Preciesquote:Op zondag 17 juli 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was even vergeten dat je niets onaardigs mag zeggen over onze nationale knuffelbeer Johnny.
Idd. Mart, laat godverdomme nou toch eens iemand uitpraten. Dernet lukte het aardig, nu begint dat gezeik weer van hem. Bah.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:17 schreef Karina het volgende:
Mart praat wel tegen hem alsof het een kind is.
Die ex Rabo Spanjaard een filosoofquote:
Oh nee, dat niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:17 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Haha, nee sorry van mijn kant hoor. Maar ik heb gewoon niet de indruk dat hij minder slim zou zijn als andere renners.
Sjenee moet nog aardig wat biefstukje vreten om het postuur van Mart te benaderen...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:17 schreef Marcoss het volgende:
Genee was gisteren qua eten wel goed bezig om de opvolger van Smeets te worden
Quinziato is (bijna) advocaat dacht ik.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die ex Rabo Spanjaard een filosoof
[Dijkstra modus] Lieuwe Westra een stratenmaker [/Dijkstra modus]
Jammer dat Horillo (gedwongen) gestopt is.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Die ex Rabo Spanjaard een filosoof
[Dijkstra modus] Lieuwe Westra een stratenmaker [/Dijkstra modus]
Door die val van 70m?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jammer dat Horillo (gedwongen) gestopt is.
Jeremy Roy is ingenieur, wisten jullie dat alquote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Quinziato is (bijna) advocaat dacht ik.
Ja, dat heeft hij zelf niet gewild lijkt me.quote:
De moeder van Voeckler is ooit bevallen van een zoonquote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Jeremy Roy is ingenieur, wisten jullie dat al
Cadel Evans wint de Tour 2011, wist je dat al??quote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Jeps.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik heb hem eerder deze week een aandachtshoer genoemd dus je gaat je gang maar.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was even vergeten dat je niets onaardigs mag zeggen over onze nationale knuffelbeer Johnny.
Diekstra zegt wel vaker wat...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:20 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Jeps.Was al gezegd door Ducrot of Dijkstra.
Dat is wel jammer inderdaad.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De moeder van Voeckler is ooit bevallen van een zoon
Dat geldt voor iedereenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom zit Johnny er?Alleen maar om Mart's ego te strelen? " kijk eens wie ik in de uitzending heb, landgenoten!"
neuhquote:Op zondag 17 juli 2011 23:19 schreef Panthera. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Cadel Evans Thomas Voeckler wint de Tour 2011, wist je dat al??
Of die gekke Fransman. Dan is het wel een hele gekke tour. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Cadel Evans wint de Tour 2011, wist je dat al??
Tsja, ik vraag het me ook af. Ik had Hoogerland veel meer aan het woord willen horen.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom zit Johnny er?Alleen maar om Mart's ego te strelen? " kijk eens wie ik in de uitzending heb, landgenoten!"
En nu zult u vragen, wie is die gekke Fransman?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of die gekke Fransman. Dan is het wel een hele gekke tour. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.
Die kennen we niet...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:22 schreef timm_95 het volgende:
[..]
En nu zult u vragen, wie is die gekke Fransman?
Volgens mij heeft Mart het altijd over die dekselse Fransman.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:22 schreef timm_95 het volgende:
[..]
En nu zult u vragen, wie is die gekke Fransman?
Cendie Kazaaaaaaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Mart het altijd over die dekselse Fransman.
Slaat ook nergens op, puur SBS-een-paar-tranen-zijn-meegenomen journalistiek.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:24 schreef Karina het volgende:
Lijkt me echt vreselijk om dat te zien, als je het zelf bent
Moet je nu geen toestemming vragen aan Mart.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of die gekke Fransman. Dan is het wel een hele gekke tour. Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.
Uiteindelijk gaat hij hier zijn zakken goed mee vullenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:24 schreef Karina het volgende:
Lijkt me echt vreselijk om dat te zien, als je het zelf bent
Nee, denk ook niet dat hij weet wie de witte trui heeft.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef DeMessias het volgende:
Zou Mart doorhebben dat Vanendert (die kent u niet) de bollentrui heeft?
Die tricheur?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef DeMessias het volgende:
Gesink ja, dat is 'm!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat hij weet wie de witte trui heeft.
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Waarom telkens ook benadrukken dat je een Zeeuw bent... alsof je wel was afgestapt als je uit Schubbekutteveen komt
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Waarom telkens ook benadrukken dat je een Zeeuw bent... alsof je wel was afgestapt als je uit Schubbekutteveen komt
Peter Winnen toch?quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, denk ook niet dat hij weet wie de witte trui heeft.
NIEMAND kent Vanendert!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef DeMessias het volgende:
De Tour draait niet om renners, maar om Mart.quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef DeMessias het volgende:
Dat zijn Zeeuwenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
"Ja ik ben een Schubbekutter he, dus ik dach, laat maar zitten vandaag"quote:Op zondag 17 juli 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:
En dat op zondag....quote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef Pffrrt het volgende:
Als Zeeuw uit een zwaar gereformeerd dorp, mag hij dan wel in het programma zitten.
God kijkt mee, of is dat Mart, dan mag het.
Hij mag ook niet fietsen op zondag... dat heeft god hem vorige week proberen duidelijk te makenquote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef Pffrrt het volgende:
Als Zeeuw uit een zwaar gereformeerd dorp, mag hij dan wel in het programma zitten.
Hij is zelf niet gereformeerd dus dan mag dat gewoon hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef Pffrrt het volgende:
Gebruik jij nou mijn God? Houd maar even je mond zelf in die grot zingen ze door jou!quote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef Pffrrt het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij mag ook niet fietsen op zondag... dat heeft god hem vorige week proberen duidelijk te maken
En om Lance natuurlijk, aldus Martquote:Op zondag 17 juli 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De Tour draait niet om renners, maar om Mart.
[..]
Hij mag ook niet fietsen op zondag... dat heeft god hem vorige week proberen duidelijk te maken
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:27 schreef Cara het volgende:
[..]
"Ja ik ben een Schubbekutter he, dus ik dach, laat maar zitten vandaag"
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
Wat ga je er mee doenMart wil er zeker eentje.
Alleen als Mart hem kent mag het...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou ik wel, heb gisteren Tour 2011 gekeken.
Dankzij die val op zondag pakt hij straks een paar K meer in de criteriumsquote:Op zondag 17 juli 2011 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |