Komt door Rutte.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Dat de Nederlandse media geen kaas hebben gegeten van de Arabische transliteratie kan ik niets aan doen. Bovendien hebben wij geen officiële transliteratie, dus er is geen sprake van één mogelijkheid. Er zijn simpelweg geen regels voor gemaakt. In het buitenland gebeurt dit veelal wel. Het is voor mij een raadsel waarom wij daarmee zo achterlopen hier.
Jawel, zeker wel een G.quote:
Nee, door onze vervelend superieure houding tegenover de Arabische taal. `Rommel maar wat aan`.quote:
Nee, jongen echt niet.quote:
Ik heb er al eindexamen van gedaan en het was toch echt een G.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, jongen echt niet.Ik doe er overmorgen eindexamen in en de qaf spreek je niet uit als een g.
ik zal je een ram voor je qaf geven als je nu niet opqaft met je khezeighaffie!quote:Op maandag 18 juli 2011 21:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, jongen echt niet.Ik doe er overmorgen eindexamen in en de qaf spreek je niet uit als een g.
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zal je een ram voor je qaf geven als je nu niet opqaft met je khezeighaffie!
Doe even normaal. Waarom zouden we het er hier niet over mogen hebben? Dat geneuzel van jullie is lekker op niveau wil je zeggen.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik mag jou steeds meer en meerquote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet als een retard en laat het.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen die dat menen horen niet op een forum thuis.
Nou, als je met dergelijke `argumenten` komt die overduidelijk onwaar zijn, houd ik hierbij op met het verweer.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb er al eindexamen van gedaan en het was toch echt een G.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mensen die dat menen horen niet op een forum thuis.
Wat is er `geretardeerd` aan het voeren van een discussie?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Gedraag je dan ook niet als een retard en laat het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |