Dit dus. Had niet verwacht dat Evans zo makkelijk mee kon komen.. Maar die rat gaat nog wel lossen in de Alpen hopelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij wil wegrijden met zijn broertje![]()
. Echt dat Leopard moet gewoon op 1 paard gokken, dit gedoe gaat ze de Tour kosten (wat ik overigens wel leuk zou vinden want Leopard is gewoon
)
Wat een kut kop die gastquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bekkie ook van die Voeckler.:')
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dit dus. Had niet verwacht dat Evans zo makkelijk mee kon komen.. Maar die rat gaat nog wel lossen in de Alpen hopelijk.
Ik zou eerst in het Nederlands dan in Engels en dan in 't Brabants kut!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef Sheepcidus het volgende:
ook in het frans, straks in het spaans?
Ja vage ploegentactiek dus want zo rijden ze om niet te verliezen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:29 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Heel simpel hij wou niet dat Frank tijd verloor.
hopen.... deden we afgelopen 3 dagen ookquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dat zijn dan de 'favorieten'
Tegen beter weten in hopen op vuurwerk in de Alpen dan maar
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bekkie ook van die Voeckler.:')
Ik kijk nog liever naar c-junioren, nivo van die gassies is hogerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef Wilskracht het volgende:
off topic voor de liefhebbers
WK vrouwen voetbal 3e en 4e plaats
Zweden-Frankrijk eurosport
De Alpen...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja vage ploegentactiek dus want zo rijden ze om niet te verliezen.
Frankie was gewoon duidelijk de minste vandaag, dan moet Andy gewoon wegrijden.
Contador kon weer niet beter of gooit ie het dit jaar ook gewoon vol op de tijdrit? Met meerdere minuten achterstand lijkt me dat tricky..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |