Sund.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:35 schreef Monopoly het volgende:
Alles liep vast, ben uitgelogd. Iemand anders mag het overnemen!
doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik wil wel 30 minuten proberen tot aan 19:00.Mijn 1e keer.
Heb je gegevens?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
stilte betekend dat er nog iemand in zitquote:Op zondag 17 juli 2011 18:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat is de laatste tijd wel vaker... Heel raar maar t lijkt wel of Viro zn backup t niet meer doet..quote:Op zondag 17 juli 2011 18:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stilte betekend dat er nog iemand in zit
anders zou de bot invallen.
dusss uhm..
je mag van mij als je erin komt
Enjoy the silence (voor zolang die duurt)quote:Op zondag 17 juli 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
Ik kies weer een goed moment om binnen te komen.
succesquote:Op zondag 17 juli 2011 18:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga het proberen.Heb de gegevens!
Als het echt niet lukt, kan ik altijd nog overnemen.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik weet het niet.Ik ben een noob.
Ik hoor helemaal niets dus ik denk dat je iets fout doet.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik weet het niet.Ik ben een noob.
Dat roep ik niet. Ik geef het gewoon aan, als optie.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ipv van te roepen dat we het over willen nemen kunnen we ook proberen te helpen met waarom het niet lukt
welk programma heb je?
Je kan het toch best ergens anders ook in marinerenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:44 schreef Zokunen het volgende:
Wou ik kip marineren, heb ik en geen ketjap en geen chilisaus in huis, lekkere faal dus.
Nu maar een sate schotel besteld
Misschien omdat er nu al iemand in zit!quote:Op zondag 17 juli 2011 18:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik krijg nog wel error als ik m'n encoder aanzet.
die is dood die zingt nooit meer een riedeltjequote:Op zondag 17 juli 2011 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wij horen hier the best of heino
die krijg je nu omdat er iemand in zitquote:Op zondag 17 juli 2011 18:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik krijg nog wel error als ik m'n encoder aanzet.
Gegevens kloppen, denk dat het aan andere opties ligt.
Hoezo, je bent aan het luisteren?quote:
Dit is Zokunenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Leuke muziek hoor SuperHarreGarre
dat bedoel ik ben aan het luistequote:
U is nieuw hier of heb je me betovert dat ik niet meer weet dat je hier bent geweest?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die is dood die zingt nooit meer een riedeltje
O haha, ja het lag eruit ofzo.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat bedoel ik ben aan het luisteren, kreeg eerst niks te horen
Niet nieuw op FOK maar wel op radiotopicquote:Op zondag 17 juli 2011 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
U is nieuw hier of heb je me betovert dat ik niet meer weet dat je hier bent geweest?
Gaafquote:Op zondag 17 juli 2011 18:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga Chinees uurtje doen morgenmiddag. Playlist van uurtje staat klaar in SAM.
chinese muziekquote:Op zondag 17 juli 2011 18:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
even doorgeven aan rooster mensenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oh nou welkom danquote:Op zondag 17 juli 2011 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Niet nieuw op FOK maar wel op radiotopickomt door Bella en C-A hoor die geef ik maar de schuld er van
er bestaan daar pilletjes voor hoorquote:Op zondag 17 juli 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh nou welkom dan![]()
Ik waarschuw je wel wij zijn verslavend.
Dat heeft ie niet gezegd. Hij zegt een chinees uurtje.quote:
domme samplesquote:Op zondag 17 juli 2011 18:55 schreef Zokunen het volgende:
Dit is nog best te verdragen hardstyle of niet?
doet even een pm naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
helemaal vertellen wat die aan het vreten isquote:Op zondag 17 juli 2011 18:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet gezegd. Hij zegt een chinees uurtje.
Dat wil misschien wel zeggen dat hij begint met bami en eindigt met foe yong hai.
Een menukaart een uur lang voorlezen.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
helemaal vertellen wat die aan het vreten is
dm mij en samzz en faye ff..quote:Op zondag 17 juli 2011 18:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik doe wel van 15:00-16:00.Noem het maar Blast from Beijing.
Heb je net gepmd. Dm krijg ik reuma van.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dm mij en samzz en faye ff..
1 van ons zet je er wel op
niet zo'n goed grapje tegen mijquote:Op zondag 17 juli 2011 18:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb je net gepmd. Dm krijg ik reuma van.
Koekoeksclan?¿?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:58 schreef 129383 het volgende:
zat ik net te bikken en toen ik terug was waren jullie allemaal koekoeksclan leden
Ik maak altijd slechte garpjes hier.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet zo'n goed grapje tegen mij
we zaten in klokken en kwamen om het uur naar buiten om koekoek te zeggenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
is dat zo?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik maak altijd slechte garpjes hier.
ik wil wel ,als niemand verder wilquote:Op zondag 17 juli 2011 19:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Wil iemand mijn uurtjes hebben? Ik voel me niet goed..
LoLa wilde draaien.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:10 schreef gewoonfaye het volgende:
Wil iemand mijn uurtjes hebben? Ik voel me niet goed..
Whahahahahaha lekker kadoquote:Op zondag 17 juli 2011 19:20 schreef ToT het volgende:
Ja godver!
Ik had gisteren een kameraad uit Deventer op bezoek. Geeft hij me een doos leine reepjes Deventer koek cadeau, heel mooi ingepakt.
Ik zag dat er al wat reepjes uit ontbraken, dus was het ook niet echt speciaal voor mij gekocht. Ach boeit niet, het is lekker.
Halve pak leeggevreten ondertussen.....en nu zie ik ineens dat ze tot 6 Januari houdbaar waren!
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:20 schreef ToT het volgende:
Ja godver!
Ik had gisteren een kameraad uit Deventer op bezoek. Geeft hij me een doos leine reepjes Deventer koek cadeau, heel mooi ingepakt.
Ik zag dat er al wat reepjes uit ontbraken, dus was het ook niet echt speciaal voor mij gekocht. Ach boeit niet, het is lekker.
Halve pak leeggevreten ondertussen.....en nu zie ik ineens dat ze tot 6 Januari houdbaar waren!
Ja ik denk dat het bij hem in de kast lag en dat hij ondertussen vergeten was dat er al een paar uit ontbraken, en dat hij uiteraard ook niet naar de datum heeft gekeken.quote:
ik voorspel : verrekt extreme buikgriepquote:Op zondag 17 juli 2011 19:20 schreef ToT het volgende:
Ja godver!
WTF t wordt smeriger en smerigerquote:Op zondag 17 juli 2011 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik denk dat het bij hem in de kast lag en dat hij ondertussen vergeten was dat er al een paar uit ontbraken, en dat hij uiteraard ook niet naar de datum heeft gekeken.
Maar dan moet het al ECHT lang in die kast hebben gelegen!
Roep de manschappen op en samen aan de bak gaanquote:Op zondag 17 juli 2011 19:23 schreef Myraela het volgende:
Ouders komen eerder terug, het huis is een teringzooi. Ohoh.
Of niet.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:22 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik voorspel : verrekt extreme buikgriep
whehe.. niet hoog.. gewoon normaalquote:Op zondag 17 juli 2011 19:27 schreef LightLuke het volgende:
Wat een hoge verwachtingen gelijk zegNu moet ik mn best gaan doen
Wie draaien er nu de 2 uurtjes van Faye?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe.. niet hoog.. gewoon normaal
Opzich is het zo klaar, alleen nog even bedenken hoe ik de kratten glas weg ga brengen. Of misschien wacht ik daarmee, dat begrijpen ze vast wel.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Roep de manschappen op en samen aan de bak gaan
eerste uur lovely als het goed is.. 2e uur broertje of ToT.. ik dacht broertjequote:Op zondag 17 juli 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie draaien er nu de 2 uurtjes van Faye?
ikequote:Op zondag 17 juli 2011 19:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eerste uur lovely als het goed is.. 2e uur broertje of .. ik dacht broertje
Heeft LoLa al contact met je op genomen dan? Ik heb nl nog geen reactie van haar.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eerste uur lovely als het goed is.. 2e uur broertje of ToT.. ik dacht broertje
nee maar dat komt nog welquote:Op zondag 17 juli 2011 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft LoLa al contact met je op genomen dan? Ik heb nl nog geen reactie van haar.
wil jij beweren dat ik nooit normale liedjes draaiquote:Op zondag 17 juli 2011 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
Normale liedjes in een knettershow![]()
Ja vast
Ik beweer niks.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil jij beweren dat ik nooit normale liedjes draai
Hoe komt het dat Faye niet draait dan? Heb ik een gemist.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eerste uur lovely als het goed is.. 2e uur broertje of ToT.. ik dacht broertje
zie een topic in klaagbaakquote:Op zondag 17 juli 2011 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe komt het dat Faye niet draait dan? Heb ik een gemist.
En zou je het rooster even aan kunnen passen?
Thanks!
heel normale muziekquote:Op zondag 17 juli 2011 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ah
jij bent ook leuk hoor
met je gekke muziek
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ah
jij bent ook leuk hoor
met je gekke muziek
als lovely zich niet meld welquote:Op zondag 17 juli 2011 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Was er vanavond nou nog een uurtje over of niet?
Nopequote:Op zondag 17 juli 2011 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Was er vanavond nou nog een uurtje over of niet?
Je moet sommigen eens tekeer zien gaan... Best pathetisch wel.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zie een topic in klaagbaak
en ja doe ik nadat ik gedraaid heb.
als ik dat nu ga doen dan flipt de laptop
In country heb je meerdere stromingen net als in jazz en bluesquote:Op zondag 17 juli 2011 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat is geen country vriend, country is neertroostige redneck meuk zoals hank williams
Okéquote:Op zondag 17 juli 2011 19:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
In country heb je meerdere stromingen net als in jazz en blues
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
LoLa heeft zich in mn pm gemeld en ze komt er aan.
garpjequote:Op zondag 17 juli 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh gaan we boos doen?
Dan ga ik namelijk weer naar beneden
Divagedrag bij radiostation met 10 luisteraars!quote:Op zondag 17 juli 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh gaan we boos doen?
Dan ga ik namelijk weer naar beneden
Ohoh.... kun je wel draaien zo meteen dan?quote:
Even opnieuw opstarten, wie draait er voor mij?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Ohoh.... kun je wel draaien zo meteen dan?
Knetter.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even opnieuw opstarten, wie draait er voor mij?
Verzoekje ingediend?quote:Op zondag 17 juli 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
mijn eerste verzoekje ingediend, weet niet of ik het goed heb gedaan maar merk dat wel
Euh... als er live een DJ draait, heeft verzoeken via de site geen zinquote:Op zondag 17 juli 2011 19:57 schreef Toverheks het volgende:
mijn eerste verzoekje ingediend, weet niet of ik het goed heb gedaan maar merk dat wel
weet ik veelquote:
Dat is onze verzoekjes machine die aan staat als er geen dj isquote:Op zondag 17 juli 2011 19:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet ik veelstond verzoek zal wel weer verkeerd wezen draait 538 straks mijn verzoeknummer
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is onze verzoekjes machine die aan staat als er geen dj is
Ik mag er toch wel om lachen?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou zeg ga iemand anders uitlachen, weet ik veel
ja hoor is je vergeven je mag lachen, doe ik ookquote:Op zondag 17 juli 2011 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mag er toch wel om lachen?Tis gewoon grappig.
Ik snap ook wel dat je dat niet weet.
quote:
dat was niet de bedoelingquote:Op zondag 17 juli 2011 20:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met deze muziek eronder lijkt het net een wake voor Faye.
Net zat ie nog boven je reet.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:03 schreef 129383 het volgende:
[..]
nee ik struikel over m'n ruggengraat die op de gRond ligt
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hoor is je vergeven je mag lachen, doe ik ook
QFTquote:Op zondag 17 juli 2011 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Knetter en Lola hebben echt van die radiostemmen.
quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Knetter en Lola hebben echt van die radiostemmen.
Thnxquote:
Dat dus, altijd leuke shows van Knetterquote:
Hier gaat er ook even een wolkje openquote:Op zondag 17 juli 2011 20:06 schreef Melting het volgende:
Heel de dag is het lekker weer.![]()
Nu hoost het hier!
De hele dag hoost het hier en nu is het eindelijk droog zul je bedoelenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:06 schreef Melting het volgende:
Heel de dag is het lekker weer.![]()
Nu hoost het hier!
Heb jij een weerswitch gedaan?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De hele dag hoost het hier en nu is het eindelijk droog zul je bedoelen
ik wil juist regenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:07 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De hele dag hoost het hier en nu is het eindelijk droog zul je bedoelen
Oh wacht.. en toen regende het alweer.
Maar jij bent dan ook tegendraads hè?quote:
Vandaag nog flink aan het toeren geweest, Lola?quote:
neuh enkeltje enkhuizen ik was moe!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag nog flink aan het toeren geweest, Lola?
Maar de rit die je gemaakt hebt, ging goed?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
neuh enkeltje enkhuizen ik was moe!
half 6 was het vanmorgen
Ja hoor ging prima, was weer ff lekker om een stukkie te rijdenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar de rit die je gemaakt hebt, ging goed?
Mooi! Dan gaat het met de enkel weer de goeie kant op!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor ging prima, was weer ff lekker om een stukkie te rijden
Website waarvoor, als ik vragen mag?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:15 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik een website in elkaar ga knutselen in FrontPage.
Mja heel stom zwelling blijft wel en vooral savonds als ik veel gedaan hebquote:Op zondag 17 juli 2011 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi! Dan gaat het met de enkel weer de goeie kant op!
Oh, ik teken een beetje. En ik vind het leuk om websites te bouwen, van die hele amateuristische en zo. Dus dat ga ik nu doen denk ik.quote:
Ik ben ook gewoon beschikbaar voor het rooster, hoor.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
Knetter zegt t volgende :
Wil je ff zeggen in t topic dat t rooster bijgewerkt is.
en dat het rooster nog erg leeg is dus wie wil draaien aankomende week --->DM/PM
laptop flipt um dus reboot.
Klopt ik doet all1 even een qoute.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon beschikbaar voor het rooster, hoor..
om precies te zijn :quote:
Nee, ik ga nu even een website bouwen. Of een poging doen totquote:
Hmzzz zo komt t rooster nooit vol...quote:Op zondag 17 juli 2011 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu even een website bouwen. Of een poging doen tot.
Jij kan toch ook nieuwe DJ's gaan hosselen? Waarom moet ik dat doen?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz zo komt t rooster nooit vol...
Outpost the Hosselaar!quote:Op zondag 17 juli 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kan toch ook nieuwe DJ's gaan hosselen? Waarom moet ik dat doen?
Omdat ik niet over t rooster ga en niet andere mensen voor hun voeten wil lopen...quote:Op zondag 17 juli 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kan toch ook nieuwe DJ's gaan hosselen? Waarom moet ik dat doen?
Ga ik doenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Zet mij maar op het rooster van dinsdagavond 20.00 tot 21.00
Wat een bullshitquote:Op zondag 17 juli 2011 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik niet over t rooster ga en niet andere mensen voor hun voeten wil lopen...
Hoezo? Ik post al genoeg in t topic en wil me niet teveel met van alles gaan bemoeien want dat komt bemoeizuchtig over enzo.quote:
Wat is er bemoeizuchtig aan nieuwe DJ's zoeken?quote:Op zondag 17 juli 2011 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik post al genoeg in t topic en wil me niet teveel met van alles gaan bemoeien want dat komt bemoeizuchtig over enzo.
dank uquote:
Nou eehm dat zou zo opgevat kunnen worden en dat wil ik voorkomen.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er bemoeizuchtig aan nieuwe DJ's zoeken?.
quote:Op zondag 17 juli 2011 20:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik sta op het rooster voor morgen.
ja en ik kan niet luisterenquote:Op zondag 17 juli 2011 20:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik sta op het rooster voor morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |