doet even een pm naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ga Chinees uurtje doen morgenmiddag. Playlist van uurtje staat klaar in SAM.
helemaal vertellen wat die aan het vreten isquote:Op zondag 17 juli 2011 18:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet gezegd. Hij zegt een chinees uurtje.
Dat wil misschien wel zeggen dat hij begint met bami en eindigt met foe yong hai.
Een menukaart een uur lang voorlezen.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
helemaal vertellen wat die aan het vreten is
dm mij en samzz en faye ff..quote:Op zondag 17 juli 2011 18:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik doe wel van 15:00-16:00.Noem het maar Blast from Beijing.
Heb je net gepmd. Dm krijg ik reuma van.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dm mij en samzz en faye ff..
1 van ons zet je er wel op
niet zo'n goed grapje tegen mijquote:Op zondag 17 juli 2011 18:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb je net gepmd. Dm krijg ik reuma van.
Koekoeksclan?¿?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:58 schreef 129383 het volgende:
zat ik net te bikken en toen ik terug was waren jullie allemaal koekoeksclan leden
Ik maak altijd slechte garpjes hier.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet zo'n goed grapje tegen mij
we zaten in klokken en kwamen om het uur naar buiten om koekoek te zeggenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
is dat zo?quote:Op zondag 17 juli 2011 18:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik maak altijd slechte garpjes hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |