quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:19 schreef Finch het volgende:
[..]
Dan nog, niet waar het kind bij staat. Te kansloos dit.
OT: Ja jongen, had je kunnen weten, zoals Crutch ook al zegt. 1-1.
Waarschijnlijk loopt dat wijf ook tegen hem te bitchen in het bijzijn van die dochter, dus als zij het kan dan mag hij het ook zekerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was baas totdat ik zag dat zijn dochtertje er bij stond.
Wat een faalhaas doe dat lekker als dat kind op de peuterspeelzaal zit.
Je redenatie is wat krom.quote:Op zondag 17 juli 2011 05:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk loopt dat wijf ook tegen hem te bitchen in het bijzijn van die dochter, dus als zij het kan dan mag hij het ook zeker
Alleen jammer dat die dochter door dit soort oudergedrag waarschijnlijk een 'oh oh sletje' wordt.quote:Op zondag 17 juli 2011 05:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk loopt dat wijf ook tegen hem te bitchen in het bijzijn van die dochter, dus als zij het kan dan mag hij het ook zeker
Ohhh zij doet het ook, dus dan mag ik het ook doen..quote:Op zondag 17 juli 2011 05:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
dat dus...quote:Op zondag 17 juli 2011 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar wat was er nou aan de hand en waar blijven die foto's?
Precies. En wat heeft zij te maken met zijn geld? Als ik een wijf had, zou ze elke week zakgeld krijgen in ruil voor het koken en schoonmaken. Dan kan ze sparen of het uitgeven zoals ze wil, zonder zich met serieuze zaken te hoeven bezighouden. Dat zou gegarandeerd fout gaan.quote:Op zondag 17 juli 2011 05:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
ok deadline: pics voor 18 uur of slotje!quote:Op zondag 17 juli 2011 11:48 schreef DuTank het volgende:
Ik ben nu wel echt benieuwd naar de foto's eigenlijk..
Krijg hem dinsdag pas terug.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
ok deadline: pics voor 18 uur of slotje!
zo jaquote:Op zondag 17 juli 2011 11:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
ok deadline: pics voor 18 uur of perm ban!
Waarom dat? Staat ie bij de garage of gaat je vriendin 'm herstellen?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:53 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Krijg hem dinsdag pas terug.
Inb4 slotje.
Jij kruipt er helemaal in bij je vriendin?quote:
6 deursquote:Op zondag 17 juli 2011 12:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij kruipt er helemaal in bij je vriendin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |