Thnx all :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99695696
Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Aventura en man. En ook gefeliciteerd voor tante Cinnamongirl *O* *O*

Cynthiaa zet hem op :%
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99695796
Van harte gefeliciteerd Aventura!!!
Je hebt het niet makkelijk gehad zo te horen, hopelijk ben je snel weer hersteld en kun je volledig gaan genieten van je mannetje O+
pi_99695868
*O* Aventura en man gefeliciteerd met jullie zoon!! *O* ben benieuwd naar zijn naam

*O* gefeli tante Cinnamon!

:% zettemop Cynthia! Ga je thuis bevallen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 20 juli 2011 @ 09:50:17 #257
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_99695874
Aventura, hij is er gewoon! Je hebt er hard voor geknokt, maar het is je mooi gelukt!
Van harte gefeliciteerd met je menneke. O+.
Fok!bejaarde
pi_99695913
Oeh, pm!! O-) :Y

Cyntiaa, zet 'm op!!! :% :%
Tralalalaaa
pi_99695926
Ik ga thuis bevallen inderdaad... :)
pi_99695951
aventura gefeliciteerd!! geniet van je kleine mannetje!
heeft iemand een pm over?
S. 2014
J. 2016
pi_99695954
Gefeliciteerd!!! *O* *O* Je bent mamma!!!

Heel herkenbaar Aventura, ze hebben Sofie ook de tweede nacht naar de babykamer gedaan. Zodat ik even kon slapen. Ook al was dat maar 3 uurtjes.

Heeft iemand een pm met de naam voor me?

Spannend Cyntiaa, zet 'm op!!! :% :%
*poef* nu is het weg
pi_99696157
Ik zou ook graag de naam willen weten als dat zou mogen..!

Cyntiaa jij heel veel succes vandaag!! Hoop voor je dat je vandaag je kindje in je armen kan hebben!
pi_99696192
Aventura, van harte gefeliciteerd met jullie mannetje! * clauwheee wil ook wel een PM!

Cyntiaa succes meid!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 20 juli 2011 @ 10:03:20 #264
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_99696198
Wow Aventura, dat klinkt alsof je het niet makkelijk hebt gehad. Maar heel erg goed gedaan! Gefeliciteerd met je zoon!! *O*

En Cyntiaa nu bezig! Het blijft spannend hier zeg! Go! :%

O en mag ik ook van iemand een PM met de naam O-)
pi_99696201
*O* Gefeliciteerd Aventura!

Bij Cyntiaa zal het ondertussen ook wel opschieten! :D

ooh ben ook wel benieuwd naar de naam! mag ik een pm van iemand?
pi_99696690
Aventura Gefeliciteerd met jullie zoon pm iemand met naam

cynthia zet ze op meid...

goedemorgend trouwens...

Hier gelukkig gisteren goed nieuws gekregen... geen zw-vergiftiging en geen zw-suikers... dus we kunnen weer rustig gaan genieten van boy in buik...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  woensdag 20 juli 2011 @ 10:23:05 #267
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_99696703
Cyntiaa, heel veel succes!! :%
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_99696852
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 09:52 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga thuis bevallen inderdaad... :)
oeh heerlijk!! Succes!

Fijn Luxaja!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 20 juli 2011 @ 10:31:49 #269
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_99696896
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Aventura! je hebt de klus geklaard. Heel benieuwd hoe hij heet!

En zet m op Cynthiaa. :%
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_99696976
achgos Aventura, dat klinkt als een verschrikkelijke bevalling ;( Hoop dat je in ieder geval wat hebt kunnen uitrusten en naar je ventje hebt kunnen staren :)

Ben ook erg benieuwd naar zijn naam, vooral omdat we dezelfde smaak hebben :D
pi_99697346
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:22 schreef Lujaxa het volgende:
Aventura Gefeliciteerd met jullie zoon pm iemand met naam

cynthia zet ze op meid...

goedemorgend trouwens...

Hier gelukkig gisteren goed nieuws gekregen... geen zw-vergiftiging en geen zw-suikers... dus we kunnen weer rustig gaan genieten van boy in buik...
Fijn lujaxa, weer een zorg minder!! Nu inderdaad lekker uitgebreid gaan genieten van je jongetje!

Ik ben gisteren ook weer bij de gyn geweest, baby ligt weer goed bij het gemiddelde in de buurt maar groeit wel gewoon door (voor dat laatste was ik even bang dat dat misschien niet het geval zou zijn)
Ik heb nu eens goed gevraagd naar het verhaal van eerder inleiden wat de vorige twee controles terloops genoemd is, maar als het blijft gaan zoals het nu gaat dan is dat niet perse nodig gelukkig. Dus zolang het met sjefke goed blijft gaan en niet weer een extreme groeispurt aan neemt, en ik m'n suikers goed onder controle heb, hoeft dat niet waarschijnlijk.

Een pak van m'n hart!!

Wel volgende week weer terug, dat mocht inleiden bij 38 weken toch nodig blijken, dat dat wel nog gepland kan worden..

Gisteren rondleiding gehad op de verloskamers, waren ze allemaal in gebruik.. Dus helaas niet kunnen spieken, maar weet nu wel waar in het ziekenhuis te melden enzo..

Tss weer een heel betoog geworden zo..
pi_99697468
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juli 2011 10:50 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Fijn lujaxa, weer een zorg minder!! Nu inderdaad lekker uitgebreid gaan genieten van je jongetje!

Ik ben gisteren ook weer bij de gyn geweest, baby ligt weer goed bij het gemiddelde in de buurt maar groeit wel gewoon door (voor dat laatste was ik even bang dat dat misschien niet het geval zou zijn)
Ik heb nu eens goed gevraagd naar het verhaal van eerder inleiden wat de vorige twee controles terloops genoemd is, maar als het blijft gaan zoals het nu gaat dan is dat niet perse nodig gelukkig. Dus zolang het met sjefke goed blijft gaan en niet weer een extreme groeispurt aan neemt, en ik m'n suikers goed onder controle heb, hoeft dat niet waarschijnlijk.

Een pak van m'n hart!!

Wel volgende week weer terug, dat mocht inleiden bij 38 weken toch nodig blijken, dat dat wel nog gepland kan worden..

Gisteren rondleiding gehad op de verloskamers, waren ze allemaal in gebruik.. Dus helaas niet kunnen spieken, maar weet nu wel waar in het ziekenhuis te melden enzo..

Tss weer een heel betoog geworden zo..
jij ook weer gerustgesteld... hopelijk mag je wachten op een spontane bevalling en anders gelukkig dat je ze goed in het oog houden...
Kyan
  woensdag 20 juli 2011 @ 10:54:53 #273
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_99697495
Aventura, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! O+ *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_99697504
en ik mijlpaal mn 28e week in vandaag O+
pi_99697829
Aventura, je mannetje is er gewoon *O* *O* *O* Gefeliciteerd! Rust lekker uit van de zware bevalling en geniet van je gezinnetje.

Cyntiaa, heel veel succes *O* :% :% :%
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:18:25 #276
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_99698241
Ik Volg je op 6 weken achterstand Kd O+

Aventura, man en trotse tante cinnamon gefeliciteerd met t kereltje! (heeft iemand een pm over ?)

Lujaxa positief nieuws! Fijn!!

MJ wat goed 4cm!! *O*

Cynthia aan de gang :% succes, bijna jullie kindje bij je !!

Vlindur lieverd goed op je lijf passen he!!

Hier gaat het lekker *O* geen enkel kwaaltje oid, slaap lekker op mijn buik nog, bubba laat zich dagelijks goed voelen O+ fysiek echt rust na alle ellende , koppie nog wel over hoop wolken blijven donker met een blauw randje.. En vind het moeilijk om soms tov anderen de happy happy joy joy te spelen.. Maar ook dat komt goed :)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_99698557
ff een tip

(ja ik lijk 12 zonder make-up, maar dat is vast het laatste waar iedereen op let :+ )

bij zeeman hebben ze joggingpakken (matching want je kan rood, blauw en groene truien ook op de blauw groen en rode broeken dragen omdat elke kleur ergens in terugkomt :')

maar ze zijn hier 5 euro pstk en er gaat overal ook 50% kassakorting vanaf, dus goede lange joggingbroeken voor 2,50 idem voor hoodies en ritssweaters! de t-shirts zijn 75 ct :+ echt awesome voor de zwangerschap!
pi_99698962
Evenstar :*

KD :D :D Je lijkt inderdaad jong :o
The way you rock'n'roll
pi_99698983
eh ja ik dacht echt dat er een foto van een meisje van 12/13 was geplaatst :@
pi_99699025
Cyntiaa, heel veel :% :% :% :% voor jou.

En kan iemand mij een PM sturen met de naam van de zoon van Aventura?
pi_99699037
tienermoeders for the win
pi_99699128
Aventura *O* Van harte gefeliciteerd met je zoon mama! Klinkt alsof je een pittige bevalling achter de rug hebt, maar je hebt dat klusje maar mooi geklaard! Ik wens jou en je beide mannen alle geluk van de wereld O+
Wil iemand mij ook een PMmetje met de naam sturen??

Cyntiaaa, zet m op!! Ik hoop dat je je kleintje ook heel gauw heerlijk en warm in je armen kunt houden O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 20 juli 2011 @ 11:50:46 #283
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_99699264
Aventura en familie, van harte gefeliciteerd met de kleine man!
Mag ik een pmmetje met de naam :@ ?

Cyntiaa heel veel succes :% :% :% !

Verder niet echt bijgelezen, maar Kleurdoos, die foto van jou tovert toch even een lach op m'n gezicht!

Even een zeurpost in de spoiler...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99699315
Oei NTS, dat klinkt allesbehalve fijn. Hopelijk doet een tijdje logeren je goed en kunnen jij en je vent even tot julliezelf komen
pi_99699328
Och jeetje NTS, wat ontzettend moeilijk zeg. Ik hoop dat het je lukt om alles op een rijtje ter krijgen voor jezelf met de allerbeste afloop :*
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_99699331
Gemist dat er een pm met naam rond ging. Mag ik er ook eentje?
The way you rock'n'roll
pi_99699372
:* NTS. Dat klinkt niet best. Ik hoop op een goede afloop. Kan me heel goed voorstellen dat je even op bent. Hopelijk helpt de ruimte apart van elkaar.
Tralalalaaa
pi_99699595
heeft iemand nog een pm-tje over?
S. 2014
J. 2016
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:04:49 #289
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99699665
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ff een tip

[ afbeelding ]
(ja ik lijk 12 zonder make-up, maar dat is vast het laatste waar iedereen op let :+ )

bij zeeman hebben ze joggingpakken (matching want je kan rood, blauw en groene truien ook op de blauw groen en rode broeken dragen omdat elke kleur ergens in terugkomt :')

maar ze zijn hier 5 euro pstk en er gaat overal ook 50% kassakorting vanaf, dus goede lange joggingbroeken voor 2,50 idem voor hoodies en ritssweaters! de t-shirts zijn 75 ct :+ echt awesome voor de zwangerschap!
Ik heb die ook gedragen tijdens mijn zwangerschap, en ze zijn idd cheap en ideaal!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_99699666
Ja ik wil ook graag een pm.
En nts, wat vervelend, vind het echt rot voor je. Hoop dat je tot rust komt en er uit kan komen. Sterkte !
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:05:13 #291
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99699681
Aventura, gefeliciteerd!!!
Cyntiaa, zet hem op! :%
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:08:50 #292
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_99699774
Nts neem eens contact op met je Huisarts voor doorverwijzing naar een eerste lijns psycholoog oid... Blijf praten , vluchten is een korte termijn oplossing.. :*

Dml :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_99699779
Wat vervelend NTS ;(
Hopelijk brengt een andere omgeving en even apart van elkaar wat rust.
Sterkte in ieder geval :*
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:10:31 #294
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_99699833
Goed nieuws voor Lujaxa en hilliebillie ^O^ . Hilliebillie, ik hoop dat dat vroeg inleiden een ver van je bed show blijft.

KD 28 wk alweer en die foto lijkt echt totaal niet op het meisje in je fotoboek :P .

NTS wat ontzettend k.u.t. Logisch dat je er doorheen zit. De zwangerschapshormoontjes helpen op zo'n moment natuurlijk ook niet echt. Sterkte in ieder geval en ik hoop dat je in een andere omgeving weer tot rust komt.

Nog een vraagje: eten jullie nog gerookte zalmfilet? Ik lees overal dat het in ieder geval niet mag als het vacuum verpakt is. Maar is de verse variant dan wel veilig? Durf het niet zo goed aan... Maar heb er wel heel veel trek in!

O en ik wil ook graag nog een PM met naam... Voelt iemand zich geroepen? Dank :) .
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:11:11 #295
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99699859
nts, dat klinkt niet goed
Hopelijk helpt afstand nemen. Veel sterkte :*

Bedankt voor de tip kd!
pi_99699922
nts spijtig om dit te horen... hopelijk helpt het idd zoals anderen zeggen door de afstand.. maar misschien ook door er met iemand over te praten... dikke knuf

Nog niks van Cynthia.. hopelijk vlot het bij haar ^O^
Kyan
pi_99700031
Fee-nix, in de vacuümverpakte variant kan de listeria-bacterie zitten. Bij verse gerookte zalm volgens mij niet. Ik vind dit zelf wel eens lastig want in een restaurant weet je bijvoorbeeld nooit of het vers of uit vacuümverpakking komt. Verse (onbewerkte) zalm is sowieso goed, tonijn weer minder vanwege de zware metalen (+uitstervingskans).

NTS, heftig zeg! Hopelijk kan je even tot rust komen zodat je dingen weer helder ziet.
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:33:23 #298
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99700469
Fee-nix; ik heb wel een paar keer zalm op hoor ;) en heeft me heerlijk gesmaakt...

NTS; wat een klotebericht van jou zeg! komt dit nog door hetgeen waardoor je ook kloon bent geworden? Ik hoop voor jou dat alles weer goed komt. en probeer geen overhaaste beslissingen te nemen; je hormonen doen ook heel veel met je... :*

KD weer een mijlpaal bereikt ;) 28 weken joh! je gaat rappies ;) je buik ook? heb je vandaag al een foto gemaakt?

Luxaja ook allemaal fijne berichten bij jou!! wat goed! *O*

heeft iemand de naam al? ik wil ook wel heeeel graag een PM!

Cyntia; ik ben zooo benieuwd hoe jouw dag gaat verlopen. spannend joh!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99700749
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
Fee-nix; ik heb wel een paar keer zalm op hoor ;) en heeft me heerlijk gesmaakt...

NTS; wat een klotebericht van jou zeg! komt dit nog door hetgeen waardoor je ook kloon bent geworden? Ik hoop voor jou dat alles weer goed komt. en probeer geen overhaaste beslissingen te nemen; je hormonen doen ook heel veel met je... :*

KD weer een mijlpaal bereikt ;) 28 weken joh! je gaat rappies ;) je buik ook? heb je vandaag al een foto gemaakt?

Luxaja ook allemaal fijne berichten bij jou!! wat goed! *O*

heeft iemand de naam al? ik wil ook wel heeeel graag een PM!

Cyntia; ik ben zooo benieuwd hoe jouw dag gaat verlopen. spannend joh!!
27 wk maar ga de 28e in! dus dat scheelt nog wat.. over 2 weken gewoon week 30 al, deze zwangerschap vliegt echt voorbij hoor, bij elin had ik meer moeite met wachten en duurde elke dag lang :D
pi_99700797
Fee-nix ik eet ook gewoon gerookte zalm hoor. Denk dat daar ook wel vacuumverpakt spul bij zit. Als je ergens een broodje haalt weet je het nooit!! Vraag het eigenlijk ook nooit!!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')