Sneeuw en hagel volgens NOS radio tour de francequote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef Maver24 het volgende:
iemand die toevallig kan opzoeken wat het weer gaat worden tijdens de etappe over de galibier enzo of een linkje geven
Valt ook nooit wat aan te snappen, want het zijn geen grappen. (toch?)quote:
Dat is geen Gesink weerquote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sneeuw en hagel volgens NOS radio tour de france
Wat is het dan, een soort Downistie?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Valt ook nooit wat aan te snappen, want het zijn geen grappen. (toch?)
Zou het echt niet weten. Maar ik heb altijd al weggezapt zodra Dries in beeld komt, dus ik zie dat stukje ook nooit.quote:
oh lekker dan, krijgen we dalijk weer zoals een paar jaar geleden toen was het ook geschrapt vanwege het weer,quote:Op maandag 18 juli 2011 22:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Sneeuw en hagel volgens NOS radio tour de france
Hier ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:10 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zou het echt niet weten. Maar ik heb altijd al weggezapt zodra Dries in beeld komt, dus ik zie dat stukje ook nooit.
Best goed ja, zegt alleen niet zoveel over kwaliteitquote:Op maandag 18 juli 2011 22:24 schreef marcodej het volgende:
Toch alweer 33 topicjes vol geluld in twee weken. Niet slecht.
De wielerfans kijken de etappe zelf en s' avonds Tour 2011 en/of Avondetappe.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:24 schreef marcodej het volgende:
De helft van de posts bestaat uit ''Dries!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:24 schreef marcodej het volgende:
Ga maar weg van Jannes wellicht?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De helft van de posts bestaat uit ''Dries!'' of ''Johan!
''
Oh ja, nog een vraagje, wat is ook al weer de naam van dat nummer dat je op de achtergrond hoorde bij dat Camps-item en ook bij het Contador-item hoorde ik het.
Het was net nog op tv, hoe is 't met je geheugen?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij staat alweer online..
* RemcoW23 kijken gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |