Dit bewijst maar weer hoe weinig jij je hebt verdiept in de Arabische taal. Dit is een dialect. Het schrift volgt de regels van het MSA (Modern Standaard Arabisch), dat andere uitspraakregels kent dan bijvoorbeeld het Egyptisch dialect (dat ook heel veel variatie kent binnen het land zelf).quote:Op maandag 18 juli 2011 22:06 schreef computerprobleem het volgende:
Ben jij 1 Arabier dan?
Uitspraak
Je hoort gxzzafi
Dus met een G.
Waarom heb je ervoor gekozen Arabisch te studeren dan? Heb je een bepaalde band met het volk/de landen e.d.?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer hoe weinig jij je hebt verdiept in de Arabische taal. Dit is een dialect. Het schrift volgt de regels van het MSA (Modern Standaard Arabisch), dat andere uitspraakregels kent dan bijvoorbeeld het Egyptisch dialect (dat ook heel veel variatie kent binnen het land zelf).
Ik ben geen Arabier, maar ik ken gelukkig wel de elementaire zaken als de uitspraak en het schrift van de taal.
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Waarom heb je ervoor gekozen Arabisch te studeren dan? Heb je een bepaalde band met het volk/de landen e.d.?
Nou, als je veel thuis zit zoals ik nu en gewoon kunt FOK!ken nietquote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef Etsu het volgende:
Verschilt het veel daar, in Engeland, met Nederland of niet? Qua wonen.
Ik heb niks met het Arabisch/het volk etc. interesseert mij verder ook helemaal niets, alleen ik schrijf liever Gaddafi. Is makkelijker en aangezien ik het vaak gebruik (quote:Op maandag 18 juli 2011 22:09 schreef Dastan het volgende:
Daarbij is Klinker wel van Arabische komaf en zij heeft ook al bevestigd dat het met een k achterin je keel is. Genoeg bewijs wat mij betreft. Ik ga ook douchen.
Mooie laptop.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:11 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.dell.com/nl/p/(...)3&model_id=xps-l502x
Wil ik hebben.
fijn!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:11 schreef computerprobleem het volgende:
het Arabisch/het volk etc. interesseert mij verder ook helemaal niets
Ik vind 'm maar lelijk eigenlijkquote:
Waarom zou je dat niet verwachten dan? De landen liggen niet ver van elkaar af en Engeland staat ook niet echt bekend om zijn tropische klimaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, als je veel thuis zit zoals ik nu en gewoon kunt FOK!ken nietmaar het is allemaal net wat anders, sommige dingen zijn duurder (bier en wijn enzo, eigenlijk alle drank), supermarkten zijn anders (en ook duurder), maar pubs en dergelijken hebben wel veel goed bier, over het algemeen goed eten.
We wonen in een redelijk rustige buurt met een enorme tuin, maar da's natuurlijk huisgebondengenoeg krotten met kleine tuintjes te vinden
En het weer is ongeveer gelijk met Nederland, al verwacht je het niet
Nee man, dat ding achter het beeldscherm dat nog uitsteekt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |