Dahling, dan ken je me nog niet!quote:Op zondag 17 juli 2011 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had jou toch iets anders ingeschat.
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
En van 7 tot 8 het oude testament, herziene uitgave.
van 8 tot 9 achtereenvolgend nyan cat, mudkip the insane edition en saxaphone guyquote:Op zondag 17 juli 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
whehe.. tijdens de marathon de sprookjes doen in de uren dat toch niemand luistertquote:
Die kwam bij ons vroeger altijd in de winkel, kattenvoer kopen.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:18 schreef ValHallen het volgende:
van 7 tot 8 een stukje hilarisch cabaret van Seth Gaaikema
Mag ik? Ben vandaag nog naar de kerk geweestquote:Op zondag 17 juli 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
Daar zou ik serieus naar luisteren.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
van 8 tot 9 achtereenvolgend nyan cat, mudkip the insane edition en saxaphone guy
Vergeet Ronald McDonald nietquote:Op zondag 17 juli 2011 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
van 8 tot 9 achtereenvolgend nyan cat, mudkip the insane edition en saxaphone guy
Prima dan kan ik mooi slapen in de tussen tijd.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe.. tijdens de marathon de sprookjes doen in de uren dat toch niemand luistert
primaquote:Op zondag 17 juli 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Prima dan kan ik mooi slapen in de tussen tijd.
Daar kom ik achter.quote:
Welke?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
Oh Benny, en dat wijf met die kleurenspons van gister moet ook een uur lang. In de remix gooien.
Dat was zij niet op de BBQ, dat was een kloonquote:Op zondag 17 juli 2011 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar kom ik achter.
En jij maar de verlegen en onschuldig zitten zijn op de bbq. Nee..... nu komt de ware aard naar boven!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |