Het is je vergevenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
damn duurde lang.. laptop liep weer beetje vast
Ja, Ik kom net als LoLa vaak in de KSC, daar postte ze dat ze draaide, dus maar gaan luisteren..quote:
Ach, als hij het lekker vindt liggenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is'nt it CUTE ... but it's WRONG!!!!!!!!!!!!
Van mij mag hijquote:Op zondag 17 juli 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, als hij het lekker vindt liggen
Dat dusquote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Ik kom net als LoLa vaak in de KSC, daar postte ze dat ze draaide, dus maar gaan luisteren..
Je stond al in de OPquote:
quote:Radio 49:
kerels met lange blonde lokken, geile kabouters, eeuwige maagden, geweldige christenen, stelletjes, dames met tieten waar je u tegen zegt, homo's met geweldige muziek smaak, negers voor excuus en knuffels, pubers voor onzekerheden, ouders om op ons te letten
Topquote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Ik kom net als LoLa vaak in de KSC, daar postte ze dat ze draaide, dus maar gaan luisteren..
quote:
LoLa hosselt luisteraarsquote:Op zondag 17 juli 2011 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga mijn titel echt niet delen hoor
Eigenlijk had ik al vandeweek moeten luisteren toen Lutte draaide, maar niet aan toegekomen toen.quote:
Er zijn meer Rock DJ's hoor, ik ben er eentje vanquote:Op zondag 17 juli 2011 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen naar radio 49 als het LolaRockuurtje is![]()
Oeh, wanneer draai je?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zijn meer Rock DJ's hoor, ik ben er eentje vanAl draai ik ook andere dingen om het niet te eentonig te maken
Same here!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zijn meer Rock DJ's hoor, ik ben er eentje vanAl draai ik ook andere dingen om het niet te eentonig te maken
En dan gewoon Lutte missenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik al vandeweek moeten luisteren toen Lutte draaide, maar niet aan toegekomen toen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan gewoon Lutte missen![]()
Ga je schamen in een hoekje en snel!
Ik keek er gewoon overheen..quote:Op zondag 17 juli 2011 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan gewoon Lutte missen![]()
Ga je schamen in een hoekje en snel!
Geen idee, druk met werken, avonddienst vandaag en morgen.. Hopenlijk rond dinsdag weer draaienquote:
Okequote:Op zondag 17 juli 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, druk met werken, avonddienst vandaag en morgen.. Hopenlijk rond dinsdag weer draaien
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens moet de adoratie niet te erg worden, Nijntje.. Want 15 jarige groupies zijn best enorm jailbait..
Ok.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
Niet luisteren naar ValHallen, slechtste dj on campus.
WAT IS DIT NOU WEERquote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
Kink gaat dood, bij Arrow kun je het proberen jaquote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Arrow Rock of Kink FM moet gewoon Lola, Val, ToT en mijzelf inhuren
Mee eens....quote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Arrow Rock of Kink FM moet gewoon Lola, Val, ToT en mijzelf inhuren
Nee grapje, hij is eigenlijk de beste. Maar leuk om te pesten!quote:
* Bos81 zegt sorry Lutje en hier heb je een bosje tulpenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan nog.Gewoon even op je knietjes en sorry zeggen tegen Lutte.
Plaatje eruit halen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom doet die sig zo raarstomme zooi
Wat?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wou zeggen, toen jij afgelopen nacht nog nagenietend je sigaret opstak zei je wat anders.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee grapje, hij is eigenlijk de beste. Maar leuk om te pesten!
Kink gaat toch stoppen? Heeft toch weinig nut, Dan maar Arrow. Ik heb een presentatrice op Facebookquote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik "ken" een Fok!ker die bij Kink stage loopt, misschien kunnen jullie wat regelen bij hem
Ja, zei ik ook al, maar ze kunnen het proberenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kink gaat toch stoppen? Heeft toch weinig nut, Dan maar Arrow. Ik heb een presentatrice op FacebookMaar ken haar eigenlijk niet, Komt meer omdat ik op haar programma reageer via Facebook..
Alles wat "op zondag...." staat wegdoen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom doet die sig zo raarstomme zooi
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Bos81 zegt sorry Lutje en hier heb je een bosje tulpen
| 1 2 | [b]Op zondag 17 juli 2011 20:43 schreef Outpost76 het volgende:[/b] En hosselen en draaien! :o _O_ Bazin _O_ |
Ze heeft mij nog nooit gehoord.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat?Wat heb jij voor rare smaak als hij slecht is?
quote:
Ben jij ook al zo braaf?quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, toen jij afgelopen nacht nog nagenietend je sigaret opstak zei je wat anders.
Neuh. Ik denk niet dat mijn muzieksmaak echt matched met sexy nummers. Al hoewel het ritme van een slayer nummer wel lekker wippen kan zijn.quote:
Ik heb ook Rammstein en Lafee ingestuurdquote:Op zondag 17 juli 2011 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh. Ik denk niet dat mijn muzieksmaak echt matched met sexy nummers. Al hoewel het ritme van een slayer nummer wel lekker wippen kan zijn.
Ok, soort van TMI denk ikquote:Op zondag 17 juli 2011 20:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh. Ik denk niet dat mijn muzieksmaak echt matched met sexy nummers. Al hoewel het ritme van een slayer nummer wel lekker wippen kan zijn.
Ik had er een url aan geplakt maar eehm ze heeft die van Rocknijntje genomen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
aww geen klikbare topiclink in je sig Lola, foei
Zegt de selectieve quoterquote:Op zondag 17 juli 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
aww geen klikbare topiclink in je sig Lola, foei
mooizoquote:
Deze dusquote:Op zondag 17 juli 2011 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
Kut!Ik zie die uitbeeld gast nu elke keer voor me bij dat nummer
![]()
quote:
Dank jequote:Op zondag 17 juli 2011 20:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Queen
was weer top zoals gewoonlijk Lola
Jammer dat ik de bovenste nooit live heb kunnen bewonderen. In November al 20 jaar doodquote:
Meteen doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmzz ze zoeken hier bij het lokale radiostation vrijwilligers.. ik twijfel of ik zou mailen of niet....
Pa zou er heen gaan; z'n neef zou kaartjes regelen, maar hij ging er alleen met het geld vandoorquote:Op zondag 17 juli 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer dat ik de bovenste nooit live heb kunnen bewonderen. In November al 20 jaar dood
Gelukkig wel Roger en Brian
Ja, erg introvert. Deacon van achteren. Leeft nu teruggetrokken met vrouw en 6 kidsquote:
Van je familie moet je het hebben..quote:Op zondag 17 juli 2011 21:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pa zou er heen gaan; z'n neef zou kaartjes regelen, maar hij ging er alleen met het geld vandoor![]()
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:00 schreef ValHallen het volgende:
Oeh, nu broertje met zijn kwaliteitsmuziek
Ja echt hequote:
En die begint gewoon waar LoLa stoptequote:Op zondag 17 juli 2011 21:00 schreef ValHallen het volgende:
Oeh, nu broertje met zijn kwaliteitsmuziek
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En die begint gewoon waar LoLa stopte
Ik ook, oh wacht, ik heb er geen.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Mijn vader zou er een teelbal voor over hebben om de oude Queen te zien.
quote:
Je vader is neem ik aan al klaar dus die kan ze evt alle 2 nog wel missen.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Mijn vader zou er een teelbal voor over hebben om de oude Queen te zien.
Eui, jij was toch mod?quote:
2 lijkt me een te grote verminking. Je moet je nog wel man kunnen voelen.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je vader is neem ik aan al klaar dus die kan ze evt alle 2 nog wel missen.
Ik nietquote:Op zondag 17 juli 2011 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eui, jij was toch mod?
Of was het een andere sam-iemand
sam-xquote:Op zondag 17 juli 2011 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eui, jij was toch mod?
Of was het een andere sam-iemand
Mijn paard voelt zich anders gewoon heel man hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
2 lijkt me een te grote verminking. Je moet je nog wel man kunnen voelen.
Jij weet hoe je paard denkt?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn paard voelt zich anders gewoon heel man hoor.
Samzz, Sam-x, te moeilijk voor mijquote:
whehehe dan doen ze er 2 knikkers in ter vervanging oid.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
2 lijkt me een te grote verminking. Je moet je nog wel man kunnen voelen.
Je hebt het over een paard, geen mensquote:Op zondag 17 juli 2011 21:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met elkaar te maken. Misschien fopt hij je wel.
Guitar Hero?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
Dit nummer heb ik vandaag nog gespeeld
Als ik paard was zou ik constant mensen foppen.quote:
Het is je vergevenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik zag t ja![]()
Sorry ik heb niets gezegd
Als jij een paard was, was jij je balletjes al lang en breed kwijtquote:Op zondag 17 juli 2011 21:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik paard was zou ik constant mensen foppen.
Ik gooi met deze post de handdoek in de ring. Ik had het kunnen weten toen ik reageerde, ik verlies het altijd van je
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik zag t ja![]()
Het is een kleine stap van Ariana naar Rocknintje.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik zag t ja![]()
quote:
Ja.quote:
Ja maar eehm met Rocknijntje kom ik in de bak en met Ariana niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Het is een kleine stap van Ariana naar Rocknintje.
No way. Ik zou een vrij paard zijn geweest, beetje merries dekken met mijn wilde manen. Zo rol ik als paard.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij een paard was, was jij je balletjes al lang en breed kwijt.
Nee manquote:Op zondag 17 juli 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
Een uur lang wikipedia berichten voorgelezen krijgen zou wel tof zijn
Niet in Nederland, you won'tquote:Op zondag 17 juli 2011 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
No way. Ik zou een vrij paard zijn geweest, beetje merries dekken met mijn wilde manen. Zo rol ik als paard.
Dan kan ik van 3 tot 4 voorgelezen sprookjes doenquote:
Ik ook!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik schrok me dood, ik verstond eerst Tokio Hotel._!
Ik zou dan ook een stoer Amerikaans paard zijn. Beetje over de steppes wandelen, hier en daar wat hosselen.quote:
De combiquote:Op zondag 17 juli 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan kan ik van 3 tot 4 voorgelezen sprookjes doen
van 5 tot 6 Henry Rollins spoken word.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dan kan ik van 3 tot 4 voorgelezen sprookjes doen
Ik had jou toch iets anders ingeschat.quote:
Spirit, Stallion of the Cimmaronquote:Op zondag 17 juli 2011 21:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou dan ook een stoer Amerikaans paard zijn. Beetje over de steppes wandelen, hier en daar wat hosselen.
Wat doe je dan met die beesten?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
Yay guppie nummer 3 die het niet gaat overleven
Dahling, dan ken je me nog niet!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had jou toch iets anders ingeschat.
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
En van 7 tot 8 het oude testament, herziene uitgave.
van 8 tot 9 achtereenvolgend nyan cat, mudkip the insane edition en saxaphone guyquote:Op zondag 17 juli 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
whehe.. tijdens de marathon de sprookjes doen in de uren dat toch niemand luistertquote:
Die kwam bij ons vroeger altijd in de winkel, kattenvoer kopen.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:18 schreef ValHallen het volgende:
van 7 tot 8 een stukje hilarisch cabaret van Seth Gaaikema
Mag ik? Ben vandaag nog naar de kerk geweestquote:Op zondag 17 juli 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
Daar zou ik serieus naar luisteren.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
van 8 tot 9 achtereenvolgend nyan cat, mudkip the insane edition en saxaphone guy
Vergeet Ronald McDonald nietquote:Op zondag 17 juli 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
van 8 tot 9 achtereenvolgend nyan cat, mudkip the insane edition en saxaphone guy
Prima dan kan ik mooi slapen in de tussen tijd.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe.. tijdens de marathon de sprookjes doen in de uren dat toch niemand luistert
primaquote:Op zondag 17 juli 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prima dan kan ik mooi slapen in de tussen tijd.
Daar kom ik achter.quote:
Welke?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
Oh Benny, en dat wijf met die kleurenspons van gister moet ook een uur lang. In de remix gooien.
Dat was zij niet op de BBQ, dat was een kloonquote:Op zondag 17 juli 2011 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar kom ik achter.
En jij maar de verlegen en onschuldig zitten zijn op de bbq. Nee..... nu komt de ware aard naar boven!
quote:
quote:
Een clown?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was zij niet op de BBQ, dat was een kloon
Het was een serieuze vraag. Maar laat maar, hoor.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak een hele grote draaikolk in de bak en zie hoe ze ronddraaien
Zoveel hoef je niet te doen, zorgen dat het water schoon blijft en dat ze eten krijgenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag. Maar laat maar, hoor..
Nee. Nee, niet echtquote:Op zondag 17 juli 2011 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoveel hoef je niet te doen, zorgen dat het water schoon blijft en dat ze eten krijgen
Ik jank nu alquote:Op zondag 17 juli 2011 21:27 schreef ValHallen het volgende:
Zometeen om 22:00:
Epische Powerballads! Zin om een potje te janken? Pak de tissues en schuif je stoel dichter bij de radio. Laat je vervoeren door het zielige gekweel van meneer Adams en consorten.
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:27 schreef ValHallen het volgende:
Zometeen om 22:00:
Epische Powerballads! Zin om een potje te janken? Pak de tissues en schuif je stoel dichter bij de radio. Laat je vervoeren door het zielige gekweel van meneer Adams en consorten.
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:27 schreef RockNijntje het volgende:
Ah, pispauzemuziek Bieruitdekoelkasthalenmuziek
Zal de leeftijd wel zijnquote:
Nee, ik zeg alleen dat bier lusten aan de leeftijd ligtquote:
Beter nu dan net toen je moest draaienquote:
Zoiets kan ik me dus èèècht niet herinnerenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Mijn jeugd
Een van de eerste nummers waarvan ik me kan herinneren dat ik ze gehoord heb..
Ach ja. Komt misschien nog wel. Eerst 16 worden..quote:
Dat zou naar geweest zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat bier lusten aan de leeftijd ligt
[..]
Beter nu dan net toen je moest draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb toch maar even wat andere muziek aangezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
De goeie versie mag ik hopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal ook niet precies weten welk nummer ik als allereerste gehoord heb, maar dit was in ieder geval een nummer wat toen veel te horen was en mijn eerste kennismaking met Bowie en Turner.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoiets kan ik me dus èèècht niet herinneren
Wat ben jij een doorzetter zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ik dan Holiday van Green Day denk ik, of iets van RHCPquote:Op zondag 17 juli 2011 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal ook niet precies weten welk nummer ik als allereerste gehoord heb, maar dit was in ieder geval een nummer wat toen veel te horen was en mijn eerste kennismaking met Bowie en Turner.
Het nummer wat in mijn eerste opkomt als je vraagt naar vroeger zeg ik gelijk. Time of my Life van Bill Medley en Jennifer Warnes.
Dezequote:
Dat lijkt me een verschrikking eigenlijk..quote:Op zondag 17 juli 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
In september ws met 2 bussen vol 16 jarige sletjes weg![]()
Ik zou oordoppen meenemenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Derek and the Dominoes is toch de eigenlijke artiestquote:Op zondag 17 juli 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ik dan Holiday van Green Day denk ik, of iets van RHCP
[..]
Deze
Verschrikkelijk lijkt me, als je zelf geen 16 bent.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen idee, kan meevallenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een verschrikking eigenlijk..
Nou, ik weet t zo net nog nietquote:Op zondag 17 juli 2011 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk lijkt me, als je zelf geen 16 bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |