Vandaag nog flink aan het toeren geweest, Lola?quote:
neuh enkeltje enkhuizen ik was moe!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag nog flink aan het toeren geweest, Lola?
Maar de rit die je gemaakt hebt, ging goed?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neuh enkeltje enkhuizen ik was moe!
half 6 was het vanmorgen
Ja hoor ging prima, was weer ff lekker om een stukkie te rijdenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar de rit die je gemaakt hebt, ging goed?
Mooi! Dan gaat het met de enkel weer de goeie kant op!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor ging prima, was weer ff lekker om een stukkie te rijden
Website waarvoor, als ik vragen mag?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik een website in elkaar ga knutselen in FrontPage.
Mja heel stom zwelling blijft wel en vooral savonds als ik veel gedaan hebquote:Op zondag 17 juli 2011 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi! Dan gaat het met de enkel weer de goeie kant op!
Oh, ik teken een beetje. En ik vind het leuk om websites te bouwen, van die hele amateuristische en zo. Dus dat ga ik nu doen denk ik.quote:
Ik ben ook gewoon beschikbaar voor het rooster, hoor.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
Knetter zegt t volgende :
Wil je ff zeggen in t topic dat t rooster bijgewerkt is.
en dat het rooster nog erg leeg is dus wie wil draaien aankomende week --->DM/PM
laptop flipt um dus reboot.
Klopt ik doet all1 even een qoute.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon beschikbaar voor het rooster, hoor..
om precies te zijn :quote:
Nee, ik ga nu even een website bouwen. Of een poging doen totquote:
Hmzzz zo komt t rooster nooit vol...quote:Op zondag 17 juli 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu even een website bouwen. Of een poging doen tot.
Jij kan toch ook nieuwe DJ's gaan hosselen? Waarom moet ik dat doen?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz zo komt t rooster nooit vol...
Outpost the Hosselaar!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kan toch ook nieuwe DJ's gaan hosselen? Waarom moet ik dat doen?
Omdat ik niet over t rooster ga en niet andere mensen voor hun voeten wil lopen...quote:Op zondag 17 juli 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kan toch ook nieuwe DJ's gaan hosselen? Waarom moet ik dat doen?
Ga ik doenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Zet mij maar op het rooster van dinsdagavond 20.00 tot 21.00
Wat een bullshitquote:Op zondag 17 juli 2011 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik niet over t rooster ga en niet andere mensen voor hun voeten wil lopen...
Hoezo? Ik post al genoeg in t topic en wil me niet teveel met van alles gaan bemoeien want dat komt bemoeizuchtig over enzo.quote:
Wat is er bemoeizuchtig aan nieuwe DJ's zoeken?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik post al genoeg in t topic en wil me niet teveel met van alles gaan bemoeien want dat komt bemoeizuchtig over enzo.
dank uquote:
Nou eehm dat zou zo opgevat kunnen worden en dat wil ik voorkomen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er bemoeizuchtig aan nieuwe DJ's zoeken?.
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik sta op het rooster voor morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |