Die kant lijkt het wel op te gaan, zijn huidige achterstand heeft ie in 1 goede dag voor grootste deel weg.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:20 schreef ItaloDancer het volgende:
Contador is hopelijk volgende week een heel stuk hersteld, pakt wat tijd terug en maakt het af in de tijdrit..
Hij zegt het zonder de details te weten. Vreemd, ik zou zeggen, wacht eerst af wat ze in het ziekenhuis zeggen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:30 schreef maniack28 het volgende:
zo.. da's nogal een statement, stop maar.
Op de beelden te zien, heeft ie rotsblok gekopt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij zegt het zonder de details te weten. Vreemd, ik zou zeggen, wacht eerst af wat ze in het ziekenhuis zeggen.
Mwa, tijdens de race kan ik me voorzetten dat hij zegt stop maar. Maar verder raar interview jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij zegt het zonder de details te weten. Vreemd, ik zou zeggen, wacht eerst af wat ze in het ziekenhuis zeggen.
Vorig jaar reed hij Evans in de Giro anders op een hoopje bergop. Dat was toch een veel sterker staaltje dan dat hij hier laat zien tot nu toe. Niet gek ook, hij is niet ideaal aan de Tour begonnen maar wordt beter.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:06 schreef Gitank2 het volgende:
Basso niet top? ik denk dat dit de beste (of in elk geval zeer goede) Basso is.
Wel de Basso van na Puerto.
Basso speelde het wel slim vandaag, die ging in zijn eigen tempo omhoog en trok zich weinig aan van al die tempowisselingen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:06 schreef Gitank2 het volgende:
Basso niet top? ik denk dat dit de beste (of in elk geval zeer goede) Basso is.
Wel de Basso van na Puerto.
http://tourpoule.telesport.nl/Home.aspxquote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:21 schreef Gitank2 het volgende:
Niet selectief genoeg? Wat voor klim wil hij hebben? de Zoncolan?
bron?
Ja, maar weet je, zo slim zijn ze niet. Daarbij blijf ik er van overtuigd dat het bij de schleckjes echt niet van weelde was. Andy Schleck zet vlak voor de finishlijn nog een soort van demarrage/sprint in en valt 50 meter voor diezelfde finish stil. Tsja..... en dan nu stellig beweren dat ze in de Alpen het klussie wel even zullen klaren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:32 schreef One_of_the_few het volgende:
En ook nog klagen dat de rest maar naar elkaar keek. Man, daar moet je juist gebruik van maken. Niet te filmen die boys.
De tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:37 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ja, maar weet je, zo slim zijn ze niet. Ze willen de Tour winnen, maar ik denk dat ze hem vandaag juist hebben verloren.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Basso speelde het wel slim vandaag, die ging in zijn eigen tempo omhoog en trok zich weinig aan van al die tempowisselingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |