Terwijl ze je pijpt.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
pics van je huilende vriendin dan
Theoretisch gezien niet natuurlijk, maar ik wed dat als iemand zich constant volkomen debiel tegen jou gedraagt je niet altijd keurig, correct, netjes en beschaafd blijft en alles volgens het etiquetteboekje blijft doen, dus niet zo schijnheilig zegquote:Op zondag 17 juli 2011 10:47 schreef Finch het volgende:
[..]
Ohhh zij doet het ook, dus dan mag ik het ook doen..![]()
Geldt dus voor beide partijenquote:Lekkere relatie heb je dan zeg, hoop dat het bij jou thuis anders is... Zorg dan dat je kind op het toilet of bij de Mac ofzo zit.. En in godsnaam, hou je in!
Juist.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Epic. Hij vertelt waar het op slaat
Succes, ik heb het wel weer gezien hier, neem mijn plaats maar over.quote:Op maandag 18 juli 2011 07:39 schreef minkuukel het volgende:
Mogguh, Kuuk gaat het vanaf hier weer volgen
Tja, inderdaad een beetje saai gewordenquote:Op maandag 18 juli 2011 08:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Succes, ik heb het wel weer gezien hier, neem mijn plaats maar over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:14 schreef Om_nomnom het volgende:
Ok mensen ik heb dan eindelijk de foto's gekregen van de garage.
Hier komen ze. Gelukkig is mijn auto weer volledig hersteld.
Zijkant auto: http://i.imgur.com/pz3ae.png
Achterkant auto: http://i.imgur.com/euPHk.jpg
Vriendin (voor de liefhebbers): http://i.imgur.com/sJWET.jpgEN NIEMAND DIE HET DOOR HAD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Ah een aandachtshoertje. Misschien is dat iets al onderwerp dan ?quote:Op maandag 18 juli 2011 13:20 schreef Om_nomnom het volgende:
Toch even 25k+ views. Ik voel me goed.
En stop aub met PM's te zenden voor foto's.
Op naar het volgende topic.
niet snappen dat niemand je ooit nog gelooft, ongekende mislukkelingquote:Op maandag 18 juli 2011 13:20 schreef Om_nomnom het volgende:
Toch even 25k+ views. Ik voel me goed.
En stop aub met PM's te zenden voor foto's.
Op naar het volgende topic.
Dit dus. Dat je een plank voor je harses hebt moge duidelijk zijn, TS.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet snappen dat niemand je ooit nog gelooft, ongekende mislukkeling_!
Bedankt voor de constructieve feedback. Ik zal hier rekening mee houden in mijn volgende topic.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet snappen dat niemand je ooit nog gelooft, ongekende mislukkeling_!
ok ff rekening houden met cookies, ip adres wisselen. verder zou het moeten lukken toch.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:23 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Bedankt voor de constructieve feedback. Ik zal hier rekening mee houden in mijn volgende topic.
De admins houden van mij. Ik ben een bron van puur vermaak op dit forum.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:24 schreef Woffel het volgende:
Laffe admins als je uberhaupt de kans krijgt voor nieuwe klb-topics..
Mensen die stug come at me blijven zeggen terwijl dat zoooooo vorig jaar was.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:25 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
De admins houden van mij. Ik ben een bron van puur vermaak op dit forum.
Socios come at me.
socios is geweest. welkom in 2011!quote:Op maandag 18 juli 2011 13:25 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
De admins houden van mij. Ik ben een bron van puur vermaak op dit forum.
Socios come at me.
Kom naar me toe broeder.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:25 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mensen die stug come at me blijven zeggen terwijl dat zoooooo vorig jaar was.
jezelf vergelijken met sociosquote:Op maandag 18 juli 2011 13:25 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Mensen die stug come at me blijven zeggen terwijl dat zoooooo vorig jaar was.
Het zielige alleen is dat hij het meent.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Neem volgend topic he
Vrouwen en mijn eigenschappen & issues.
Ik bedoel het is nog open, maar ik heb betere gezien!
Nah, dat geloof ik nietquote:Op maandag 18 juli 2011 13:35 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Het zielige alleen is dat hij het meent.
eerst verder lezen. voor je reageert.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:36 schreef ruub-ster het volgende:
je wijf die je auto kapotrijd, en ze dan nog willen spreken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |