SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, nee, ik voel niets. Afgelopen zaterdag was ik ergens ver weg van mijn zus en toen kreeg ik ineens een soort flauwte met hevige buikpijn. Ik moest echt zitten en bijkomen...maar toen was er met Aventura dus niet aan het handjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:59 schreef Spewey het volgende:
Voel jij nog niets Cinnamongirl? Tweelingen voelen toch soms elkaars pijn?![]()
Even een paar![]()
![]()
voor Aventura, hoop dat ze niet meer nodig zijn!
Klopt, maar dat is met een paar dagen uitgesteld vanwege misselijkheid enzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:35 schreef Fee-nix het volgende:
Succes Aventura! Duim voor je dat alles voorspoedig gaat.
Beterschap BJ. Wat rot om je zo te voelen en zeker als je ook nog een dreumes hebt rondlopen. Las ik nou laatst ook dat de kiesjes van je kleine aan t doorkomen zijn? Of was dat bij iemand anders? Zelf vind ik het ook al moeilijk om op te staan met mijn jongetje van 14 maanden. Ik ben zo ontzettend duizelig 's ochtends. Mezelf aankleden is al niet leuk en dan ook nog zo'n uk aankleden en naar beneden tillen...En ik ben nog maar 12 weken. Gaat nog leuk worden
.
O en die van mij krijgt dus ook kiesjes. Een boven en een onder. Gelukkig is hij nog erg vrolijk. Alleen vorige week had hij er veel last van met niet willen eten en huilerig zijn.
Scorpionsworld daar zouden jullie laatst toch al op prikken?
Ah ok, nou dan hoop ik maar dat er iets uitkomt waar ze wat aan heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:11 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is met een paar dagen uitgesteld vanwege misselijkheid enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |