Domme muts.quote:
Zeg eh, Fascination. Zin om met z'n tweeën eventjes een auto in de prak te rijden?quote:
Dat zou vrij chanant zijn, toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:21 schreef DuTank het volgende:
Inderdaad, waar blijven die foto's TS? Beetje jammer als ik dit als troll moet gaan bestempelen. Het was zo plesant
Epic. Hij vertelt waar het op slaatquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:06 schreef monkyyy het volgende:
TS met zijn vriendin, over een paar weken.
Maak het goed voordat het zover komt TS!!![]()
natuurlijk erg fout om het te filmen en online te zetten. wel zwaar epicquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Epic. Hij vertelt waar het op slaat
Het was baas totdat ik zag dat zijn dochtertje er bij stond.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:06 schreef monkyyy het volgende:
TS met zijn vriendin, over een paar weken.
Maak het goed voordat het zover komt TS!!![]()
zolderautistquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:12 schreef ps3isdebaas het volgende:
Vegeta, je weet toch als Bulma on rampage gaat is ze jouw stagebegeleider niet maar ze heeft jou VER-SLAGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit doet me opeens denken aan die incestclub uit Urk die zich de Zolderboys noemen. Daar zijn hier op Fok diverse lachwekkende topics over voorbijgekomen in het verleden.quote:
Klagen dat je je wijf niet snapt terwijl je niet de moeite neemt te vragen wtf er aan de hand is als ze huilt. Ik keur haar actie niet goed, maar vind niet dat TS het recht heeft te zeiken dat ie d'r niet in de hand heeft terwijl hij zijn wijf negeert opzulke cruciale momentenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:59 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Debiel wijf. Je bent geen plant. Als je het niet leuk vind kan je maar beter OPROTTEN uit de relatie en niet opeens andermans spullen gaan mollen.
Ik kan zo boos worden op al die kutfeministen. 'overstuur zijn' en 'in een emotionele bui zijn'. Opbokken. Iedereen kan er tegen dus geeft je opeens niet het recht om als een onverantwoorde idiioot te gedragen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |