Van die zelfbevlekking ga ik ook van over mijn nekquote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Er moet alleen geen Belg winnen zoals gisteren dan is zo'n uitzending afschuwelijk.
Die snap ik even nietquote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt dat zij 'de rest' zijn van Ernst en Bobbie.
Lol....hij behoort idd tot het meubilair in de Tour.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik hoor nu weer die fantastische stem op de achtergrond.
In De Avondetappe werd die Belg mooi weggemoffeldquote:Op zondag 17 juli 2011 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Er moet alleen geen Belg winnen zoals gisteren dan is zo'n uitzending afschuwelijk.
En terechtquote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef DeMessias het volgende:
[..]
In De Avondetappe werd die Belg mooi weggemoffeld
He commentates on 200 events a year, but tries to never speak for the rest of the day after races, to preserve his voice.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....hij behoort idd tot het meubilair in de Tour.
1e wat je herkent als je een keer een finish van een etappe bezoektquote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lol....hij behoort idd tot het meubilair in de Tour.
Daarvoor kom ik m'n bed niet uit, denkt Mart.quote:
Daarvoor heb ik maar 10 overprijsde hemdjesquote:Op zondag 17 juli 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor kom ik m'n bed niet uit, denk Mart.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
De piemel in het publiek laten zien mag niet
Zoiets kan alleen Mart zeggen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:06 schreef Karina het volgende:
De piemel in het publiek laten zien mag niet
Moet je wel delen met de rest van de ploeg....zoveel is het dus niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor kom ik m'n bed niet uit, denkt Mart.
Soms ook nog een deel met verzorgers e.d. toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet je wel delen met de rest van de ploeg....zoveel is het dus niet.
Dit was dan weer wel aardig van Mart. Hoogerland moeten ze daar niet over vragen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef golfer het volgende:
Verder geen plasverhalen meer. Dat mag niet van Mart.
stel je niet aan joh, ziet er best wel goed uit, als je ziet wat voor doodsklap hij heeft gemaakt. Het is ook netjes gehecht.quote:
Is toch logisch?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef DeMessias het volgende:
Commentaar geven op Tour 2011 omdat ze Belgen ophemelen, ik zie hier enkel Terpstra, Hoogerland en Ten Dam
Klopt. Die krijgen samen een deel wat 1 renner ook krijgt, dus met een complete ploeg, deel je door 10, is dus 200 Euro p.p.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Soms ook nog een deel met verzorgers e.d. toch?
Hier hebben we tenminste nog een beetje relativeringsvermogenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef DeMessias het volgende:
Commentaar geven op Tour 2011 omdat ze Belgen ophemelen, ik zie hier enkel Terpstra, Hoogerland en Ten Dam
Chauvinisme is toegestaan in de wereld van de sport.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef DeMessias het volgende:
Chauvinisme mag welquote:Op zondag 17 juli 2011 23:07 schreef DeMessias het volgende:
ik hoor die muziek nu al in mijn hoofdquote:Op zondag 17 juli 2011 23:08 schreef golfer het volgende:
Het spook van de opera leeft nog en hij heet Ten Dam.
Daar zeg je wat inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
En Johnny dan? Die lag er ook fraai bij in de blote kont.
Vrouwen...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
stel je niet aan joh, ziet er best wel goed uit, als je ziet wat voor doodsklap hij heeft gemaakt. Het is ook netjes gehecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |