Virenque, Brochard toch? Niet de minsten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef DeMessias het volgende:
Worden Fransen wel eens op doping betrapt?
Bedankt (en de rest daarboven), ik wist niet meer hoe je de voornaam spelde. Want je had ook Steven Rooks.quote:
Tja. Ik begrijp Ten Dam wel. Wat moet hij anders doen? Mss krijgt hij wel betaald van Quick-Step.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ten Dam reed 'm net al naar voren, meesterknecht!
Toen zijn ze geloof ik niet betrapt...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Jawel. Denk aan het Festina-festijn in 1998
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef DeMessias het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef DeMessias het volgende:
die wordt het wel vergevenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef DeMessias het volgende:
quote:
Misschien kreeg Tjallingii er gisteren ook wel voor betaald door Gilbert te helpen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:40 schreef Sasman het volgende:
[..]
Tja. Ik begrijp Ten Dam wel. Wat moet hij anders doen? Mss krijgt hij wel betaald van Quick-Step.
Niet verkeerd toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:40 schreef Szura het volgende:
Waarom zou je in godsnaam met je camper langs de kant gaan staan bij een afdaling
Hebben die niet goed in het rondeboekje gekeken ofzo.
Sowieso, campers en caravans![]()
Inclusief de extra katernen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:42 schreef Sheepcidus het volgende:
Titi neemt gelijk de zaterdagskrant in zijn geheel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |