Ik weet nog steeds jouw echte naam nietquote:
Eva.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds jouw echte naam niet
Shaniqua.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds jouw echte naam niet
Oja, Eva was het.quote:
toeter toeter toeter toeter toeterquote:
Nee, nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:29 schreef Ezell het volgende:
MARLOEEEEEES, IK WIL MET JE ONDER DE DOEEEEEEESJ.
Oeps..quote:Op maandag 18 juli 2011 22:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, nee.
Het is;
'Hey Marloes, wil met je onder de douche hela hela ho'.
Ik snap niet waarom jij het zo kwalijk vindt dat wij daarover een woordenwisseling hadden.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
fijn!
Move along people, nothing to see!
En waar maak jij je nou weer druk om?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom jij het zo kwalijk vindt dat wij daarover een woordenwisseling hadden.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:32 schreef jordyqwerty het volgende:
In deze clip van Marlous Oosting komt Marlous onder de douche tot een beslissing: ze pikt het niet langer! Je zeurt te veel, en Marlous gaat er vandoor.
Met zo'n grafstem?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met deze Marlous wil ik wél onder de douche.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zanger Rinus blijft een keiharde eindbaas, ik was hem even vergeten, maar dankzij zijn nieuwe nummer over de scooter luister ik er weer eindeloos naar.
J. Pasta vindt alles wat ik doe leuk.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
J. Pasta vindt alles wat ik doe leuk.
Is goed, schrik alleen niet van mijn stem, hij blijkt kutter te zijn dan ik dacht.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk hem morgen oke Rotje?
[..]
Hehehe.
Vind het gewoon raar van een mod. Wij verdedigen ieder ons stelling en jij probeert de discussie dood te slaan door vernietigend te beginnen over een werkstuk voor yvonne en alles af te kappen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En waar maak jij je nou weer druk om?Hoe staat het met je werkstuk?
Hou nou eens ohohooooooop.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vind het gewoon raar van een mod. Wij verdedigen ieder ons stelling en jij probeert de discussie dood te slaan door vernietigend te beginnen over een werkstuk voor yvonne en alles af te kappen.
Snap niet helemaal waarom.
Verder is het wel een goed filmpje, ik moest er best wel hard om lachen.quote:
Je begint op een modje te lijken, Etsietje.quote:
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je begint op een modje te lijken, Etsietje.
Waarom? Vraag mij dit oprecht af.quote:
Als je dat soort reacties blijft plaatsen wel.quote:
verkapt met wellus nietus smijten is geen 'discussie'quote:Op maandag 18 juli 2011 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vind het gewoon raar van een mod. Wij verdedigen ieder ons stelling en jij probeert de discussie dood te slaan door vernietigend te beginnen over een werkstuk voor yvonne en alles af te kappen.
Snap niet helemaal waarom.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verder is het wel een goed filmpje, ik moest er best wel hard om lachen.
Onzin, ik kwam met onderbouwing.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verkapt met wellus nietus smijten is geen 'discussie'
Wellus!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
verkapt met wellus nietus smijten is geen 'discussie'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |