quote:
Dank jequote:Op zondag 17 juli 2011 20:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Queen
was weer top zoals gewoonlijk Lola
Jammer dat ik de bovenste nooit live heb kunnen bewonderen. In November al 20 jaar doodquote:
Meteen doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmzz ze zoeken hier bij het lokale radiostation vrijwilligers.. ik twijfel of ik zou mailen of niet....
Pa zou er heen gaan; z'n neef zou kaartjes regelen, maar hij ging er alleen met het geld vandoorquote:Op zondag 17 juli 2011 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer dat ik de bovenste nooit live heb kunnen bewonderen. In November al 20 jaar dood
Gelukkig wel Roger en Brian
Ja, erg introvert. Deacon van achteren. Leeft nu teruggetrokken met vrouw en 6 kidsquote:
Van je familie moet je het hebben..quote:Op zondag 17 juli 2011 21:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pa zou er heen gaan; z'n neef zou kaartjes regelen, maar hij ging er alleen met het geld vandoor![]()
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:00 schreef ValHallen het volgende:
Oeh, nu broertje met zijn kwaliteitsmuziek
Ja echt hequote:
En die begint gewoon waar LoLa stoptequote:Op zondag 17 juli 2011 21:00 schreef ValHallen het volgende:
Oeh, nu broertje met zijn kwaliteitsmuziek
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En die begint gewoon waar LoLa stopte
Ik ook, oh wacht, ik heb er geen.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:01 schreef ValHallen het volgende:
Mijn vader zou er een teelbal voor over hebben om de oude Queen te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |