ik quote hem alvast voor laterquote:
3 keer over de kop gaan bij een val weet Robben ook alles van.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zal het enorme falen op beslissende momenten wel herkennen. Misschien kan hij er ploegleider worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn momenten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een lolbroekje geloof ik
Verklaar je nader.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:36 schreef De_kromme het volgende:
Ambro, sinds wanneer kan er geen grapje gemaakt worden over Gilbert? Best wel slim van hem dat hij nu doet alsof hij lost; als hij erbij was gebleven wordt ie uit de Tour geknikkerd zonder bewijzen. Gewoon feiten.
Ik. En hij heeft ook gezegd dat hij dat ging proberen. Hier eindigt dat verhaal schijnbaar.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:30 schreef Szura het volgende:
Wie was dat hier ook alweer die zei dat Gilbert voor een heel goed klassement ging gisteren?
Moet dan van Roy komen denk ik. Of Vanendert moet op de aankomsten bergop inderdaad hetzelfde hebben als op Luz Ardiden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als er geen figuur als Roy, Vanendert of Hoogerland consequent voor die bollen blijft gaan, dan gaat het echt wel een toevallige klassementsrenner worden die 'm pakt.
Ja, er zit niet echt lijn in dit jaar. Een klassementrijder gaat weer veel punten pakken op de slotklim denk ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als er geen figuur als Roy, Vanendert of Hoogerland consequent voor die bollen blijft gaan, dan gaat het echt wel een toevallige klassementsrenner worden die 'm pakt.
Dan gaat het geen toevallige klassements renner worden. Een Basso zal zo'n trui graag "gratis" willen ophalen...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat hoort toch ook? Net als dat er een sprinter de groene trui pakt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Moet je opletten. Genoeg, zeikerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef Temlin het volgende:
Zitten er naast Ten Dam nog Nederlanders in het Peleton?
Gesink, Ruijghquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef Temlin het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef Temlin het volgende:
Gesink, Ruijghquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef Temlin het volgende:
Roy lost te vroeg om echt serieus kans te maken lijkt me.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moet dan van Roy komen denk ik. Of Vanendert moet op de aankomsten bergop inderdaad hetzelfde hebben als op Luz Ardiden.
Ik zou mijn geld op een Frank Schleck zetten oid.
Ruijgh, Gesink?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef Temlin het volgende:
Ja, in het peloton zit ook nog Gesink en Ruijgh.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef Temlin het volgende:
Ruijgh ook nogquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef marcodej het volgende:
Ten Dam, Niermann en Gesink nog in het peloton. LL en Mollema daarvoor.
In een alpenontsnapping oid. Hoogerland gaat het echt niet redden in ieder geval zo'n Chavanel ook niet.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Roy lost te vroeg om echt serieus kans te maken lijkt me.
Dan is het 100% doping, nu schommelt het percentage nog rond de 95%. Als Gilbert ineens mee kan op de bergen, kan je gewoon aannemen dat hij eruit wordt geknikkerd. Daarom slim dat ie nu doet alsof die lost; brengt het percentage weer wat omlaag.quote:
Jawel. Denk aan het Festina-festijn in 1998quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef DeMessias het volgende:
Worden Fransen wel eens op doping betrapt?
Bij mijn weten is er nog nooit iemand zonder reden uit de Tour gegooid.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan is het 100% doping, nu schommelt het percentage nog rond de 95%. Als Gilbert ineens mee kan op de bergen, kan je gewoon aannemen dat hij eruit wordt geknikkerd. Daarom slim dat ie nu doet alsof die lost; brengt het percentage weer wat omlaag.
Die tijdswaarneming blijft bij vele wielerkoersen maar matig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Verschil wordt nu echt rap kleiner...
Virenque, Brochard toch? Niet de minsten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef DeMessias het volgende:
Bedankt (en de rest daarboven), ik wist niet meer hoe je de voornaam spelde. Want je had ook Steven Rooks.quote:
Tja. Ik begrijp Ten Dam wel. Wat moet hij anders doen? Mss krijgt hij wel betaald van Quick-Step.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ten Dam reed 'm net al naar voren, meesterknecht!
Toen zijn ze geloof ik niet betrapt...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Jawel. Denk aan het Festina-festijn in 1998
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef DeMessias het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef DeMessias het volgende:
die wordt het wel vergevenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef DeMessias het volgende:
quote:
Misschien kreeg Tjallingii er gisteren ook wel voor betaald door Gilbert te helpen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:40 schreef Sasman het volgende:
[..]
Tja. Ik begrijp Ten Dam wel. Wat moet hij anders doen? Mss krijgt hij wel betaald van Quick-Step.
Niet verkeerd toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:40 schreef Szura het volgende:
Waarom zou je in godsnaam met je camper langs de kant gaan staan bij een afdaling
Hebben die niet goed in het rondeboekje gekeken ofzo.
Sowieso, campers en caravans![]()
Inclusief de extra katernen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:42 schreef Sheepcidus het volgende:
Titi neemt gelijk de zaterdagskrant in zijn geheel mee
Mooi toch deze traditiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:41 schreef Karina het volgende:
Dat ze nog steeds niets anders hebben verzonnen voor die krantjes
Nee, daarom geef ik ook een klassementrijder de grootste kans. Bij een aankomst op een HC klim zijn er 40 punten te winnen. Dat tikt lekker aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In een alpenontsnapping oid. Hoogerland gaat het echt niet redden in ieder geval zo'n Chavanel ook niet.
Non, c'est le cyclisme a deux vitessesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef DeMessias het volgende:
Nee alleen in de laatste 5 kilometer proberen ze wat. Lukt niet en komen ze met 5/6 man aan bij de finish.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |