Jij hebt nog nooit van de cliché gehoord dat het in Engeland altijd kutweer is?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet verwachten dan? De landen liggen niet ver van elkaar af en Engeland staat ook niet echt bekend om zijn tropische klimaat.
Heel dit gebied eigenlijk niet, het Noorden van Europa is altijd al wel 'wat' kouder geweest. Kijk maar b.v. naar de Scandinavische landen, Duitsland, Denemarken en natuurlijk Nederland.
Huh? Hoezo is het daar altijd kutweer?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van de cliché gehoord dat het in Engeland altijd kutweer is?
Heb je wel eens van het woord cliché gehoord?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Huh? Hoezo is het daar altijd kutweer?
Ben er een paar keer geweest en 1 keer was het gewoon perfect. De 1e keer niet zo, maar toen was het ook eind december.
Ja, maar jij reageerde toch op mijn laatste reactie?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb je wel eens van het woord cliché gehoord?
Daar gaat het om.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Komt prachtig geluid uit. En ik vind 'm mooi
Hoezo nou weer een beetjequote:
Yup, zie signaturequote:Op maandag 18 juli 2011 22:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoezo nou weer een beetje
Naar Engeland toch? Dat zou ik ook nog wel willen na mijn studie als het even kan
Ze zeiden over mijn laptop ook dat er veel bas in het geluid zou zitten...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Komt prachtig geluid uit. En ik vind 'm mooi
Misschien dat het zelfs tijdens je studie kan?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoezo nou weer een beetje
Naar Engeland toch? Dat zou ik ook nog wel willen na mijn studie als het even kan
Je bedoelt voor stage? Daarvoor ga ik liever verder weg, het liefst naar Australië of Nieuw-Zeelandquote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Misschien dat het zelfs tijdens je studie kan?
Ik ben i.i.g. zelf maar 2 van de 4 jaar in Nederland. De andere 2 in de VS.
Ik heb het met eigen oren gehoord.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ze zeiden over mijn laptop ook dat er veel bas in het geluid zou zitten...
Het klinkt nog steeds als mijn ipod
Ik zou het raar vinden als je het met de oren van iemand anders had gehoordquote:Op maandag 18 juli 2011 22:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb het met eigen oren gehoord.
Nee, dat bedoelde ik niet, maar voor je stage kun je i.i.g. ook weg. Zelf studeer ik straks de helft van de tijd in de VS, wat dus niet om een stage gaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je bedoelt voor stage? Daarvoor ga ik liever verder weg, het liefst naar Australië of Nieuw-Zeeland
Sherlock.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als je het met de oren van iemand anders had gehoord
Lijkt me nogal veel gedoe om te regelen, en met een HBO-studie lijkt me dat al lastiger. Maarja latorquote:Op maandag 18 juli 2011 22:21 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet, maar voor je stage kun je i.i.g. ook weg. Zelf studeer ik straks de helft van de tijd in de VS, wat dus niet om een stage gaat.
Maar ja, ik ga weer verder met MWC dus later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |