Zo zou Inge eruit hebben gezien als ze geen doping had genomen.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
Ah ik weet het, ik vind haar wat weg hebben van Inge de Bruijn .. en dat is niet .. goed
Jup.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kwam door die dubbele van net zeker?
Geen idee, denk het.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kwam door die dubbele van net zeker?
Ik ook niet, maar ik zat wel op hete kolenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:32 schreef Eenskijken het volgende:
Ik durfde geen nieuw topic meer aan te maken :x
Zat idd te klootviolen met de reeks..quote:Op maandag 18 juli 2011 21:32 schreef franklop het volgende:
ja idd, kon ook al geen reeks doen, wel ff de OP overnemen he..
Heeft er verder niets mee te maken, maar denk uberhaupt niet dat je iets weet over mijn kennis mbt het wielrennen. Ga maar lekker door Fokken 'kennertquote:
Ja ik hoorde het net, nooit van gehoordquote:Op maandag 18 juli 2011 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Siemons is wel een ex-prof.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Siemons
Echt wereldberoemd was hij ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het net, nooit van gehoord
Je komt niet over als een kenner. Ben je misschien aan het trollen dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:33 schreef tuinïnen het volgende:
[..]
Heeft er verder niets mee te maken, maar denk uberhaupt niet dat je iets weet over mijn kennis mbt het wielrennen. Ga maar lekker door Fokken 'kennert'
Ze zitten daar om te praten. Nogal onhandig om dan eten te serveren.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:36 schreef Geo3kant het volgende:
Ze durven echt niet te eten op tv.. want je maakt me niet wijs dat ze allemaal geen friet lusstn
Nu tijdens de reclame, snel de patat naar binnen werken.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze zitten daar om te praten. Nogal onhandig om dan eten te serveren.
Genee normaal wel, die laat iemand een verhaal vertellen en gaat ondertussen zitten schransenquote:Op maandag 18 juli 2011 21:36 schreef Geo3kant het volgende:
Ze durven echt niet te eten op tv.. want je maakt me niet wijs dat ze allemaal geen friet lusstn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat staat er in zijn boek over Erik?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:37 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat E. Dekker daar zo makkelijk mee weg kwam.
Dat is toch juist humor? "Lul jij maar mooi verder, ik werk deze bak patat even weg."quote:Op maandag 18 juli 2011 21:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Genee normaal wel, die laat iemand een verhaal vertellen en gaat ondertussen zitten schransen
Sowieso kansloos item met dat eten.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu tijdens de reclame, snel de patat naar binnen werken.
Ja inderdaad, iemand hier dat boek gelezen? Is t iets?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:37 schreef marcodej het volgende:
Jammer dat E. Dekker daar zo makkelijk mee weg kwam.
quote:
Dit is volgens mij de eerste keer dat hij kijktquote:Op maandag 18 juli 2011 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
![]()
Was dat nog niet duidelijk? Dat Wilbriet er nog naast durft te zitten na al die blikken van hem.
VOC mentaliteit. Maar dan anders.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Verblindende witbalans
[ afbeelding ]
3de keer.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de eerste keer dat hij kijkt
Hoe lang heb je daar over na moeten denken?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:44 schreef DrDentz het volgende:
VI teasertje. Als VI het water is ben ik de dorstige jood die de wanden van de treinwagon likt. Ieder beetje maakt me gelukkig.
Ik heb het gezien toenquote:
Instant reply op de vi-teaser op tv.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar over na moeten denken?
Yep.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:45 schreef Specularium het volgende:
Ik neem aan dat bij die fiets de weerstand af en toe neemt naar hoe de rit gaat?
Heeft alleen weinig effectquote:Op maandag 18 juli 2011 21:46 schreef tong80 het volgende:
Erik Dekker heeft een roze jasje aangetrokken omdat ie anders te saai is.
Duiven zijn vieze schijtbeesten.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:47 schreef Geo3kant het volgende:
Ach, stoere bikkel, de jonge van de straat Ali b scheet ook 7 kleuren stront vanwege een duif dus.
QFT.quote:
Ooooooohhh jij bent gezapt naar nederland 3quote:Op maandag 18 juli 2011 21:47 schreef Geo3kant het volgende:
Ach, stoere bikkel, de jonge van de straat Ali b scheet ook 7 kleuren stront vanwege een duif dus.
als Dries komt?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:48 schreef marcodej het volgende:
Ok, even zappen. PM me maar als het voorbij is.
quote:
?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ooooooohhh jij bent gezapt naar nederland 3
Als Derksen zn papiertjes opbergt.quote:
Louis van Gaal wil Feyenoord alleen nietquote:
Klopt en teruggezapt toen ik las voetbalnieuwsquote:Op maandag 18 juli 2011 21:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
?
Dat was met dat WK programma bro, daarnaast zat je zelf dus te kijken naar het harde leven van de straat show of wat?
Sowieso Rotterdamquote:Op maandag 18 juli 2011 21:50 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zou ook niet trainer willen worden bij Feyenoord als je kijkt hoe je daar behandeld wordt
Hahaquote:Op maandag 18 juli 2011 21:50 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zou ook niet trainer willen worden bij Feyenoord als je kijkt hoe je daar behandeld wordt
Klopt, maar ik hoef niet elke keer een concurrent/stad (van 8 jaar terug bedoel ik dan hequote:
En iedereen hapt ook meteen zo lekkerquote:Op maandag 18 juli 2011 21:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is de 2e keer dat ik je betrap op een anti-feyenoord houding
Zou mooi zijn als hij nog bij TdJ komtquote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Heeft ook nog eens verstand van wielrennen die Gijp
Dan vallen er 100.000 kijkers weg.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:53 schreef Geo3kant het volgende:
Dit stukje voetbal nieuws hadden ze beter achterwegen kunnen laten
Hij geeft geen neuk.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:54 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij nog bij TdJ komt
Vorige keer ook al genoten van Dead Snowquote:Op maandag 18 juli 2011 21:56 schreef Droopie het volgende:
Film tip: na deze uitzending goede film, naar mijn bescheiden mening
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 18 juli 2011 21:56 schreef Droopie het volgende:
Na deze uitzending eerst hardlopen, dan douchen, dan avondetappequote:Op maandag 18 juli 2011 21:56 schreef Droopie het volgende:
en van Shark Attacks 2quote:Op maandag 18 juli 2011 21:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Vorige keer ook al genoten van Dead Snow
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:00 schreef Eenskijken het volgende:
Lijkt me geen bal aan.. niemand overtreft de harde kern van feyenoord.
Tijdrit.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef marcodej het volgende:
Contador moet in tweeënhalve bergrit nog een dikke twee minuten goed maken. Gaat niet lukken in deze vorm.
Zonnebank uitbaterquote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef exile79 het volgende:
Wie is die gast? Ik dat net dat Rene Mioch daar zat.
Passen prima bij het niveauquote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef Tem het volgende:
Hebben ze ook Ruud Gullit, Simon Tahamata en Andre van Duin?
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef Tem het volgende:
Hebben ze ook Ruud Gullit, Simon Tahamata en Andre van Duin?
quote:Op maandag 18 juli 2011 22:02 schreef marcodej het volgende:
Contador moet in tweeënhalve bergrit nog een dikke twee minuten goed maken. Gaat niet lukken in deze vorm.
gewoon wat crack rokentwitter:albertocontador twitterde op maandag 18-07-2011 om 22:00:25Finishing the rest day,we need it.Eat different,sleep a lot and training a little.Now celebrate 28 birthday of Dani Navarro = Crack reageer retweet
Om nog kans te maken met die tijdrit moet hij zijn achterstand nog terugbrengen.quote:
Iemand omkopen om te vallen voor de gebr Sleck en Evans..quote:Op maandag 18 juli 2011 22:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Om nog kans te maken met die tijdrit moet hij zijn achterstand nog terugbrengen.
Ik weet wel zo'n typische grap voor gert..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneeuw en hagel volgens NOS radio tour de francequote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef Maver24 het volgende:
iemand die toevallig kan opzoeken wat het weer gaat worden tijdens de etappe over de galibier enzo of een linkje geven
Valt ook nooit wat aan te snappen, want het zijn geen grappen. (toch?)quote:
Dat is geen Gesink weerquote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sneeuw en hagel volgens NOS radio tour de france
Wat is het dan, een soort Downistie?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Valt ook nooit wat aan te snappen, want het zijn geen grappen. (toch?)
Zou het echt niet weten. Maar ik heb altijd al weggezapt zodra Dries in beeld komt, dus ik zie dat stukje ook nooit.quote:
oh lekker dan, krijgen we dalijk weer zoals een paar jaar geleden toen was het ook geschrapt vanwege het weer,quote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sneeuw en hagel volgens NOS radio tour de france
Hier ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:10 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zou het echt niet weten. Maar ik heb altijd al weggezapt zodra Dries in beeld komt, dus ik zie dat stukje ook nooit.
Best goed ja, zegt alleen niet zoveel over kwaliteitquote:Op maandag 18 juli 2011 22:24 schreef marcodej het volgende:
Toch alweer 33 topicjes vol geluld in twee weken. Niet slecht.
De wielerfans kijken de etappe zelf en s' avonds Tour 2011 en/of Avondetappe.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:24 schreef marcodej het volgende:
De helft van de posts bestaat uit ''Dries!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:24 schreef marcodej het volgende:
Ga maar weg van Jannes wellicht?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De helft van de posts bestaat uit ''Dries!'' of ''Johan!
''
Oh ja, nog een vraagje, wat is ook al weer de naam van dat nummer dat je op de achtergrond hoorde bij dat Camps-item en ook bij het Contador-item hoorde ik het.
Het was net nog op tv, hoe is 't met je geheugen?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij staat alweer online..
* RemcoW23 kijken gaat
Moet m via Gemist kijken. Heb totaal niets te vertellen hierquote:Op maandag 18 juli 2011 22:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Het was net nog op tv, hoe is 't met je geheugen?
Was dat niet Une Belle Histoire van Michel Fugain, maar dan een instrumentale versie met alleen gitaar geloof ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
''
Oh ja, nog een vraagje, wat is ook al weer de naam van dat nummer dat je op de achtergrond hoorde bij dat Camps-item en ook bij het Contador-item hoorde ik het.
Vergeet "Gertquote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
''
Wat me trouwens opvalt is dat ze er zo goed als niets aan doen om een Franse sfeer rond het programma te creëren. Zelfs de begintune is in het Engels.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef Heufd het volgende:
[..]
Was dat niet Une Belle Histoire van Michel Fugain, maar dan een instrumentale versie met alleen gitaar geloof ik.
Tis wat, mag je wel de Avondetappe zien zometeen?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Moet m via Gemist kijken. Heb totaal niets te vertellen hier
En terecht. Dat doen ze bij maar bij de grote Martheid.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat me trouwens opvalt is dat ze er zo goed als niets aan doen om een Franse sfeer rond het programma te creëren. Zelfs de begintune is in het Engels.
Ah, merci.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef Heufd het volgende:
[..]
Was dat niet Une Belle Histoire van Michel Fugain, maar dan een instrumentale versie met alleen gitaar geloof ik.
Kijk ik nooitquote:Op maandag 18 juli 2011 22:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Tis wat, mag je wel de Avondetappe zien zometeen?
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Vind niet dat we dit programma labels als 'topshow' moeten toekennen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Kan echt niet dit. Leuk tijdverdrijf wel maar... I Love Dries wint ook geen Oscar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat idd minder om kwaliteit en meer om amusement itt de Avondetappe, het is maar wat je wilquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kan echt niet dit. Leuk tijdverdrijf wel maar... I Love Dries wint ook geen Oscar.
Komt die man ook eens in een echte stadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:23 schreef Urquhart het volgende:
Die Twitter berichten van Gert ook![]()
Vandaag gaat hij in Amstelveen shoppen met Leo Driessen...wtf
Deze man.twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 13:29:08Thomas Dekker brandt Robert Gesink af op NuSport, maar laat vervolgens op twitter weten het allemaal zo niet bedoeld te hebben. Jammer! reageer retweet
Oh daar zit ik vlakbijquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:23 schreef Urquhart het volgende:
Die Twitter berichten van Gert ook![]()
Vandaag gaat hij in Amstelveen shoppen met Leo Driessen...wtf
Haha Derksen houdt zijn mond ook echt nooit hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:10 schreef Veerboot het volgende:
-edit: oh, stond hierboven ook al (in iets andere versie althans) zie ik nu...
En ze komt zondag misschien weerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:37 schreef Whiteguy het volgende:
Derksen heeft er wel kijk op, uitstekende miss gisteren.
Wannabee sportcommentator/journalist/iemand-die-iets-op-tv-doet-met-sportquote:
Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik zou haar uit mijn bed schoppenbarbiepopje, bah.
Met mij op de markt had je toch geen kans gemaakt, dus verstandig dat je dit zegt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik zou haar uit mijn bed schoppenbarbiepopje, bah.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met mij op de markt had je toch geen kans gemaakt, dus verstandig dat je dit zegt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:28 schreef BobW het volgende:
Danny Nelissen zit er weer vanavond?
Vanmiddag was hij nog het verhoor aan het doen bij Murdoch.
[ afbeelding ]
Ja, las ook ergens dat Andy de schuld gaf aan de tourdirectie (te gevaarlijk parcours)?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:30 schreef Sheepcidus het volgende:
Dany had trouwens gelijk en Derksen niet, de Schlecks zijn een stel natte winden
Beledigt zelfs, waarom heb jij het altijd over spellingnazi's? Zie niets anders dan fouten..quote:
Die glimt al.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:32 schreef timmmmm het volgende:
Word een leuke avond voor Gert met Nicoline (Nicolien?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |