hij heeft alles dichtgereden gast..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:18 schreef maniack28 het volgende:
Wat Evans? Evans is ook al jaren zo'n lambal die niet durft aan te vallen. Ga lekker recreatief fietsen ofzo..
Mjah, de tactiek van Leopard=-Trek faalt vandaag wel behoorlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Beter gaat Frank bij een ander team rijden... i.p.v. een voordeel dat ze samen rijden is het meer een nadeel volgens mij.
Hij valt nooit aan... tis een lafbek. Altijd al geweest.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hij heeft alles dichtgereden gast..
Denk niet dat het een kwestie van durf is hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:18 schreef maniack28 het volgende:
Wat Evans? Evans is ook al jaren zo'n lambal die niet durft aan te vallen. Ga lekker recreatief fietsen ofzo..
Dra-ma-tisch.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:19 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Vanendert gaat gewoon winnen hier! Wat maken we nu toch mee!
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:19 schreef Ericr het volgende:
Belgische wielrennen![]()
Nederlandse wielrennen
Want de rest is wel goed bezig wil je zeggen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:19 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij valt nooit aan... tis een lafbek. Altijd al geweest.
ROB RUIJGHquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:19 schreef Ericr het volgende:
Belgische wielrennen![]()
Nederlandse wielrennen
Aankomst op laatste col telt dan toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:20 schreef Agüero het volgende:
Sanchez heeft dan toch evenveel als Vanendert punten en hij staat hoger in het klassement dus krijgt hij de bollentrui?
Hij viel net nog aan, althans hij probeerde het.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Denk niet dat het een kwestie van durf is hoor.
Het is gewoon een wieltjeszuiger, meer kan hij niet. Dus mijns inziens het ook niet waard om de Tour te winnen. Contador in goeie dagen wel, maar deze tour niet. De Schleckjes zijn broekenpoepers, dus doe mij Voeckler maar. Hoe arrogant hij ook is, hij heeft ballen en is een echte winnaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Denk niet dat het een kwestie van durf is hoor.
Je moet blij zijn voor onze toekomstige landgenotenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jezus dit sprintje zegt alles.
Als je dit nog kan ben je niet diep gegaan.
Schleck wat een kansloze drol ben je.
Gek hè?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Onze Nederlandse commentatoren zouden harder klaarkomen als er een Nederlander won dan de Belgen nu deden.
die belgen zijn winnen gewendquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Onze Nederlandse commentatoren zouden harder klaarkomen als er een Nederlander won dan de Belgen nu deden.
Ze hadden hier Evans en Voeckler op afstand kunnen rijden lijkt me.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Schlecks zijn de losers van de dag.
Omdat het voor de Belgen iets gewoner is (wel voor het eerst sinds lang in een Tour bergetappe)quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Je meent hetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Giro viel dit jaar ook wat tegen, door de grote overmacht van Contador, maar dit slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:23 schreef knep het volgende:
Aanfluiting dit, was de Giro maar in de zomer.
Echt belachelijk. Bij die demarrage van SamSan vloog die Andy supersnel naar dat wiel en dan.... dan helemaal niets.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:23 schreef Reya het volgende:
De Schlecks waren vandaag het levende bewijs dat je aan twee renners soms minder hebt dan aan één.
quote:
Lastig, Uran en Taaramae waren toch beter vandaag?quote:
Inderdaad. Wat een belachelijke vertoning vandaag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:24 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Andy mag niet meer winnen nu. Laffe hond.
Dat geldt voor Laurens ten Damquote:
Waarom zou hij dat doen?quote:
Jij ook met deze post..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:25 schreef Gitank2 het volgende:
Herbert is ook een Sherlock van jewelste.
Ja jammer dat hij niet doorging, maar dan is het bijna een aanval op zijn broer, right?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Echt belachelijk. Bij die demarrage van SamSan vloog die Andy supersnel naar dat wiel en dan.... dan helemaal niets.
hopelijk niet. dan moet ie in dienst van een faal-kopman. heeft veel meer vrijheid bij Vac.quote:
En dan zijn carriere verneuken met die geweldige trainingsschema's van Rabo.quote:
En dan lig je iedere dag in de greppel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, daar maken ze talenten kapot
In het voordeel van Evans denk ik. Hoe is de tijdrit van Voeckler?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:25 schreef Ericr het volgende:
Geen mokerslagen durven uit te delen, daar ga je de rekening voor betaald krijgen.
Moet ie een goede tijdrit in de benen hebbenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben serieus: Als Voeckler dit spelletje tot het eind blijft voortzetten is Voeckler gewoon Tourmeister 2011.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben serieus: Als Voeckler dit spelletje tot het eind blijft voortzetten is Voeckler gewoon Tourmeister 2011.
Het is geen ster in de tijdrit maar met geel kan die vent alles.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In het voordeel van Evans denk ik. Hoe is de tijdrit van Voeckler?
Minder dan Evans, maar ik weet het nu ook niet meer. Hij heeft nog wel 2 minuten voorsprong op Evans.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tot nu toe nooit heel goed maar hij kan nu ook met besten mee in de bergen dus wie weet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Op deze manier gaat hij met een leuke voorsprong te tijdrit in over een weekquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Die gaat geen 2 minuten op Evans pakken denk ik hoor... die Voeckler krijgt natuurlijk vleugels.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Minder dan Evans, maar ik weet het nu ook niet meer. Hij heeft nog wel 2 minuten voorsprong op Evans.
Fixedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben serieus: Als Voeckler blijft dope'n en de rest met de broek vol schijt blijft rijden is Voeckler gewoon Tourmeister 2011.
Daarom, ze moeten hem er ook nog eerst afrijden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:27 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die gaat geen 2 minuten op Evans pakken denk ik hoor... die Voeckler krijgt natuurlijk vleugels.
zou mooi zijnquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Evans, Voeckler en.. ach waarom niet... Sanchez op het podium, geen Schlecks of Contador. Dat zou wel stoer zijn.
geen evans plzquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Evans, Voeckler en.. ach waarom niet... Sanchez op het podium, geen Schlecks of Contador. Dat zou wel stoer zijn.
Kan Evans een keer de tour winnen, word hij tweede achter Voeckler.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heerlijk podium, waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Schlecks zijn vooral van de praatjes. 'We gaan voor de winst' 'Aanvallen, om en om'. En dat komt dan neer op 2 aanvalletjes van 5 seconden en dan kijken/inhouden en verder niks.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:27 schreef DeeBee het volgende:
Ruig gereden, omg Herbert...
En de Schlecks, wat een laffe dakhazen, willen ze de Tour niet winnen of zo?! Want zo gaat dat sowieso niet gebeuren...
tsja sowieso een laffe etappequote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:28 schreef VASND het volgende:
Dat sprintje van Andy, hoezo deed ie dat niet eerdergeen enkele keer vol doorgetrokken.
Heel simpel hij wou niet dat Frank tijd verloor.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:28 schreef VASND het volgende:
Dat sprintje van Andy, hoezo deed ie dat niet eerdergeen enkele keer vol doorgetrokken.
Ja, dat is waar. Maar ik vind het wat raar klinken dat Voeckler nu de beste papieren zou hebben voor de eindoverwinning.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:28 schreef marcodej het volgende:
Evans staat ook nog altijd anderhalve minuut achter Voeckler he. Evans moet ook nog wat doen.
Kennelijk is zijn tijdrit zo goed dat Evans hem toch niet pakt daar, maar goed er komen nog een paar zware etappes.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:28 schreef VASND het volgende:
Hij wil wegrijden met zijn broertjequote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:28 schreef VASND het volgende:
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar ik vind het wat raar klinken dat Voeckler nu de beste papieren zou hebben voor de eindoverwinning.
Twee seconden van Andy.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:30 schreef Sautor het volgende:
En waar heeft Leopard nu de hele dag voor op kop gereden
Dit dus. Had niet verwacht dat Evans zo makkelijk mee kon komen.. Maar die rat gaat nog wel lossen in de Alpen hopelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij wil wegrijden met zijn broertje![]()
. Echt dat Leopard moet gewoon op 1 paard gokken, dit gedoe gaat ze de Tour kosten (wat ik overigens wel leuk zou vinden want Leopard is gewoon
)
Wat een kut kop die gastquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bekkie ook van die Voeckler.:')
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit dus. Had niet verwacht dat Evans zo makkelijk mee kon komen.. Maar die rat gaat nog wel lossen in de Alpen hopelijk.
Ik zou eerst in het Nederlands dan in Engels en dan in 't Brabants kut!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef Sheepcidus het volgende:
ook in het frans, straks in het spaans?
Ja vage ploegentactiek dus want zo rijden ze om niet te verliezen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:29 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Heel simpel hij wou niet dat Frank tijd verloor.
hopen.... deden we afgelopen 3 dagen ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat zijn dan de 'favorieten'
Tegen beter weten in hopen op vuurwerk in de Alpen dan maar
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bekkie ook van die Voeckler.:')
Ik kijk nog liever naar c-junioren, nivo van die gassies is hogerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef Wilskracht het volgende:
off topic voor de liefhebbers
WK vrouwen voetbal 3e en 4e plaats
Zweden-Frankrijk eurosport
De Alpen...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja vage ploegentactiek dus want zo rijden ze om niet te verliezen.
Frankie was gewoon duidelijk de minste vandaag, dan moet Andy gewoon wegrijden.
Contador kon weer niet beter of gooit ie het dit jaar ook gewoon vol op de tijdrit? Met meerdere minuten achterstand lijkt me dat tricky..
Doe daar maar een half minuutje motivatie/geel af.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:33 schreef marcodej het volgende:
Voeckler verloor 1.58 in de Dauphine op Evans...
Denk niet dat Voeckler in het geel aan die tijdrit begint.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:33 schreef marcodej het volgende:
Voeckler verloor 1.58 in de TT van de Dauphine op Evans...
Tja, er wordt op je gelet enzo...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:33 schreef Maver24 het volgende:
Raar dat Contador niet eens heeft geprobeerd. Denk dat tie het toch niet kan
Goeie tactiek. Alles geven op de Alpe en dan de volgende dag keihard verliezen in die lastige tijdritquote:
Wacht nou maar af. Die idioot verdient het gewoon niet om de Tour te winnen met zn verdedigende rijstijl.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]evans gaat niet lossen hoor, als het zo doorgaat wint ie de tour met 2 vingers in de neus.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:34 schreef Sheepcidus het volgende:
JVDB had dit misschien toch kunnen winnen gewonnen.
Toen had hij geen klassementsambities of een goede positie daarinquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:33 schreef marcodej het volgende:
Voeckler verloor 1.58 in de TT van de Dauphine op Evans...
Minstens een half minuutje iddquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Doe daar maar een half minuutje motivatie/geel af.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wacht nou maar af. Die idioot verdient het gewoon niet om de Tour te winnen met zn verdedigende rijstijl.
Conclusie: Kut etappe, kut tour.
Die had meegedaan in dat spel van de favorieten. Maar die had makkelijk op het podium kunnen komen ja.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:34 schreef Sheepcidus het volgende:
JVDB had dit misschien toch kunnen winnen.
Dat dacht ik dus ook al, Gesink zou dit dan ook wel gekund hebben..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die had meegedaan in dat spel van de favorieten. Maar die had makkelijk op het podium kunnen komen ja.
En dit was ook een kans voor Gesink...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |