Dat geldt voor Laurens ten Damquote:
Waarom zou hij dat doen?quote:
Jij ook met deze post..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:25 schreef Gitank2 het volgende:
Herbert is ook een Sherlock van jewelste.
Ja jammer dat hij niet doorging, maar dan is het bijna een aanval op zijn broer, right?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Echt belachelijk. Bij die demarrage van SamSan vloog die Andy supersnel naar dat wiel en dan.... dan helemaal niets.
hopelijk niet. dan moet ie in dienst van een faal-kopman. heeft veel meer vrijheid bij Vac.quote:
En dan zijn carriere verneuken met die geweldige trainingsschema's van Rabo.quote:
En dan lig je iedere dag in de greppel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, daar maken ze talenten kapot
In het voordeel van Evans denk ik. Hoe is de tijdrit van Voeckler?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:25 schreef Ericr het volgende:
Geen mokerslagen durven uit te delen, daar ga je de rekening voor betaald krijgen.
Moet ie een goede tijdrit in de benen hebbenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben serieus: Als Voeckler dit spelletje tot het eind blijft voortzetten is Voeckler gewoon Tourmeister 2011.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |