Je begint op een modje te lijken, Etsietje.quote:
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je begint op een modje te lijken, Etsietje.
Waarom? Vraag mij dit oprecht af.quote:
Als je dat soort reacties blijft plaatsen wel.quote:
verkapt met wellus nietus smijten is geen 'discussie'quote:Op maandag 18 juli 2011 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vind het gewoon raar van een mod. Wij verdedigen ieder ons stelling en jij probeert de discussie dood te slaan door vernietigend te beginnen over een werkstuk voor yvonne en alles af te kappen.
Snap niet helemaal waarom.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verder is het wel een goed filmpje, ik moest er best wel hard om lachen.
Onzin, ik kwam met onderbouwing.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verkapt met wellus nietus smijten is geen 'discussie'
Wellus!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verkapt met wellus nietus smijten is geen 'discussie'
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:45 schreef Renesite het volgende:
Dastan, heb jij de Nederlandse etniciteit?
Nee? Alleen die van hangende Sadam.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:47 schreef Kaasrol het volgende:
Heeft er iemand trouwens dat taliban executie filmpje van liveleak gezien?
Ja, volledig.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:45 schreef Renesite het volgende:
Dastan, heb jij de Nederlandse etniciteit?
Staat onder meest gereageerd bij powned, ik ga er niet naar linken. Ik wou hem gaan kijken, maar na 20 seconden bedacht ik me.quote:
Ok.quote:
Gewoon kijken joh, wat kan het jou schelen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef Kaasrol het volgende:
Staat bij onder meest gereageerd bij powned, ik ga er niet naar linken. Ik wou hem gaan kijken, maar na 20 seconden bedacht ik me.
Heb jij hem dan al gezien? Ik heb eerst gelezen wat er gebeurde, toen vond ik het toch niet zo nodig.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon kijken joh, wat kan het jou schelen.
Stel je niet zo aan joh, gewoon kijken.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb jij hem dan al gezien? Ik heb eerst gelezen wat er gebeurde, toen vond ik het toch niet zo nodig.
Kijk hem eerst maar zelf, vertel me dan maar hoe het isquote:Op maandag 18 juli 2011 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh, gewoon kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |