quote:Op zondag 17 juli 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga mijn titel echt niet delen hoor
Eigenlijk had ik al vandeweek moeten luisteren toen Lutte draaide, maar niet aan toegekomen toen.quote:
Er zijn meer Rock DJ's hoor, ik ben er eentje vanquote:Op zondag 17 juli 2011 20:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik luister eigenlijk alleen naar radio 49 als het LolaRockuurtje is![]()
Oeh, wanneer draai je?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zijn meer Rock DJ's hoor, ik ben er eentje vanAl draai ik ook andere dingen om het niet te eentonig te maken
Same here!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zijn meer Rock DJ's hoor, ik ben er eentje vanAl draai ik ook andere dingen om het niet te eentonig te maken
En dan gewoon Lutte missenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik al vandeweek moeten luisteren toen Lutte draaide, maar niet aan toegekomen toen.
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan gewoon Lutte missen![]()
Ga je schamen in een hoekje en snel!
Ik keek er gewoon overheen..quote:Op zondag 17 juli 2011 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan gewoon Lutte missen![]()
Ga je schamen in een hoekje en snel!
Geen idee, druk met werken, avonddienst vandaag en morgen.. Hopenlijk rond dinsdag weer draaienquote:
Okequote:Op zondag 17 juli 2011 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee, druk met werken, avonddienst vandaag en morgen.. Hopenlijk rond dinsdag weer draaien
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens moet de adoratie niet te erg worden, Nijntje.. Want 15 jarige groupies zijn best enorm jailbait..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |