Dat dus. Zwaar teleurstellend hoor, wij hebben nu echt echt echt verse beebs nodig! #drammodusquote:
Wanneer ging het infuus met de opwekkers eraan, weet je dat? Was dat om 7:30? En wanneer heb je haar voor het laatst gesproken? Spannend hoor! Ik weet eigenlijk niet hoe lang inleiden gemiddeld duurt na het aanzetten van het infuus. Bij mij werden de vliezen om 13.30u gebroken, ging om 14u het infuus met opwekkers eraan en was Saar er om 18u.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier duurt het dus al bijna 12 uur, want om 7:30 was de inleiding. Vanaf dat tijdstip mag ik toch wel rekenen? Het gaat allemaal heel langzaam. Ze sms't zelf allang niet meer hoor. Dat doet haar man!
Ja, de vliezen werden om 7:30 gebroken en toen werd gelijk het infuus aangelegd. Ze had al 1 cm ontsluiting van zichzelf toen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Wanneer ging het infuus met de opwekkers eraan, weet je dat? Was dat om 7:30? En wanneer heb je haar voor het laatst gesproken? Spannend hoor! Ik weet eigenlijk niet hoe lang inleiden gemiddeld duurt na het aanzetten van het infuus. Bij mij werden de vliezen om 13.30u gebroken, ging om 14u het infuus met opwekkers eraan en was Saar er om 18u.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah dan gok ik op een vers jongetje rond kwart over 8quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, de vliezen werden om 7:30 gebroken en toen werd gelijk het infuus aangelegd. Ze had al 1 cm ontsluiting van zichzelf toen.
Om 14 u had ze er 3 cm. Vanaf dat moment weet ik geen details meer omdat haar man het toen overnam qua berichtgeving
het is een jongenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:59 schreef covie het volgende:
20.37 een meisje Bella en ze weegt 3560 gram
Ja, dat las ik net ook voor de tweede keer al!quote:
of belloquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:03 schreef covie het volgende:
[..]
oh
Dan hoop ik dat hij ook geen Bella heet.
Bij mij braken de vliezen rond middernacht, kreeg ik meteen wee-opwekkers en is Ivan de volgende dag om 17:00 uur geboren. Het kan helaas een lang en slopend proces zijn, Cinnamongirl, ook bij hulpmiddelen zoals wee-opwekkers en een ruggenprik.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij zijn er velen hier waarbij de inleiding maar langzaam ging. Maak je geen zorgen hoor cinnamongirl, het is een normaal verloop. Laten we alleen hopen dat Aventura het niet te zwaar heeft al sinds 14.00uur. En kan de a.s. vader geen details doorgeven dan?
Spannend! Heb je al iets van ontsluiting, of heeft ze daar niet naar 'gekeken'?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:21 schreef Cyntiaa het volgende:
VK is net geweest, afwachten tot de weeen sterker worden
Jeeeeeejquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:49 schreef cinnamongirl het volgende:
We schrijven ruim 9 cm ontsluiting! Persen mag al een beetje
Daarom. Als een bevalling pijnloos en shockvrij was geweest, had ze ws. elk uur een update gepostquote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:15 schreef miss-jones25 het volgende:
nou volgens mij was ze zelf ook altijd nieuwsgierig als een van de andere dames gingen bevallen toch dus ze snapt het vast wel haha
Familie & fok in alle staten aan het meeleven.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Onze ouders zijn zo ongerust. Mijn ma is 3 keer bevallen waaronder van ons en bij mijn jongste zus duurde het maar 4 uur vanaf het inleiden. Ook opa en oma wisten dat ze 's ochtends zou worden ingeleid, dus mijn opa was al ongerust komen aanfietsen met de vraag of het wel goed zat....mijn pa is in alllle staten, die vindt het absoluut onbegrijpelijk en dus erg verontrustend dat het zo lang duurt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |