Uitdijendquote:
Ze zijn dus nog niet geweest hèquote:Op dinsdag 19 juli 2011 08:01 schreef Susie het volgende:
nog erger is als die stenen niet eens voor jou bedoeld zijn! Dat had ik dus laatste...grrrr...
Aventura straks haar jommetje in haar armen! Zet hem op!
nopes... nog niet lekker... en moeite om op gang te komen en zo met dreumes in de weer te gaan...quote:Op maandag 18 juli 2011 23:52 schreef Kleurdoos het volgende:
is beessiejen stiekem toch aan t bevallen? (ik typte bavellen)
bij mij was diaree enzo een voorbode.
laen we t iig niet hopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, nee, ik voel niets. Afgelopen zaterdag was ik ergens ver weg van mijn zus en toen kreeg ik ineens een soort flauwte met hevige buikpijn. Ik moest echt zitten en bijkomen...maar toen was er met Aventura dus niet aan het handjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:59 schreef Spewey het volgende:
Voel jij nog niets Cinnamongirl? Tweelingen voelen toch soms elkaars pijn?![]()
Even een paar![]()
![]()
voor Aventura, hoop dat ze niet meer nodig zijn!
Klopt, maar dat is met een paar dagen uitgesteld vanwege misselijkheid enzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:35 schreef Fee-nix het volgende:
Succes Aventura! Duim voor je dat alles voorspoedig gaat.
Beterschap BJ. Wat rot om je zo te voelen en zeker als je ook nog een dreumes hebt rondlopen. Las ik nou laatst ook dat de kiesjes van je kleine aan t doorkomen zijn? Of was dat bij iemand anders? Zelf vind ik het ook al moeilijk om op te staan met mijn jongetje van 14 maanden. Ik ben zo ontzettend duizelig 's ochtends. Mezelf aankleden is al niet leuk en dan ook nog zo'n uk aankleden en naar beneden tillen...En ik ben nog maar 12 weken. Gaat nog leuk worden
.
O en die van mij krijgt dus ook kiesjes. Een boven en een onder. Gelukkig is hij nog erg vrolijk. Alleen vorige week had hij er veel last van met niet willen eten en huilerig zijn.
Scorpionsworld daar zouden jullie laatst toch al op prikken?
Ah ok, nou dan hoop ik maar dat er iets uitkomt waar ze wat aan heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:11 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is met een paar dagen uitgesteld vanwege misselijkheid enzo.
Dan zouden het zomaar (voor)weeën kunnen zijn! Spannend! Als je in de douche gaat, kun je kijken wat het doet. Zwakt het af, dan is het wrs nog njet echt begonnen, zet het dan door, dan juist wel!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:08 schreef Cyntiaa het volgende:
Het komt en het gaat, ga nu de tijden even opschrijven
yupsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:49 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kijk het eventjes aan en ga straks even bellen, beter teveel bellen dan te weinig denk ik maar
Daar ben jij het levende voorbeeld van heb ik gelezenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
yupsje weet nooit hoe snel het ineens kan gaan
ik moet DIRECT bellen bij enige tekenen van een bevalling zeggen mijn VKen
(dat deed ik de vorige keer overigens ook...en toen was ze dr ook vrij vlot..)
Heb je een iPhone? De app labourmate timet heel handig!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben nu een uur aan het timen en er zit nogal wat verschil tussen.. Geen vruchtwaterverlies of slijmprop though.
Nooit gedacht dit nog eens live te posten
Nou, ik wist het ook niet zeker, hoor. Was blij dat het CTG aangaf dat het inderdaad weeen waren, want ik was er nog niet helemaal zeker van. En omdat je dat dan niet zeker weet, twijfel je ook of je wel of niet moet bellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:17 schreef _Bar_ het volgende:
Aventura en Cyntiaa gaat lekker zo
Cyntiaa als het echt weeen zijn dan weet je het echt wel gelijk
En zolang het nu nog te doen is, zou ik zeggen lekker van genieten.
dat was bij mij ook..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:48 schreef PM-girl het volgende:
Ik mocht bellen bij minimaal een uur weeën om de 5 minuten, waarbij de wee telkens 60 sec moet duren. En ze willen je altijd zelf even horen, kennelijk checken ze aan je stem hoe het ervoor staat!
Jij ook bezig. Wow, succes joh!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:57 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga idd tijdens het tel. spreekuur even bellen om de tijden door te geven die ik nu opschrijf...
Ik hoop het, al een paar uur niks meer gehoordquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:12 schreef twentemeisje het volgende:
Aventura en Cyntiaa wat spannend! Zet 'm op meiden!![]()
Cinnamongirl sterkte met het afwachten! Je zus heeft haar kleintje vast al in haar armen! (Ik was tijdens het inleiden ook druk aan het sms-en met mijn zusjes, ik werd pas mobiel stil toen de weeënstorm begon).
Het kan vrij lang duren zonder dat er iets aan de hand is. Mijn eerste bevalling was 14 uur lang niet leuk.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik hoop het, al een paar uur niks meer gehoord
Ik heb hier nog op Fok gemeld dat ik dacht dat ik misschien wel was begonnen (maar nogmaals: ik herkende de toch wel echte weeen in eerste instantie helemaal niet als weeen) en toen we eenmaal in het ziekenhuis waren, heb ik met niets of niemand meer gecommuniceerd. Schaap heeft de buitenwacht een beetje op de hoogte gehouden, maar zelfs dat ging langs me heenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het kan vrij lang duren zonder dat er iets aan de hand is. Mijn eerste bevalling was 14 uur lang niet leuk.Ik had er niet aan moeten denken om tussendoor te sms'en. Het zou me niets verbazen als je ineens een sms krijgt met 'de kleine is er!' of 'oh zalig, ik heb een ruggenprik gekregen!'.
Ook dat is echt niet altijd het geval, ik heb nog redelijk gewoon ontbeten, kleuter naar school gebracht en de vk gesproken, terwijl het echt serieus begonnen was (4cm verzameld daarmee).quote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:10 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jij ook bezig. Wow, succes joh!
Als je nog rustig zelf kan bellen, dan valt t nog wel mee met de weeen. Ik kon toen wij de eerste keer gingen bellen echt niet praten tijdens een wee, dus manlief heeft voornamelijk het gesprek gevoerd.
Als je moet zuchten vanwege de pijn, dan is het goed serieus bezig. Ik zou als ik jou was een poosje douchen, flink warm en dan goed proberen te ontspannen en voor de rest lopen, bewegen helpt het ook soms verder op gang.
idem, ik zat hier vrolijk te posten met 5 cmquote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:45 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ook dat is echt niet altijd het geval, ik heb nog redelijk gewoon ontbeten, kleuter naar school gebracht en de vk gesproken, terwijl het echt serieus begonnen was (4cm verzameld daarmee).
Supervent, hij stuurt me al een poosje eerder naar huis, althans, dat probeerde hijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:15 schreef PM-girl het volgende:
Wat een fijne reactie van je leidinggevende nirak!
Last van m'n bekken/rug/buikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef Susie het volgende:
Ben overigens ff kwijt wat voor pijn je hebt aan het einde vd dag Nirak... Sorry.
Wauwquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:24 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik heb vandaag weer controle gehad en mn cervix zit nu bijna op 4 cm dus dat is goed !!! Dus mn bedrust is niet voor niets en helpt echt.
MJ wat een supernieuws!!! Wat fijn dat het zo'n duidelijk resultaat heeftquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:24 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik heb vandaag weer controle gehad en mn cervix zit nu bijna op 4 cm dus dat is goed !!! Dus mn bedrust is niet voor niets en helpt echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |