SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Ja doei.
Met mij*quote:
Jammer, is geil wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Grapje schat, natuurlijk heb ik niet zo'n archief.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, met m'n been omhoog, dus goed, volgens de dokter...
Idd ja, ik krijg altijd een harde penis van archieven inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met mij*
[..]
Jammer, is geil wel.
Daar waar Dastan sechs hebt.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Idd ja, ik krijg altijd een harde penis van archieven inderdaad.
JA tochquote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Idd ja, ik krijg altijd een harde penis van archieven inderdaad.
Jij die van Dastan?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Nou René, dan mag jij de eerstvolgende keer de ban van Etsu aanvragen om het goed te maken, deal?
Heb ik geen archief voor nodig, als ik iemand uit wil lullen lukt dat sowieso wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA tochZo van die domme quotes die je altijd kan posten dan als iemand gek doet en dan dat diegene zo met een bek vol tanden staat dan enzo
Wil jij het niet eens doen?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Nou René, dan mag jij de eerstvolgende keer de ban van Etsu aanvragen om het goed te maken, deal?
sorry
Vet cool man.quote:
Dan krijg je ruzie met mijquote:
Baasjequote:Op maandag 18 juli 2011 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb ik geen archief voor nodig, als ik iemand uit wil lullen lukt dat sowieso wel.
Ik doe m'n best, ik doe m'n best.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan krijg je ruzie met mij
[..]
Baasje
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, zo gaan we hier niet weer beginnen. doe normaal
Mijn voorkeur gaat persoonlijk uit naar deze afbeeldingquote:
Ik vind jouw sarcasme en ironie niet zo leukquote:Op maandag 18 juli 2011 21:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
DOE MAAR NORMAAL WANT DAN DOE JE AL GEEEEEHEHEEEEEK GENOEEEEHOEOEHOEHOHEOHOEEEEEEEG
Eigenlijk ben jij best wel chill, na het plaatsen van dat zinnetje.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, en dit betekent niet dat jij vergenoegzaam kunt gaan kijken.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:49 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat persoonlijk uit naar deze afbeelding
[ afbeelding ]
Gaddafi is baas.quote:
Zelfs Khadaffi zelf schrijft Gadaffi meestal als Kaddafi...quote:Op maandag 18 juli 2011 21:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Schrijf het dan niet zo idioot met een g.
Pardon?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfs Khadaffi zelf schrijf Gadaffi meestal als Kaddafi...
/carequote:Op maandag 18 juli 2011 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfs Khadaffi zelf schrijft Gadaffi meestal als Kaddafi...
Maak er een werkstuk over en stuur het op naar yvonnequote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef Dastan het volgende:
Er zit gewoon geen enkele g-klank in zijn naam.
Een k, ver achter in de keel. De Engelsen schrijven het met een q, een ietwat nauwkeurigere transliteratie.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
/care
Gaddafi komt het meest voor en ik gebruik gewoon de door mij als enige juiste erkende spelling 'Gaddafi'. De rest is fout.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maak er een werkstuk over en stuur het op naar yvonne
Welken?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke, ik ben nu wel weer klaar met dit gezeik.
khezeik bedoel jequote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef Heroinjunk het volgende:
Oke, ik ben nu wel weer klaar met dit gezeik.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat is heel kortzichtig en foutief: ad populum.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
/care
Gaddafi komt het meest voor en ik gebruik gewoon de door mij als enige juiste erkende spelling 'Gaddafi'. De rest is fout.
Dat is jouw stem.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is heel kortzichtig en foutief: ad populum.
Je kijkt naar de bron: je spreekt het uit als:
http://vocaroo.com/?media=v61LzKO6wZslBJYRH
Dus met een k.
quote:Op maandag 18 juli 2011 21:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat is jouw stem.
Het is gewoon Gaddafi.
`quote:Op maandag 18 juli 2011 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|