Nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat is jouw stem.
Het is gewoon Gaddafi.
Ook in de uitspraak. Ik zeg nooit Khaddafi.
Jordy en Adam Brody? Nee..quote:Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind die jongen best veel op jou lijken.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.quote:
Nee, dat is het niet. Dat de Nederlandse media geen kaas hebben gegeten van de Arabische transliteratie kan ik niets aan doen. Bovendien hebben wij geen officiële transliteratie, dus er is geen sprake van één mogelijkheid. Er zijn simpelweg geen regels voor gemaakt. In het buitenland gebeurt dit veelal wel. Het is voor mij een raadsel waarom wij daarmee zo achterlopen hier.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat is jouw stem.
Het is gewoon Gaddafi.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe heet ie?quote:
Komt door Rutte.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Dat de Nederlandse media geen kaas hebben gegeten van de Arabische transliteratie kan ik niets aan doen. Bovendien hebben wij geen officiële transliteratie, dus er is geen sprake van één mogelijkheid. Er zijn simpelweg geen regels voor gemaakt. In het buitenland gebeurt dit veelal wel. Het is voor mij een raadsel waarom wij daarmee zo achterlopen hier.
Jawel, zeker wel een G.quote:
Nee, door onze vervelend superieure houding tegenover de Arabische taal. `Rommel maar wat aan`.quote:
Nee, jongen echt niet.quote:
Ik heb er al eindexamen van gedaan en het was toch echt een G.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, jongen echt niet.Ik doe er overmorgen eindexamen in en de qaf spreek je niet uit als een g.
ik zal je een ram voor je qaf geven als je nu niet opqaft met je khezeighaffie!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, jongen echt niet.Ik doe er overmorgen eindexamen in en de qaf spreek je niet uit als een g.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zal je een ram voor je qaf geven als je nu niet opqaft met je khezeighaffie!
Doe even normaal. Waarom zouden we het er hier niet over mogen hebben? Dat geneuzel van jullie is lekker op niveau wil je zeggen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik mag jou steeds meer en meerquote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet als een retard en laat het.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen die dat menen horen niet op een forum thuis.
Nou, als je met dergelijke `argumenten` komt die overduidelijk onwaar zijn, houd ik hierbij op met het verweer.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb er al eindexamen van gedaan en het was toch echt een G.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen die dat menen horen niet op een forum thuis.
Wat is er `geretardeerd` aan het voeren van een discussie?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet als een retard en laat het.
Acerquote:Op maandag 18 juli 2011 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
eMachines (by Acer)Het euroshopper van het VK zeg maar, maar wel Triple Core
Ja, erg he.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:01 schreef Etsu het volgende:
Dastan, dit is precies wat ik bedoel. Als je over ons SMS-gesprek hebt.
Het is meer het naar elkaar schreeuwen van "IK HEB GELIJK, NEE IK" dan een discussie.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat is er `geretardeerd` aan het voeren van een discussie?
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Doe even normaal. Waarom zouden we het er hier niet over mogen hebben? Dat geneuzel van jullie is lekker op niveau wil je zeggen.
Nou ja, het is nogal frustrerend, want hier is geen sprake van meerdere waarheden of een `standpunt`. Het is gewoon zo, dat staat op schrift.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het is meer het naar elkaar schreeuwen van "IK HEB GELIJK, NEE IK" dat een discussie.
Onwaar, geen van alle.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
![]()
Wij hebben het tenminste nog over zaken die er écht toedoen in het dagelijkse leven.
Wat als je straks in de stoel tegenover die man van Lotto Weekend Miljonairs zit en je krijgt de vraag:
Wat is de correcte spelling van de Libische leider?
A. Gaddafi C. Qaddfi
B. Khaddafi D. Ghaddaffi
Natuurlijk is het antwoord A.
Ja? Heb je je werkstuk nu al klaar?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou ja, het is nogal frustrerend, want hier is geen sprake van meerdere waarheden of een `standpunt`. Het is gewoon zo, dat staat op schrift.
Dat weet ik, maar het is ook irritant als mensen een 'discussie' voeren in de zin van ik wil mijn gelijk niet toegeven.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou ja, het is nogal frustrerend, want hier is geen sprake van meerdere waarheden of een `standpunt`. Het is gewoon zo, dat staat op schrift.
Nogmaals: die is niet veranderd ten opzichte van april 2011. Ik ga dat dan ook niet nu ineens doen omdat jij er last van hebt.quote:
Wel waar. Geef dan eens goede argumenten waarom het met een kh is?quote:
Moet jij zelf weten verder, maar jij wilde uitleg. Heb ik gedaan. Geen antwoord op gehad. Nu vertel ik je wat ik precies bedoel. Klaar is kees.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nogmaals: die is niet veranderd ten opzichte van april 2011. Ik ga dat dan ook niet nu ineens doen omdat jij er last van hebt.
Gewoon de regels van de taal.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja? Heb je je werkstuk nu al klaar?
Het is niet met kh. Kh = g namelijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:03 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wel waar. Geef dan eens goede argumenten waarom het met een kh is?
De z wordt vaak ook uitgesproken als een s...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon de regels van de taal.
Wat zou jij ervan vinden als een of andere Arabier die zich niet in het Nederlands heeft verdiept zou zeggen dat de z uitgesproken dient te worden als een s? Daar zou jij toch ook hard tegenin gaan?
Nou, je kan niet verwachten dat die Arabier weet hoe de Nederlandse taal werkt.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon de regels van de taal.
Wat zou jij ervan vinden als een of andere Arabier die zich niet in het Nederlands heeft verdiept zou zeggen dat de z uitgesproken dient te worden als een s? Daar zou jij toch ook hard tegenin gaan?
Beltegoed was op. Als je werkelijk antwoord wilt kan ik je een pm sturen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet jij zelf weten verder, maar jij wilde uitleg. Heb ik gedaan. Geen antwoord op gehad. Nu vertel ik je wat ik precies bedoel. Klaar is kees.
Niemand die je tegenhoudt.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Beltegoed was op. Als je werkelijk antwoord wilt kan ik je een pm sturen.
Dat is een flauwe en kinderachtige opmerking. Je begrijpt de strekking van mijn bericht.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De z wordt vaak ook uitgesproken als een s...
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Flitskikkers
Welk model is het van eMachines?
Nee, maar die moet dan ook niet stellig gaan beweren `dat het zo is` als ie dat niet weet.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, je kan niet verwachten dat die Arabier weet hoe de Nederlandse taal werkt.
Gewoon laten gaan. Laat die jongen lekkerquote:Op maandag 18 juli 2011 22:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, maar die moet dan ook niet stellig gaan beweren `dat het zo is` als ie dat niet weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |