SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Ja doei.
Met mij*quote:
Jammer, is geil wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grapje schat, natuurlijk heb ik niet zo'n archief.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, met m'n been omhoog, dus goed, volgens de dokter...
Idd ja, ik krijg altijd een harde penis van archieven inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met mij*
[..]
Jammer, is geil wel.
Daar waar Dastan sechs hebt.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Idd ja, ik krijg altijd een harde penis van archieven inderdaad.
JA tochquote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Idd ja, ik krijg altijd een harde penis van archieven inderdaad.
Jij die van Dastan?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Nou René, dan mag jij de eerstvolgende keer de ban van Etsu aanvragen om het goed te maken, deal?
Heb ik geen archief voor nodig, als ik iemand uit wil lullen lukt dat sowieso wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA tochZo van die domme quotes die je altijd kan posten dan als iemand gek doet en dan dat diegene zo met een bek vol tanden staat dan enzo
Wil jij het niet eens doen?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Nou René, dan mag jij de eerstvolgende keer de ban van Etsu aanvragen om het goed te maken, deal?
sorry
Vet cool man.quote:
Dan krijg je ruzie met mijquote:
Baasjequote:Op maandag 18 juli 2011 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb ik geen archief voor nodig, als ik iemand uit wil lullen lukt dat sowieso wel.
Ik doe m'n best, ik doe m'n best.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan krijg je ruzie met mij
[..]
Baasje
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, zo gaan we hier niet weer beginnen. doe normaal
Mijn voorkeur gaat persoonlijk uit naar deze afbeeldingquote:
Ik vind jouw sarcasme en ironie niet zo leukquote:Op maandag 18 juli 2011 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
DOE MAAR NORMAAL WANT DAN DOE JE AL GEEEEEHEHEEEEEK GENOEEEEHOEOEHOEHOHEOHOEEEEEEEG
Eigenlijk ben jij best wel chill, na het plaatsen van dat zinnetje.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, en dit betekent niet dat jij vergenoegzaam kunt gaan kijken.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:49 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat persoonlijk uit naar deze afbeelding
[ afbeelding ]
Gaddafi is baas.quote:
Zelfs Khadaffi zelf schrijft Gadaffi meestal als Kaddafi...quote:Op maandag 18 juli 2011 21:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Schrijf het dan niet zo idioot met een g.
Pardon?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfs Khadaffi zelf schrijf Gadaffi meestal als Kaddafi...
/carequote:Op maandag 18 juli 2011 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfs Khadaffi zelf schrijft Gadaffi meestal als Kaddafi...
Maak er een werkstuk over en stuur het op naar yvonnequote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef Dastan het volgende:
Er zit gewoon geen enkele g-klank in zijn naam.
Een k, ver achter in de keel. De Engelsen schrijven het met een q, een ietwat nauwkeurigere transliteratie.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
/care
Gaddafi komt het meest voor en ik gebruik gewoon de door mij als enige juiste erkende spelling 'Gaddafi'. De rest is fout.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maak er een werkstuk over en stuur het op naar yvonne
Welken?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke, ik ben nu wel weer klaar met dit gezeik.
khezeik bedoel jequote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke, ik ben nu wel weer klaar met dit gezeik.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is heel kortzichtig en foutief: ad populum.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
/care
Gaddafi komt het meest voor en ik gebruik gewoon de door mij als enige juiste erkende spelling 'Gaddafi'. De rest is fout.
Dat is jouw stem.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is heel kortzichtig en foutief: ad populum.
Je kijkt naar de bron: je spreekt het uit als:
http://vocaroo.com/?media=v61LzKO6wZslBJYRH
Dus met een k.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat is jouw stem.
Het is gewoon Gaddafi.
`quote:Op maandag 18 juli 2011 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat is jouw stem.
Het is gewoon Gaddafi.
Ook in de uitspraak. Ik zeg nooit Khaddafi.
Jordy en Adam Brody? Nee..quote:Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind die jongen best veel op jou lijken.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.quote:
Nee, dat is het niet. Dat de Nederlandse media geen kaas hebben gegeten van de Arabische transliteratie kan ik niets aan doen. Bovendien hebben wij geen officiële transliteratie, dus er is geen sprake van één mogelijkheid. Er zijn simpelweg geen regels voor gemaakt. In het buitenland gebeurt dit veelal wel. Het is voor mij een raadsel waarom wij daarmee zo achterlopen hier.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat is jouw stem.
Het is gewoon Gaddafi.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe heet ie?quote:
Komt door Rutte.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Dat de Nederlandse media geen kaas hebben gegeten van de Arabische transliteratie kan ik niets aan doen. Bovendien hebben wij geen officiële transliteratie, dus er is geen sprake van één mogelijkheid. Er zijn simpelweg geen regels voor gemaakt. In het buitenland gebeurt dit veelal wel. Het is voor mij een raadsel waarom wij daarmee zo achterlopen hier.
Jawel, zeker wel een G.quote:
Nee, door onze vervelend superieure houding tegenover de Arabische taal. `Rommel maar wat aan`.quote:
Nee, jongen echt niet.quote:
Ik heb er al eindexamen van gedaan en het was toch echt een G.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, jongen echt niet.Ik doe er overmorgen eindexamen in en de qaf spreek je niet uit als een g.
ik zal je een ram voor je qaf geven als je nu niet opqaft met je khezeighaffie!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, jongen echt niet.Ik doe er overmorgen eindexamen in en de qaf spreek je niet uit als een g.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zal je een ram voor je qaf geven als je nu niet opqaft met je khezeighaffie!
Doe even normaal. Waarom zouden we het er hier niet over mogen hebben? Dat geneuzel van jullie is lekker op niveau wil je zeggen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik mag jou steeds meer en meerquote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet als een retard en laat het.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen die dat menen horen niet op een forum thuis.
Nou, als je met dergelijke `argumenten` komt die overduidelijk onwaar zijn, houd ik hierbij op met het verweer.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb er al eindexamen van gedaan en het was toch echt een G.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen die dat menen horen niet op een forum thuis.
Wat is er `geretardeerd` aan het voeren van een discussie?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet als een retard en laat het.
Acerquote:Op maandag 18 juli 2011 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
eMachines (by Acer)Het euroshopper van het VK zeg maar, maar wel Triple Core
Ja, erg he.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:01 schreef Etsu het volgende:
Dastan, dit is precies wat ik bedoel. Als je over ons SMS-gesprek hebt.
Het is meer het naar elkaar schreeuwen van "IK HEB GELIJK, NEE IK" dan een discussie.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat is er `geretardeerd` aan het voeren van een discussie?
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe even normaal. Waarom zouden we het er hier niet over mogen hebben? Dat geneuzel van jullie is lekker op niveau wil je zeggen.
Nou ja, het is nogal frustrerend, want hier is geen sprake van meerdere waarheden of een `standpunt`. Het is gewoon zo, dat staat op schrift.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is meer het naar elkaar schreeuwen van "IK HEB GELIJK, NEE IK" dat een discussie.
Onwaar, geen van alle.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben het tenminste nog over zaken die er écht toedoen in het dagelijkse leven.
Wat als je straks in de stoel tegenover die man van Lotto Weekend Miljonairs zit en je krijgt de vraag:
Wat is de correcte spelling van de Libische leider?
A. Gaddafi C. Qaddfi
B. Khaddafi D. Ghaddaffi
Natuurlijk is het antwoord A.
Ja? Heb je je werkstuk nu al klaar?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou ja, het is nogal frustrerend, want hier is geen sprake van meerdere waarheden of een `standpunt`. Het is gewoon zo, dat staat op schrift.
Dat weet ik, maar het is ook irritant als mensen een 'discussie' voeren in de zin van ik wil mijn gelijk niet toegeven.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou ja, het is nogal frustrerend, want hier is geen sprake van meerdere waarheden of een `standpunt`. Het is gewoon zo, dat staat op schrift.
Nogmaals: die is niet veranderd ten opzichte van april 2011. Ik ga dat dan ook niet nu ineens doen omdat jij er last van hebt.quote:
Wel waar. Geef dan eens goede argumenten waarom het met een kh is?quote:
Moet jij zelf weten verder, maar jij wilde uitleg. Heb ik gedaan. Geen antwoord op gehad. Nu vertel ik je wat ik precies bedoel. Klaar is kees.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nogmaals: die is niet veranderd ten opzichte van april 2011. Ik ga dat dan ook niet nu ineens doen omdat jij er last van hebt.
Gewoon de regels van de taal.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja? Heb je je werkstuk nu al klaar?
Het is niet met kh. Kh = g namelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wel waar. Geef dan eens goede argumenten waarom het met een kh is?
De z wordt vaak ook uitgesproken als een s...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon de regels van de taal.
Wat zou jij ervan vinden als een of andere Arabier die zich niet in het Nederlands heeft verdiept zou zeggen dat de z uitgesproken dient te worden als een s? Daar zou jij toch ook hard tegenin gaan?
Nou, je kan niet verwachten dat die Arabier weet hoe de Nederlandse taal werkt.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon de regels van de taal.
Wat zou jij ervan vinden als een of andere Arabier die zich niet in het Nederlands heeft verdiept zou zeggen dat de z uitgesproken dient te worden als een s? Daar zou jij toch ook hard tegenin gaan?
Beltegoed was op. Als je werkelijk antwoord wilt kan ik je een pm sturen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jij zelf weten verder, maar jij wilde uitleg. Heb ik gedaan. Geen antwoord op gehad. Nu vertel ik je wat ik precies bedoel. Klaar is kees.
Niemand die je tegenhoudt.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beltegoed was op. Als je werkelijk antwoord wilt kan ik je een pm sturen.
Dat is een flauwe en kinderachtige opmerking. Je begrijpt de strekking van mijn bericht.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De z wordt vaak ook uitgesproken als een s...
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Flitskikkers
Welk model is het van eMachines?
Nee, maar die moet dan ook niet stellig gaan beweren `dat het zo is` als ie dat niet weet.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, je kan niet verwachten dat die Arabier weet hoe de Nederlandse taal werkt.
Gewoon laten gaan. Laat die jongen lekkerquote:Op maandag 18 juli 2011 22:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, maar die moet dan ook niet stellig gaan beweren `dat het zo is` als ie dat niet weet.
Dit bewijst maar weer hoe weinig jij je hebt verdiept in de Arabische taal. Dit is een dialect. Het schrift volgt de regels van het MSA (Modern Standaard Arabisch), dat andere uitspraakregels kent dan bijvoorbeeld het Egyptisch dialect (dat ook heel veel variatie kent binnen het land zelf).quote:Op maandag 18 juli 2011 22:06 schreef computerprobleem het volgende:
Ben jij 1 Arabier dan?
Uitspraak
Je hoort gxzzafi
Dus met een G.
Waarom heb je ervoor gekozen Arabisch te studeren dan? Heb je een bepaalde band met het volk/de landen e.d.?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer hoe weinig jij je hebt verdiept in de Arabische taal. Dit is een dialect. Het schrift volgt de regels van het MSA (Modern Standaard Arabisch), dat andere uitspraakregels kent dan bijvoorbeeld het Egyptisch dialect (dat ook heel veel variatie kent binnen het land zelf).
Ik ben geen Arabier, maar ik ken gelukkig wel de elementaire zaken als de uitspraak en het schrift van de taal.
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom heb je ervoor gekozen Arabisch te studeren dan? Heb je een bepaalde band met het volk/de landen e.d.?
Nou, als je veel thuis zit zoals ik nu en gewoon kunt FOK!ken nietquote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef Etsu het volgende:
Verschilt het veel daar, in Engeland, met Nederland of niet? Qua wonen.
Ik heb niks met het Arabisch/het volk etc. interesseert mij verder ook helemaal niets, alleen ik schrijf liever Gaddafi. Is makkelijker en aangezien ik het vaak gebruik (quote:Op maandag 18 juli 2011 22:09 schreef Dastan het volgende:
Daarbij is Klinker wel van Arabische komaf en zij heeft ook al bevestigd dat het met een k achterin je keel is. Genoeg bewijs wat mij betreft. Ik ga ook douchen.
Mooie laptop.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.dell.com/nl/p/(...)3&model_id=xps-l502x
Wil ik hebben.
fijn!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:11 schreef computerprobleem het volgende:
het Arabisch/het volk etc. interesseert mij verder ook helemaal niets
Ik vind 'm maar lelijk eigenlijkquote:
Waarom zou je dat niet verwachten dan? De landen liggen niet ver van elkaar af en Engeland staat ook niet echt bekend om zijn tropische klimaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, als je veel thuis zit zoals ik nu en gewoon kunt FOK!ken nietmaar het is allemaal net wat anders, sommige dingen zijn duurder (bier en wijn enzo, eigenlijk alle drank), supermarkten zijn anders (en ook duurder), maar pubs en dergelijken hebben wel veel goed bier, over het algemeen goed eten.
We wonen in een redelijk rustige buurt met een enorme tuin, maar da's natuurlijk huisgebondengenoeg krotten met kleine tuintjes te vinden
En het weer is ongeveer gelijk met Nederland, al verwacht je het niet
Nee man, dat ding achter het beeldscherm dat nog uitsteekt...quote:
Jij hebt nog nooit van de cliché gehoord dat het in Engeland altijd kutweer is?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet verwachten dan? De landen liggen niet ver van elkaar af en Engeland staat ook niet echt bekend om zijn tropische klimaat.
Heel dit gebied eigenlijk niet, het Noorden van Europa is altijd al wel 'wat' kouder geweest. Kijk maar b.v. naar de Scandinavische landen, Duitsland, Denemarken en natuurlijk Nederland.
Huh? Hoezo is het daar altijd kutweer?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van de cliché gehoord dat het in Engeland altijd kutweer is?
Heb je wel eens van het woord cliché gehoord?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Huh? Hoezo is het daar altijd kutweer?
Ben er een paar keer geweest en 1 keer was het gewoon perfect. De 1e keer niet zo, maar toen was het ook eind december.
Ja, maar jij reageerde toch op mijn laatste reactie?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je wel eens van het woord cliché gehoord?
Daar gaat het om.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Komt prachtig geluid uit. En ik vind 'm mooi
Hoezo nou weer een beetjequote:
Yup, zie signaturequote:Op maandag 18 juli 2011 22:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoezo nou weer een beetje
Naar Engeland toch? Dat zou ik ook nog wel willen na mijn studie als het even kan
Ze zeiden over mijn laptop ook dat er veel bas in het geluid zou zitten...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Komt prachtig geluid uit. En ik vind 'm mooi
Misschien dat het zelfs tijdens je studie kan?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoezo nou weer een beetje
Naar Engeland toch? Dat zou ik ook nog wel willen na mijn studie als het even kan
Je bedoelt voor stage? Daarvoor ga ik liever verder weg, het liefst naar Australië of Nieuw-Zeelandquote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Misschien dat het zelfs tijdens je studie kan?
Ik ben i.i.g. zelf maar 2 van de 4 jaar in Nederland. De andere 2 in de VS.
Ik heb het met eigen oren gehoord.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ze zeiden over mijn laptop ook dat er veel bas in het geluid zou zitten...
Het klinkt nog steeds als mijn ipod
Ik zou het raar vinden als je het met de oren van iemand anders had gehoordquote:Op maandag 18 juli 2011 22:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb het met eigen oren gehoord.
Nee, dat bedoelde ik niet, maar voor je stage kun je i.i.g. ook weg. Zelf studeer ik straks de helft van de tijd in de VS, wat dus niet om een stage gaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je bedoelt voor stage? Daarvoor ga ik liever verder weg, het liefst naar Australië of Nieuw-Zeeland
Sherlock.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als je het met de oren van iemand anders had gehoord
Lijkt me nogal veel gedoe om te regelen, en met een HBO-studie lijkt me dat al lastiger. Maarja latorquote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet, maar voor je stage kun je i.i.g. ook weg. Zelf studeer ik straks de helft van de tijd in de VS, wat dus niet om een stage gaat.
Maar ja, ik ga weer verder met MWC dus later.
Ik weet nog steeds jouw echte naam nietquote:
Eva.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds jouw echte naam niet
Shaniqua.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds jouw echte naam niet
Oja, Eva was het.quote:
toeter toeter toeter toeter toeterquote:
Nee, nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
MARLOEEEEEES, IK WIL MET JE ONDER DE DOEEEEEEESJ.
Oeps..quote:Op maandag 18 juli 2011 22:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, nee.
Het is;
'Hey Marloes, wil met je onder de douche hela hela ho'.
Ik snap niet waarom jij het zo kwalijk vindt dat wij daarover een woordenwisseling hadden.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
fijn!
Move along people, nothing to see!
En waar maak jij je nou weer druk om?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij het zo kwalijk vindt dat wij daarover een woordenwisseling hadden.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:32 schreef jordyqwerty het volgende:
In deze clip van Marlous Oosting komt Marlous onder de douche tot een beslissing: ze pikt het niet langer! Je zeurt te veel, en Marlous gaat er vandoor.
Met zo'n grafstem?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met deze Marlous wil ik wél onder de douche.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zanger Rinus blijft een keiharde eindbaas, ik was hem even vergeten, maar dankzij zijn nieuwe nummer over de scooter luister ik er weer eindeloos naar.
J. Pasta vindt alles wat ik doe leuk.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
J. Pasta vindt alles wat ik doe leuk.
Is goed, schrik alleen niet van mijn stem, hij blijkt kutter te zijn dan ik dacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk hem morgen oke Rotje?
[..]
Hehehe.
Vind het gewoon raar van een mod. Wij verdedigen ieder ons stelling en jij probeert de discussie dood te slaan door vernietigend te beginnen over een werkstuk voor yvonne en alles af te kappen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En waar maak jij je nou weer druk om?Hoe staat het met je werkstuk?
Hou nou eens ohohooooooop.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vind het gewoon raar van een mod. Wij verdedigen ieder ons stelling en jij probeert de discussie dood te slaan door vernietigend te beginnen over een werkstuk voor yvonne en alles af te kappen.
Snap niet helemaal waarom.
Verder is het wel een goed filmpje, ik moest er best wel hard om lachen.quote:
Je begint op een modje te lijken, Etsietje.quote:
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je begint op een modje te lijken, Etsietje.
Waarom? Vraag mij dit oprecht af.quote:
Als je dat soort reacties blijft plaatsen wel.quote:
verkapt met wellus nietus smijten is geen 'discussie'quote:Op maandag 18 juli 2011 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vind het gewoon raar van een mod. Wij verdedigen ieder ons stelling en jij probeert de discussie dood te slaan door vernietigend te beginnen over een werkstuk voor yvonne en alles af te kappen.
Snap niet helemaal waarom.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verder is het wel een goed filmpje, ik moest er best wel hard om lachen.
Onzin, ik kwam met onderbouwing.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verkapt met wellus nietus smijten is geen 'discussie'
Wellus!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verkapt met wellus nietus smijten is geen 'discussie'
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:45 schreef Renesite het volgende:
Dastan, heb jij de Nederlandse etniciteit?
Nee? Alleen die van hangende Sadam.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:47 schreef Kaasrol het volgende:
Heeft er iemand trouwens dat taliban executie filmpje van liveleak gezien?
Ja, volledig.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:45 schreef Renesite het volgende:
Dastan, heb jij de Nederlandse etniciteit?
Staat onder meest gereageerd bij powned, ik ga er niet naar linken. Ik wou hem gaan kijken, maar na 20 seconden bedacht ik me.quote:
Ok.quote:
Gewoon kijken joh, wat kan het jou schelen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef Kaasrol het volgende:
Staat bij onder meest gereageerd bij powned, ik ga er niet naar linken. Ik wou hem gaan kijken, maar na 20 seconden bedacht ik me.
Heb jij hem dan al gezien? Ik heb eerst gelezen wat er gebeurde, toen vond ik het toch niet zo nodig.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon kijken joh, wat kan het jou schelen.
Stel je niet zo aan joh, gewoon kijken.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb jij hem dan al gezien? Ik heb eerst gelezen wat er gebeurde, toen vond ik het toch niet zo nodig.
Kijk hem eerst maar zelf, vertel me dan maar hoe het isquote:Op maandag 18 juli 2011 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh, gewoon kijken.
Oké, is goed, brb.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kijk hem eerst maar zelf, vertel me dan maar hoe het is
Ow. Niet gezien. Nu wel. Levensverrijking.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Staat onder meest gereageerd bij powned, ik ga er niet naar linken. Ik wou hem gaan kijken, maar na 20 seconden bedacht ik me.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Toetoetoe toe toeterrrr met romana op de scooter
Cinematografisch hoogstandje?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Niet gezien. Nu wel. Levensverrijking.
Moh, ik hoef het toch niet te zien denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nouja, Kaasrol, je ziet redelijk wat bloed en redelijk wat dode mensen, maar verder niet echt misselijkmakend ofzo.
jezus waarom begin je er in hemelsnaam over... Heilige maagd maria zegquote:Op maandag 18 juli 2011 22:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Moh, ik hoef het toch niet te zien denk ik.
Ik was nieuwsgierigquote:Op maandag 18 juli 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jezus waarom begin je er in hemelsnaam over... Heilige maagd maria zeg
Terechte vraag.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jezus waarom begin je er in hemelsnaam over... Heilige maagd maria zeg
Kwaliteitspost hierquote:
Confronterend vastgelegd, wel. Maar ik heb een sterke maag en ik vind het stiekem totaal neit eng om te zien.quote:
Sowieso geloofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |