Moet m via Gemist kijken. Heb totaal niets te vertellen hierquote:Op maandag 18 juli 2011 22:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Het was net nog op tv, hoe is 't met je geheugen?
Was dat niet Une Belle Histoire van Michel Fugain, maar dan een instrumentale versie met alleen gitaar geloof ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De helft van de posts bestaat uit ''Dries!'' of ''Johan!
''
Oh ja, nog een vraagje, wat is ook al weer de naam van dat nummer dat je op de achtergrond hoorde bij dat Camps-item en ook bij het Contador-item hoorde ik het.
Vergeet "Gertquote:Op maandag 18 juli 2011 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De helft van de posts bestaat uit ''Dries!'' of ''Johan!
''
Oh ja, nog een vraagje, wat is ook al weer de naam van dat nummer dat je op de achtergrond hoorde bij dat Camps-item en ook bij het Contador-item hoorde ik het.
Wat me trouwens opvalt is dat ze er zo goed als niets aan doen om een Franse sfeer rond het programma te creëren. Zelfs de begintune is in het Engels.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef Heufd het volgende:
[..]
Was dat niet Une Belle Histoire van Michel Fugain, maar dan een instrumentale versie met alleen gitaar geloof ik.
Tis wat, mag je wel de Avondetappe zien zometeen?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Moet m via Gemist kijken. Heb totaal niets te vertellen hier
En terecht. Dat doen ze bij maar bij de grote Martheid.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat me trouwens opvalt is dat ze er zo goed als niets aan doen om een Franse sfeer rond het programma te creëren. Zelfs de begintune is in het Engels.
Ah, merci.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:36 schreef Heufd het volgende:
[..]
Was dat niet Une Belle Histoire van Michel Fugain, maar dan een instrumentale versie met alleen gitaar geloof ik.
Kijk ik nooitquote:Op maandag 18 juli 2011 22:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Tis wat, mag je wel de Avondetappe zien zometeen?
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Vind niet dat we dit programma labels als 'topshow' moeten toekennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 23:58 schreef timm_95 het volgende:
[..]
Kan echt niet dit. Leuk tijdverdrijf wel maar... I Love Dries wint ook geen Oscar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat idd minder om kwaliteit en meer om amusement itt de Avondetappe, het is maar wat je wilquote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kan echt niet dit. Leuk tijdverdrijf wel maar... I Love Dries wint ook geen Oscar.
Komt die man ook eens in een echte stadquote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:23 schreef Urquhart het volgende:
Die Twitter berichten van Gert ook![]()
Vandaag gaat hij in Amstelveen shoppen met Leo Driessen...wtf
Deze man.twitter:MarcelMaijer twitterde op dinsdag 19-07-2011 om 13:29:08Thomas Dekker brandt Robert Gesink af op NuSport, maar laat vervolgens op twitter weten het allemaal zo niet bedoeld te hebben. Jammer! reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |