Da's waar, ik wordt er dagelijks mee geconfronteerdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
't is een feit, een heleboel vrouwen hebben geen ruimtelijk inzicht...
Gelukkig hoef je nu niets meer te doen om het goed te maken.quote:Vriendin net wakker geworden (ik was al beneden).
- Zegt dat ik een lul ben.
- Dat ik wel iets heel speciaal moet doen om dit goed te maken.
Schaal van 1 op 10 een 8,5.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:04 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik hoop dat ze het uiterlijk van een godin heeft anders zou ik haar dumpen als een baksteen.
Klinkt als iemand die ook haar kinderen laat verdrinken of wurgt door postnatale depressie
Zoals ik al vroeg, hoe ernstig is de schade aan je auto? Stootstrip? Lak? Plaatwerk? Of ontzette carrosorie, in het geval van dat laatste heeft zij helemaal iets goed te maken namelijk.quote:
Hele zijkant is langs het paaltje geschaaft zegmaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zoals ik al vroeg, hoe ernstig is de schade aan je auto? Stootstrip? Lak? Plaatwerk? Of ontzette carrosorie, in het geval van dat laatste heeft zij helemaal iets goed te maken namelijk.
Laat me raden, de rechterzijkant vanuit de bestuurder gezien zeker?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:15 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Hele zijkant is langs het paaltje geschaaft zegmaar.
+1quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Laat me raden, de rechterzijkant vanuit de bestuurder gezien zeker?
En je snikkel in haar gaten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:38 schreef Pharkus het volgende:
Voortaan je autosleutels in de gaten houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |