om precies te zijn :quote:
Nee, ik ga nu even een website bouwen. Of een poging doen totquote:
Hmzzz zo komt t rooster nooit vol...quote:Op zondag 17 juli 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu even een website bouwen. Of een poging doen tot.
Jij kan toch ook nieuwe DJ's gaan hosselen? Waarom moet ik dat doen?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz zo komt t rooster nooit vol...
Outpost the Hosselaar!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kan toch ook nieuwe DJ's gaan hosselen? Waarom moet ik dat doen?
Omdat ik niet over t rooster ga en niet andere mensen voor hun voeten wil lopen...quote:Op zondag 17 juli 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kan toch ook nieuwe DJ's gaan hosselen? Waarom moet ik dat doen?
Ga ik doenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Zet mij maar op het rooster van dinsdagavond 20.00 tot 21.00
Wat een bullshitquote:Op zondag 17 juli 2011 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik niet over t rooster ga en niet andere mensen voor hun voeten wil lopen...
Hoezo? Ik post al genoeg in t topic en wil me niet teveel met van alles gaan bemoeien want dat komt bemoeizuchtig over enzo.quote:
Wat is er bemoeizuchtig aan nieuwe DJ's zoeken?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik post al genoeg in t topic en wil me niet teveel met van alles gaan bemoeien want dat komt bemoeizuchtig over enzo.
dank uquote:
Nou eehm dat zou zo opgevat kunnen worden en dat wil ik voorkomen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er bemoeizuchtig aan nieuwe DJ's zoeken?.
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik sta op het rooster voor morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |