quote:Update:
Vriendin net wakker geworden (ik was al beneden).
- Zegt dat ik een lul ben.
- Dat ik wel iets heel speciaal moet doen om dit goed te maken.
- Pakt mijn autosleutels.
- Rijdt weg.
- Geen idee waar naartoe.
- Geen auto meer.
Ze is dus overstuur weggereden in mijn auto en het ergste is gebeurd... Ik was ook nog langs haar moeder geweest en daar was ze dus ook niet. Goed, moeder ook meteen in paniek.quote:Ze kan trouwens absoluut NIET rijden hier maak ik mij wel zorgen om.
En met niet bedoel ik ook echt NIET. Zij is echt de persoon die werkelijk alles en iedereen loopt af te snijden en 0,0 inzicht heeft.
gelukkig heb jij wel zelfkennisquote:
quote:
Bedankt.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:02 schreef Tinos85 het volgende:
Vrouw achter het stuur. Bloed aan de muur.
En dan is het vaak de schuld van de auto: "hij is zo groot, weet ik hoe lang die motorkap van jou is, ik ben geen automaat gewend en hoe kan ik nou weten dat de band lek is als er geen lampje gaat branden".....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Het rare is trouwens wel ongelukken altijd gebeuren met andermans auto, niet met hun eigen karretjes...
Dat soort mensen moeten dan ook gewoon niet in andermans auto rijden vind ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:07 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
En dan is het vaak de schuld van de auto: "hij is zo groot, weet ik hoe lang die motorkap van jou is, ik ben geen automaat gewend en hoe kan ik nou weten dat de band lek is als er geen lampje gaat branden".....
Da's waar, ik wordt er dagelijks mee geconfronteerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
't is een feit, een heleboel vrouwen hebben geen ruimtelijk inzicht...
Gelukkig hoef je nu niets meer te doen om het goed te maken.quote:Vriendin net wakker geworden (ik was al beneden).
- Zegt dat ik een lul ben.
- Dat ik wel iets heel speciaal moet doen om dit goed te maken.
Schaal van 1 op 10 een 8,5.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:04 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik hoop dat ze het uiterlijk van een godin heeft anders zou ik haar dumpen als een baksteen.
Klinkt als iemand die ook haar kinderen laat verdrinken of wurgt door postnatale depressie
Zoals ik al vroeg, hoe ernstig is de schade aan je auto? Stootstrip? Lak? Plaatwerk? Of ontzette carrosorie, in het geval van dat laatste heeft zij helemaal iets goed te maken namelijk.quote:
Hele zijkant is langs het paaltje geschaaft zegmaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals ik al vroeg, hoe ernstig is de schade aan je auto? Stootstrip? Lak? Plaatwerk? Of ontzette carrosorie, in het geval van dat laatste heeft zij helemaal iets goed te maken namelijk.
Laat me raden, de rechterzijkant vanuit de bestuurder gezien zeker?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:15 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Hele zijkant is langs het paaltje geschaaft zegmaar.
+1quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laat me raden, de rechterzijkant vanuit de bestuurder gezien zeker?
En je snikkel in haar gaten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:38 schreef Pharkus het volgende:
Voortaan je autosleutels in de gaten houden.
eikelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had haar toch echt een flinke lel gegeven. Als je aan mijn auto komt, kom je aan mij.
Alleen autisten doen datquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eikel
Btw, weet je inmiddels wat er was?
O en wát is dat toch dat elke emo-bui gelijk als borderline bestempeld wordthoezo mode?
Met de benen wijd op de achterbank ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:04 schreef Sdm007 het volgende:
Vrouwen achter, naast voor of in een auto.![]()
O en wàt is dat toch met mensen die een muziekstijl als een emotie zijn, hoe mode?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eikel
Btw, weet je inmiddels wat er was?
O en wát is dat toch dat elke emo-bui gelijk als borderline bestempeld wordthoezo mode?
Lol, midden in de stad ook echt. Loop dan gewoon weg en ga thuis lekker tegen elkaar schreeuwenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:06 schreef monkyyy het volgende:
TS met zijn vriendin, over een paar weken.
Maak het goed voordat het zover komt TS!!![]()
Ach ja, in het noorden zijn de mensen over het algemeen wat.... 'ongenuanceerder'.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:11 schreef Markster het volgende:
[..]
Lol, midden in de stad ook echt. Loop dan gewoon weg en ga thuis lekker tegen elkaar schreeuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat die vent op een gegeven moment ook zegt 'opzouten met die camera...'quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:06 schreef monkyyy het volgende:
Dan nog, niet waar het kind bij staat. Te kansloos dit.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat die vent op een gegeven moment ook zegt 'opzouten met die camera...'
Kan me die vent overigens wel voorstellen, sommige wijven menen zo geëmancipeerd te moeten zijn dat ze totaal geen ruimte overlaten voor hun wederhelft, dan krijg je zo een uitbarsting![]()
Wat een baas.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:06 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:06 schreef monkyyy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I lost my glasses again
+1quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:30 schreef Garisson72 het volgende:
Aaah TS, je moet maar zo denken: met zo'n borderliner heb je wel van dit soort diepe dalen, maar er staan ook hele hoge pieken tegenover.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:17 schreef Velma het volgende:
TS doet leuke dingen met zijn vriendin (zegt ie) en toch wordt ze emo tijdens een pijpbeurt.
TS heeft gevoelens voor zijn vriendin (zegt ie), maar gaat niet achter d'r aan als ze emo wegloopt.
TS is om meer dan 1 reden bij haar (zegt ie) maar heeft weinig goeds te zeggen over d'r behalve dat ze 'een plaatje' is.
TS komt een beetje over als een lul.Als een schoothondje erachteraan gaan:') en ik neem aan dat zijn vriendin de schade betaaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Zie originele thread.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:34 schreef Heremeteit het volgende:
Waarom sta je toe dat ze in jouw auto rijdt?
Er onder daarentegenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:04 schreef Sdm007 het volgende:
Vrouwen achter, naast voor of in een auto.![]()
Het is de schuld van loverrrrquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:31 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij jouw auto in de prak rijdt.
Dan moet je je auto gaan schoonmaken. Dat is ook een gedoe lijkt me.quote:
TS doet leuke dingen met zijn vriendin (zegt ie) en toch wordt ze emo tijdens een pijpbeurt.
TS heeft gevoelens voor zijn vriendin (zegt ie), maar gaat niet achter d'r aan als ze emo wegloopt.
TS is om meer dan 1 reden bij haar (zegt ie) maar heeft weinig goeds te zeggen over d'r behalve dat ze 'een plaatje' is.
TS komt een beetje over als een lul.Wehehe die quote.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:59 schreef Om_nomnom het volgende:
Aanleidend topic: Vriendin onderbreekt blowjob
[..]
[..]
Met mijn vriendin is (gelukkig) alles goed. Nouja, fysiek dan...
TS komt een beetje over als een lul.Debiel wijf. Je bent geen plant. Als je het niet leuk vind kan je maar beter OPROTTEN uit de relatie en niet opeens andermans spullen gaan mollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan zo boos worden op al die kutfeministen. 'overstuur zijn' en 'in een emotionele bui zijn'. Opbokken. Iedereen kan er tegen dus geeft je opeens niet het recht om als een onverantwoorde idiioot te gedragen.
Domme muts.quote:
Zeg eh, Fascination. Zin om met z'n tweeën eventjes een auto in de prak te rijden?quote:
Dat zou vrij chanant zijn, toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:21 schreef DuTank het volgende:
Inderdaad, waar blijven die foto's TS? Beetje jammer als ik dit als troll moet gaan bestempelen. Het was zo plesant
Epic. Hij vertelt waar het op slaatquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:06 schreef monkyyy het volgende:
natuurlijk erg fout om het te filmen en online te zetten. wel zwaar epicquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Epic. Hij vertelt waar het op slaat
Het was baas totdat ik zag dat zijn dochtertje er bij stond.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:06 schreef monkyyy het volgende:
zolderautistquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:12 schreef ps3isdebaas het volgende:
Vegeta, je weet toch als Bulma on rampage gaat is ze jouw stagebegeleider niet maar ze heeft jou VER-SLAGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit doet me opeens denken aan die incestclub uit Urk die zich de Zolderboys noemen. Daar zijn hier op Fok diverse lachwekkende topics over voorbijgekomen in het verleden.quote:
Klagen dat je je wijf niet snapt terwijl je niet de moeite neemt te vragen wtf er aan de hand is als ze huilt. Ik keur haar actie niet goed, maar vind niet dat TS het recht heeft te zeiken dat ie d'r niet in de hand heeft terwijl hij zijn wijf negeert opzulke cruciale momentenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:59 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Debiel wijf. Je bent geen plant. Als je het niet leuk vind kan je maar beter OPROTTEN uit de relatie en niet opeens andermans spullen gaan mollen.
Ik kan zo boos worden op al die kutfeministen. 'overstuur zijn' en 'in een emotionele bui zijn'. Opbokken. Iedereen kan er tegen dus geeft je opeens niet het recht om als een onverantwoorde idiioot te gedragen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:19 schreef Finch het volgende:
[..]
Dan nog, niet waar het kind bij staat. Te kansloos dit.
OT: Ja jongen, had je kunnen weten, zoals Crutch ook al zegt. 1-1.
Waarschijnlijk loopt dat wijf ook tegen hem te bitchen in het bijzijn van die dochter, dus als zij het kan dan mag hij het ook zekerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was baas totdat ik zag dat zijn dochtertje er bij stond.
Wat een faalhaas doe dat lekker als dat kind op de peuterspeelzaal zit.
Je redenatie is wat krom.quote:Op zondag 17 juli 2011 05:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk loopt dat wijf ook tegen hem te bitchen in het bijzijn van die dochter, dus als zij het kan dan mag hij het ook zeker
Alleen jammer dat die dochter door dit soort oudergedrag waarschijnlijk een 'oh oh sletje' wordt.quote:Op zondag 17 juli 2011 05:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk loopt dat wijf ook tegen hem te bitchen in het bijzijn van die dochter, dus als zij het kan dan mag hij het ook zeker
Ohhh zij doet het ook, dus dan mag ik het ook doen..quote:Op zondag 17 juli 2011 05:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
dat dus...quote:Op zondag 17 juli 2011 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar wat was er nou aan de hand en waar blijven die foto's?
Precies. En wat heeft zij te maken met zijn geld? Als ik een wijf had, zou ze elke week zakgeld krijgen in ruil voor het koken en schoonmaken. Dan kan ze sparen of het uitgeven zoals ze wil, zonder zich met serieuze zaken te hoeven bezighouden. Dat zou gegarandeerd fout gaan.quote:Op zondag 17 juli 2011 05:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
ok deadline: pics voor 18 uur of slotje!quote:Op zondag 17 juli 2011 11:48 schreef DuTank het volgende:
Ik ben nu wel echt benieuwd naar de foto's eigenlijk..
Krijg hem dinsdag pas terug.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
ok deadline: pics voor 18 uur of slotje!
zo jaquote:Op zondag 17 juli 2011 11:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
ok deadline: pics voor 18 uur of perm ban!
Waarom dat? Staat ie bij de garage of gaat je vriendin 'm herstellen?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:53 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Krijg hem dinsdag pas terug.
Inb4 slotje.
Jij kruipt er helemaal in bij je vriendin?quote:
6 deursquote:Op zondag 17 juli 2011 12:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij kruipt er helemaal in bij je vriendin?
Terwijl ze je pijpt.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
pics van je huilende vriendin dan
Theoretisch gezien niet natuurlijk, maar ik wed dat als iemand zich constant volkomen debiel tegen jou gedraagt je niet altijd keurig, correct, netjes en beschaafd blijft en alles volgens het etiquetteboekje blijft doen, dus niet zo schijnheilig zegquote:Op zondag 17 juli 2011 10:47 schreef Finch het volgende:
[..]
Ohhh zij doet het ook, dus dan mag ik het ook doen..![]()
Geldt dus voor beide partijenquote:Lekkere relatie heb je dan zeg, hoop dat het bij jou thuis anders is... Zorg dan dat je kind op het toilet of bij de Mac ofzo zit.. En in godsnaam, hou je in!
Juist.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Epic. Hij vertelt waar het op slaat
Succes, ik heb het wel weer gezien hier, neem mijn plaats maar over.quote:Op maandag 18 juli 2011 07:39 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh, Kuuk gaat het vanaf hier weer volgen
Tja, inderdaad een beetje saai gewordenquote:Op maandag 18 juli 2011 08:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Succes, ik heb het wel weer gezien hier, neem mijn plaats maar over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:14 schreef Om_nomnom het volgende:
Ok mensen ik heb dan eindelijk de foto's gekregen van de garage.
Hier komen ze. Gelukkig is mijn auto weer volledig hersteld.
Zijkant auto: http://i.imgur.com/pz3ae.png
Achterkant auto: http://i.imgur.com/euPHk.jpg
Vriendin (voor de liefhebbers): http://i.imgur.com/sJWET.jpgEN NIEMAND DIE HET DOOR HAD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Ah een aandachtshoertje. Misschien is dat iets al onderwerp dan ?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:20 schreef Om_nomnom het volgende:
Toch even 25k+ views. Ik voel me goed.
En stop aub met PM's te zenden voor foto's.
Op naar het volgende topic.
niet snappen dat niemand je ooit nog gelooft, ongekende mislukkelingquote:Op maandag 18 juli 2011 13:20 schreef Om_nomnom het volgende:
Toch even 25k+ views. Ik voel me goed.
En stop aub met PM's te zenden voor foto's.
Op naar het volgende topic.
Dit dus. Dat je een plank voor je harses hebt moge duidelijk zijn, TS.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet snappen dat niemand je ooit nog gelooft, ongekende mislukkeling_!
Bedankt voor de constructieve feedback. Ik zal hier rekening mee houden in mijn volgende topic.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet snappen dat niemand je ooit nog gelooft, ongekende mislukkeling_!
ok ff rekening houden met cookies, ip adres wisselen. verder zou het moeten lukken toch.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:23 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Bedankt voor de constructieve feedback. Ik zal hier rekening mee houden in mijn volgende topic.
De admins houden van mij. Ik ben een bron van puur vermaak op dit forum.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef Woffel het volgende:
Laffe admins als je uberhaupt de kans krijgt voor nieuwe klb-topics..
Mensen die stug come at me blijven zeggen terwijl dat zoooooo vorig jaar was.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:25 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
De admins houden van mij. Ik ben een bron van puur vermaak op dit forum.
Socios come at me.
socios is geweest. welkom in 2011!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:25 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
De admins houden van mij. Ik ben een bron van puur vermaak op dit forum.
Socios come at me.
Kom naar me toe broeder.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:25 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mensen die stug come at me blijven zeggen terwijl dat zoooooo vorig jaar was.
jezelf vergelijken met sociosquote:Op maandag 18 juli 2011 13:25 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mensen die stug come at me blijven zeggen terwijl dat zoooooo vorig jaar was.
Het zielige alleen is dat hij het meent.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Neem volgend topic he
Vrouwen en mijn eigenschappen & issues.
Ik bedoel het is nog open, maar ik heb betere gezien!
Nah, dat geloof ik nietquote:Op maandag 18 juli 2011 13:35 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Het zielige alleen is dat hij het meent.
eerst verder lezen. voor je reageert.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:36 schreef ruub-ster het volgende:
je wijf die je auto kapotrijd, en ze dan nog willen spreken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |