Virenque, Brochard toch? Niet de minsten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef DeMessias het volgende:
Worden Fransen wel eens op doping betrapt?
Bedankt (en de rest daarboven), ik wist niet meer hoe je de voornaam spelde. Want je had ook Steven Rooks.quote:
Tja. Ik begrijp Ten Dam wel. Wat moet hij anders doen? Mss krijgt hij wel betaald van Quick-Step.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Ten Dam reed 'm net al naar voren, meesterknecht!
Toen zijn ze geloof ik niet betrapt...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Jawel. Denk aan het Festina-festijn in 1998
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef DeMessias het volgende:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef DeMessias het volgende:
die wordt het wel vergevenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef DeMessias het volgende:
quote:
Misschien kreeg Tjallingii er gisteren ook wel voor betaald door Gilbert te helpen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:40 schreef Sasman het volgende:
[..]
Tja. Ik begrijp Ten Dam wel. Wat moet hij anders doen? Mss krijgt hij wel betaald van Quick-Step.
Niet verkeerd toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:40 schreef Szura het volgende:
Waarom zou je in godsnaam met je camper langs de kant gaan staan bij een afdaling
Hebben die niet goed in het rondeboekje gekeken ofzo.
Sowieso, campers en caravans![]()
Inclusief de extra katernen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:42 schreef Sheepcidus het volgende:
Titi neemt gelijk de zaterdagskrant in zijn geheel mee
Mooi toch deze traditiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:41 schreef Karina het volgende:
Dat ze nog steeds niets anders hebben verzonnen voor die krantjes
Nee, daarom geef ik ook een klassementrijder de grootste kans. Bij een aankomst op een HC klim zijn er 40 punten te winnen. Dat tikt lekker aan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In een alpenontsnapping oid. Hoogerland gaat het echt niet redden in ieder geval zo'n Chavanel ook niet.
Non, c'est le cyclisme a deux vitessesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:39 schreef DeMessias het volgende:
Nee alleen in de laatste 5 kilometer proberen ze wat. Lukt niet en komen ze met 5/6 man aan bij de finish.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |