Nee, ik zeg alleen dat bier lusten aan de leeftijd ligtquote:
Beter nu dan net toen je moest draaienquote:
Zoiets kan ik me dus èèècht niet herinnerenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:30 schreef Bos81 het volgende:
Mijn jeugd
Een van de eerste nummers waarvan ik me kan herinneren dat ik ze gehoord heb..
Ach ja. Komt misschien nog wel. Eerst 16 worden..quote:
Dat zou naar geweest zijnquote:Op zondag 17 juli 2011 21:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat bier lusten aan de leeftijd ligt
[..]
Beter nu dan net toen je moest draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op zondag 17 juli 2011 21:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb toch maar even wat andere muziek aangezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
De goeie versie mag ik hopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal ook niet precies weten welk nummer ik als allereerste gehoord heb, maar dit was in ieder geval een nummer wat toen veel te horen was en mijn eerste kennismaking met Bowie en Turner.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoiets kan ik me dus èèècht niet herinneren
Wat ben jij een doorzetter zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ik dan Holiday van Green Day denk ik, of iets van RHCPquote:Op zondag 17 juli 2011 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zal ook niet precies weten welk nummer ik als allereerste gehoord heb, maar dit was in ieder geval een nummer wat toen veel te horen was en mijn eerste kennismaking met Bowie en Turner.
Het nummer wat in mijn eerste opkomt als je vraagt naar vroeger zeg ik gelijk. Time of my Life van Bill Medley en Jennifer Warnes.
Dezequote:
Dat lijkt me een verschrikking eigenlijk..quote:Op zondag 17 juli 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
In september ws met 2 bussen vol 16 jarige sletjes weg![]()
Ik zou oordoppen meenemenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Derek and the Dominoes is toch de eigenlijke artiestquote:Op zondag 17 juli 2011 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, ik dan Holiday van Green Day denk ik, of iets van RHCP
[..]
Deze
Verschrikkelijk lijkt me, als je zelf geen 16 bent.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen idee, kan meevallenquote:Op zondag 17 juli 2011 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een verschrikking eigenlijk..
Nou, ik weet t zo net nog nietquote:Op zondag 17 juli 2011 21:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk lijkt me, als je zelf geen 16 bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |