abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99554658
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:20 schreef ItaloDancer het volgende:

Contador is hopelijk volgende week een heel stuk hersteld, pakt wat tijd terug en maakt het af in de tijdrit.. :)
Die kant lijkt het wel op te gaan, zijn huidige achterstand heeft ie in 1 goede dag voor grootste deel weg.
pi_99554725
Adri van Houwelingen: "Het gaat vrij slecht met Ten Dam"
Beetje raar gesprek wel :P maar goed...
  zaterdag 16 juli 2011 @ 20:30:06 #278
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_99554845
zo.. da's nogal een statement, stop maar.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_99554893
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:30 schreef maniack28 het volgende:
zo.. da's nogal een statement, stop maar.
Hij zegt het zonder de details te weten. Vreemd, ik zou zeggen, wacht eerst af wat ze in het ziekenhuis zeggen.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_99555130
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:31 schreef Felagund het volgende:

[..]

Hij zegt het zonder de details te weten. Vreemd, ik zou zeggen, wacht eerst af wat ze in het ziekenhuis zeggen.
Op de beelden te zien, heeft ie rotsblok gekopt.
pi_99555153
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 19:56 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
Die man heeft toch ook altijd pech
pi_99555227
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:37 schreef miep63 het volgende:

[..]

Da's het lot van een knecht.
pi_99555730
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:37 schreef miep63 het volgende:

[..]

Een portie pech en een portie gebrek aan stuurmanskunst...
pi_99556035
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 20:31 schreef Felagund het volgende:

[..]

Mwa, tijdens de race kan ik me voorzetten dat hij zegt stop maar. Maar verder raar interview ja
pi_99556386
Basso niet top? ik denk dat dit de beste (of in elk geval zeer goede) Basso is.
Wel de Basso van na Puerto.
Neil LOVES Carrots!
pi_99556645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:06 schreef Gitank2 het volgende:
Vorig jaar reed hij Evans in de Giro anders op een hoopje bergop. Dat was toch een veel sterker staaltje dan dat hij hier laat zien tot nu toe. Niet gek ook, hij is niet ideaal aan de Tour begonnen maar wordt beter.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:14:53 #287
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_99556679
Ja, Basso zal wel ongeveer op het niveau van de Giro van vorig jaar zitten. En de Schlecks, Contador en Sanchez zijn nu eenmaal een maatje groter dan Arroyo, Scarponi en Porte. Doe zelfs maar 2 of 3 maatjes groter.

Alleen Evans deed in beide gevallen mee, maar die verteerde nu eenmaal die extreme steile cols wat slechter.

Je had natuurlijk Nibali, maar die reed sowieso in dienst en is ook niet gemaakt voor dat steile gedoe en ook nog Vino, maar die zag ik geen top 10 meer rijden in de Tour (ook niet in deze Tour in deze omstandigheden).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_99556779
Andy: In Alpen verschil maken

PLATEAU DE BEILLE - Andy Schleck deed zaterdag tijdens de beklimming van Plateau de Beille diverse pogingen om weg te rijden bij de medefavorieten voor de tourzege. De Luxemburgse renner slaagde er echter niet in zijn concurrenten te lossen.

„We hebben het een paar keer geprobeerd, maar de beklimming was toch niet selectief genoeg”, keek Schleck terug. „Maar als we straks in de Alpen zijn, zullen we zeker het verschil maken.”
Ook zijn broer Frank deed een poging. „Basso deed als enige mee. Maar voor de rest zat iedereen maar naar elkaar te kijken.”

Sorry hoor, maar ik kan Andy Schleck totaal niet serieus nemen. Hij en zijn broer ( want ja, hij gebruikt meervoud ) gaan zeker het verschil maken. Ook niet echt verstandig om dat te zeggen met een Contador die alsmaar beter wordt.
pi_99556901
Niet selectief genoeg? Wat voor klim wil hij hebben? de Zoncolan?

bron?
Neil LOVES Carrots!
pi_99556924
Vandaag was of wapenstilstand en konden ze niet beter of een oud kinderspel.
pi_99557286
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:06 schreef Gitank2 het volgende:
Basso speelde het wel slim vandaag, die ging in zijn eigen tempo omhoog en trok zich weinig aan van al die tempowisselingen.
pi_99557359
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:21 schreef Gitank2 het volgende:
Niet selectief genoeg? Wat voor klim wil hij hebben? de Zoncolan?

bron?
http://tourpoule.telesport.nl/Home.aspx

Moet je ook zien in het bericht wat hij als laatste zegt. Slaat toch nergens op? Alsof de Schleckjes niet naar de andere favorieten zaten te kijken.

:r de schleckjes :r
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:32:00 #293
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_99557404
En ook nog klagen dat de rest maar naar elkaar keek. Man, daar moet je juist gebruik van maken. Niet te filmen die boys.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_99557639
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:32 schreef One_of_the_few het volgende:
En ook nog klagen dat de rest maar naar elkaar keek. Man, daar moet je juist gebruik van maken. Niet te filmen die boys.
Ja, maar weet je, zo slim zijn ze niet. Daarbij blijf ik er van overtuigd dat het bij de schleckjes echt niet van weelde was. Andy Schleck zet vlak voor de finishlijn nog een soort van demarrage/sprint in en valt 50 meter voor diezelfde finish stil. Tsja..... en dan nu stellig beweren dat ze in de Alpen het klussie wel even zullen klaren.
Ze willen de Tour winnen, maar ik denk dat ze hem vandaag juist hebben verloren.
Ik kan er geen traan om pinken. Ik hoop des te meer dat Contador ze beiden een poepie laat ruiken in de Alpen. Weg met die schlecks.
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:39:34 #295
67640 SaintOfKillers
pi_99557710
Ik denk dat Contador al blij mag zijn met een podium, want ik verwacht toch niet dat hij nog plots spectaculair gaat verbeteren en met zijn huidige vorm zie ik hem ook niet stunten in de tijdrit.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_99557717
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:37 schreef Contador_The_Best het volgende:

Ja, maar weet je, zo slim zijn ze niet. Ze willen de Tour winnen, maar ik denk dat ze hem vandaag juist hebben verloren.
De tijd zal het leren. :)
pi_99558158
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Basso speelde het wel slim vandaag, die ging in zijn eigen tempo omhoog en trok zich weinig aan van al die tempowisselingen.
Inderdaad.
Op een gegeven moment kwam hij weer bij de groep voor hem na wat quasi-demarrages van al die mannen en zette hij zich aan kop op een manier van "wat voor schaakspelletjes en pokerpartijtjes jullie spelen dat is jullie lolletje, maar ik rij mijn eigen tempo".
Neil LOVES Carrots!
  zaterdag 16 juli 2011 @ 21:52:12 #298
67640 SaintOfKillers
pi_99558220
De Gesink-tactiek.
pi_99558371
quote:
3s.gif Op zaterdag 16 juli 2011 21:39 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De tijd zal het leren. :)
Jeps.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')