abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132614461
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 11:53 schreef sararaats het volgende:
R.I.P. Mrs Krabappel
Inderdaad; leuk karakter was dat ;(
quote:
(of wordt die nu door een andere stemactrice ingesproken)
Nee, ze wordt uit de serie geschreven.

Er is nog een karakter dat gaat verdwijnen en ze hebben zelfs even duidelijk moeten maken dat Krabappel niet hét karakter was dat ze zouden uitschrijven (was tijdje geleden bekend gemaakt).
  zondag 27 oktober 2013 @ 13:34:34 #197
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_132614754
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 13:26 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Inderdaad; leuk karakter was dat ;(

[..]

Nee, ze wordt uit de serie geschreven.

Er is nog een karakter dat gaat verdwijnen en ze hebben zelfs even duidelijk moeten maken dat Krabappel niet hét karakter was dat ze zouden uitschrijven (was tijdje geleden bekend gemaakt).
Klopt, ze vinden dat ze niet vervangen kan worden, dus gaat Krabappel met pensioen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_132619098
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 13:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

Klopt, ze vinden dat ze niet vervangen kan worden, dus gaat Krabappel met pensioen.
nee, ze is gewoon niet vervangbaar.
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_133831985
Acteur Paul Walker verongelukt

zondag 1 dec 2013, 05:26 (Update: 01-12-13, 16:46)

Paul Walker AFP
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

In Californië is acteur Paul Walker (40) omgekomen bij een auto-ongeluk. Walker is vooral bekend van de speelfilm-serie The Fast and the Furious.

De auto waarin Walker zat, botste tijdens een liefdadigheids-evenement tegen een boom en een lantaarnpaal. De wagen vloog in brand.

Porsche

De acteur zat volgens een bericht op zijn Facebook-pagina niet zelf achter het stuur.

Een vriend van Walker bestuurde de Porsche. Ook de bestuurder overleefde het ongeluk niet.

Pampers

Walker, geboren en getogen onder de rook van Hollywood, begon zijn acteercarrière als baby in een reclame voor Pampers.

Op zijn twaalfde speelde hij voor het eerst in televisieseries als Who's the boss.

Opnames

Kort daarna kreeg hij ook zijn eerste rollen in speelfilms. Zijn doorbraak kwam met de rol als Brian O'Connor in de eerste The Fast en the Furious-film in 2001. Ook speelde hij in Flags of our Fathers van Clint Eastwood.

De opnames voor de zevende The Fast and the Furious zijn in volle gang.

Vin Diesel

Vin Diesel, Walkers vaste tegenspeler in de auto-films, heeft met verslagenheid gereageerd en een foto op Instagram gezet.

Het fotobijschrift van Diesel: 'Brother, ik zal je heel hard missen. Ik ben sprakeloos. De hemel heeft er een nieuwe engel bijgekregen. Rust in vrede.'

Bron.
pi_133834503
Veel te jong en veel te vroeg, wel ironish dat hij bij een auto ongeluk om het leven is geraakt en vooral bekend is van films over straat racen.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:25:48 #201
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_134117504
Acteur Kees Brusse overleden

Acteur Kees Brusse is overleden. Brusse, onder meer bekend om zijn rol in Ciske de Rat (Wolfgang Staudte) is 88 jaar oud geworden.

De acteur stierf maandagavond kort voor middernacht in het Rosa Spierhuis in Laren, waar hij sinds januari verbleef nadat hij was teruggekeerd uit Perth in Australië. Hij is 88 jaar geworden.

Kees Brussse wordt in besloten kring gecremeerd.

Brusse maakte als 11-jarige zijn debuut als filmacteur.

Hij speelde tot 1999 in tal van films en televisieproducties. Zo speelde hij in de eerste Nederlandse televisieserie Pension Hommeles en was hij de commissaris in Maigret. Ook maakte hij naam in Tussen wal en schip en Man van alledag. Hij regisseerde daarnaast films, was te horen in hoorspelen en was het gezicht van tv-commercials voor Shell en Zwitserleven.

Brusse ontving in 1982 de Gouden Televizier-Ring voor Mensen zoals jij en ik. In het spelprogramma Wie van de drie was hij panellid naast Albert Mol, Martine Bijl en Sonja Barend.

Hij werd in 1987 benoemd tot ridder in de Orde van Oranje-Nassau

http://www.nu.nl/film/3650490/acteur-kees-brusse-overleden.html
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_134121906
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Acteur Kees Brusse is overleden. Brusse, onder meer bekend om zijn rol in Ciske de Rat (Wolfgang Staudte) is 88 jaar oud geworden.

[ afbeelding ]

De acteur stierf maandagavond kort voor middernacht in het Rosa Spierhuis in Laren, waar hij sinds januari verbleef nadat hij was teruggekeerd uit Perth in Australië. Hij is 88 jaar geworden.

Hij speelde tot 1999 in tal van films en televisieproducties. Zo speelde hij in de eerste Nederlandse televisieserie Pension Hommeles en was hij de commissaris in Maigret. Ook maakte hij naam in Tussen wal en schip en Man van alledag. Hij regisseerde daarnaast films, was te horen in hoorspelen en was het gezicht van tv-commercials voor Shell en Zwitserleven.

Brusse ontving in 1982 de Gouden Televizier-Ring voor Mensen zoals jij en ik. In het spelprogramma Wie van de drie was hij panellid naast Albert Mol, Martine Bijl en Sonja Barend.

Was toch een soort icoon, Kees Brusse.
En de stem bij Dagboek van een herdershond, niet te vergeten.
I´m back.
pi_134128185
Eleanor Parker

De Amerikaanse actrice Eleanor Parker, die een rol had in de iconische film "The Sound of Music", is overleden. Ze was 91 jaar.

De roodharige actrice speelde barones Elsa Schräder, de verloofde van kapitein Von Trapp. In de film verliest ze hem uiteindelijk aan het kindermeisje Maria, gespeeld door Julie Andrews.

Jaren vijftig

Parker had met "The Sound of Music" haar laatste grote filmrol. In de jaren vijftig was ze onder meer te zien in "Detective Story", "Caged" en "Interrupted Melody".

De drie rollen leverden haar Oscar-nominaties op, maar ze won de prestigieuze filmprijs nooit.

Complicaties

Een vriend van de familie heeft haar overlijden gemeld aan het Amerikaanse persbureau AP. Parker stierf in het bijzijn van haar kinderen aan complicaties bij een longontsteking.

(Bron ; http://nos.nl/artikel/584699-barones-uit-sound-of-music-dood.html)

*RIP* ik geniet toch altijd weer als ik de Sound of Music op tv zie :@ O+ :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_134141782
Het heeft toch wel wat, die stijlvolle actrices van die tijd. Echte dames.
  † In Memoriam † woensdag 11 december 2013 @ 21:26:46 #205
25682 2cv
Niet subtiel
pi_134165936
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 09:47 schreef Rhalius het volgende:
Het heeft toch wel wat, die stijlvolle actrices van die tijd. Echte dames.
Geldt ook voor de heren hoor.

Ik denk dat de meeste mensen vroeger stijlvoller waren. En dan heb ik het echt niet over uiterlijkheden.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_134176732
Scheelt ook dat het publiek toen nog niet zo bezig was met he prive leven van de acteurs en actrices toen.

Maar zelfs zo iemand als Tallulah Bankhead zou ik nog steeds een echte dame noemen, ondanks dat ze verslavingen had aan drank, drugs en sex. Ondanks dat alles, had ze nog steeds een zekere waardigheid, iets sensueels.
  donderdag 12 december 2013 @ 01:13:26 #207
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_134178434
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[ afbeelding ]

Ouwe Voice of Holland

Maybe the best

rest
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_134301327
quote:
Ierse acteur Peter O'Toole is overleden

Verwijs naar dit item met onderstaande URL.

Peter O'Toole werd geboren in Ierland, maar groeide op in Leeds, Engeland. Hij verliet school op jonge leeftijd, maar kreeg na zijn legertijd een beurs voor de gerenommeerde Londense theaterschool Royal Academy of Dramatic Art.

O'Toole maakte naam als theateracteur: hij vertolkte heel wat rollen in drama's van Shakespeare. Wereldberoemd werd hij toen David Lean hem in 1962 castte voor de titelrol in "Lawrence of Arabia".

Hij kreeg er een Oscarnominatie voor. Er zouden er later nog zeven volgen, o.a. voor rollen in "Becket", "The lion in winter" en "Goodbye". In 2003 kreeg hij een ere-Oscar. In eerste instantie weigerde hij die: hij schreef de leden van de Academy een brief waarin hij uitlegde dat hij nog niet uitgespeeld was. Vorig jaar stopte hij dan toch, op zijn 79e, met acteren.
Bron: www.deredactie.be
Ouwe drinkeboer... toch nog 81. Vriend van Richard Burton. ^O^ .
Geeft hoop.
RIP

[ Bericht 4% gewijzigd door Ryan3 op 15-12-2013 20:21:59 ]
I´m back.
pi_134360438
Peter O'Toole ;(
Laatste film waarin ik hem zag was hij een koning die doodging.
Wat een mooie metafoor.
RIP
  woensdag 1 januari 2014 @ 20:00:06 #210
293776 Steppenpferd
Dont tread on me
pi_134959218
Acteur James Avery, vooral bekend door zijn rol van Will Smiths 'Uncle Phil' in de comedyserie 'The Fresh Prince of Bel-Air', is overleden.

]De acteur is 65 jaar geworden. James lag al in het ziekenhuis in LA, het is nog onduidelijk wat er met hem aan de hand was.

Op Oudejaarsavond verslechterde zijn toestand, meldt TMZ.com. Zijn vrouw Barbara was net even weg om iets te eten te halen toen de acteur plotseling stierf.

James speelde de rol van Philip Banks in The Fresh Prince of Bel-Air vanaf 1990 tot het einde van de serie in 1996.

James speelde onder meer ook rollen in de series Star Trek: Enterprise en The Closer.

pi_134959736
quote:
0s.gif Op woensdag 1 januari 2014 20:00 schreef Steppenpferd het volgende:
Acteur James Avery, vooral bekend door zijn rol van Will Smiths 'Uncle Phil' in de comedyserie 'The Fresh Prince of Bel-Air', is overleden.

]De acteur is 65 jaar geworden. James lag al in het ziekenhuis in LA, het is nog onduidelijk wat er met hem aan de hand was.

Op Oudejaarsavond verslechterde zijn toestand, meldt TMZ.com. Zijn vrouw Barbara was net even weg om iets te eten te halen toen de acteur plotseling stierf.

James speelde de rol van Philip Banks in The Fresh Prince of Bel-Air vanaf 1990 tot het einde van de serie in 1996.

James speelde onder meer ook rollen in de series Star Trek: Enterprise en The Closer.

[ afbeelding ]
Fuck,je bent me voor ;(
pi_134959975
Die leek in The Fresh Prince al 65 :o
  donderdag 2 januari 2014 @ 10:39:45 #213
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_134976661
Hij had een open hartoperatie gehad. Grappig, dat de ene bron dat wel weet, maar de andere niet.

http://www.dailymail.co.u(...)ry-dies-aged-65.html
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_134977671
Helemaal gemist dat Joan Fontaine een paar weken geleden op 96 jarige leeftijd is overleden.

Haar 1 jaar oudere zus (Olivia de Haviland) leeft nog.
pi_136033837
Acteur Edmond Classen overleden
maandag 27 jan 2014, 22:52

De acteur Edmond Classen is op 75-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn familie laten weten. Classen was vooral bekend van tv-series zoals Het Zonnetje in Huis en Oppassen!!!, waarin hij één van de opa's speelde na de dood van Coen Flink.

De acteur speelde verder in Vrienden voor het leven en in Flodder, de tv-serie. Door dat laatste optreden kreeg hij ook een rol in de film Flodder 3.

Edmond Classen was ook een veelgevraagd stemacteur. Hij was in meer dan 40 hoorspelen te horen. Hij was de vader van de actrice Kiki Classen, onder meer bekend van Zeg 'ns AAA.

pi_136048365
Hans Veerman

Film- televisie- en hoorspelacteur Hans Veerman is afgelopen zaterdag in een ziekenhuis in Utrecht op 80-jarige leeftijd overleden.

Veerman speelde in televisieseries als Medisch Centrum West, Baantjer en Flodder. Ook speelde hij in de film De Lift waarin hij in een liftschacht wordt gesleurd.

Hoorspel

Veerman begon zijn loopbaan in de jaren vijftig als hoorspelacteur; daar ontmoette hij zijn levensgezel, acteur Hans Karsenbarg.

Twintig jaar later maakte hij de overstap naar theater, film en televisie. Een van zijn laatste rollen was in Goede Tijden Slechte Tijden, enkele jaren geleden.

Hans Veerman was al geruime tijd ziek.

(Bron ; http://nos.nl/artikel/603098-acteur-hans-veerman-overleden.html)

Ik ken ´em vooral door Medisch Centrum West waar ik vroeger erg graag naar keek, nog een van de beste Nederlandse series ooit ^O^
  zondag 2 februari 2014 @ 19:42:46 #217
293776 Steppenpferd
Dont tread on me
pi_136252061
Lees net dat ook philip seymour hoffman overleden zou zijn :(

Award-winning actor Philip Seymour Hoffman was found dead Sunday afternoon in his New York City apartment, a law-enforcement official said.

The New York Police Department is investigating, and the Office of the Chief Medical Examiner to determine exact cause of death. The official said Mr. Hoffman, 46 years old, was found dead at his apartment at 35 Bethune St. in the West Village neighborhood of Manhattan.

Mr. Hoffman won the Academy Award for Best Actor for the 2005 film, "Capote."

zondag 2 februari 2014 @ 19:54:24 #218
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_136252657
:o
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
<a href="https://regenrace.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >regenrace of niet?</a>
  ESF Reporter zondag 2 februari 2014 @ 19:54:45 #219
87554 Cee
Welluk?
pi_136252672
Wel, godverdomme.
  zondag 2 februari 2014 @ 19:59:09 #221
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_136252898
Ik had geen idee dat die drugs problemen had.
Gaat een goed acteur aan verloren... ;(
pi_136253170
:o :o :o
  zondag 2 februari 2014 @ 20:05:22 #223
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_136253243
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik had geen idee dat die drugs problemen had.
Gaat een goed acteur aan verloren... ;(
Hij was vrij recent weer terug gevallen. Heroine ook nog.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_136253931
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_136254042
Philip Seymour Hoffmann overleden, lees ik net.
Philip Seymour Hoffman - IMDb
46
I´m back.
pi_136256016
Beetje trieste rollen had ie ook.
pi_136256750
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:42 schreef DrDentz het volgende:
Beetje trieste rollen had ie ook.
Ja en daar was hij erg goed in ^O^
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_136258027
quote:
De van oorsprong Oostenrijkse Hollywoodacteur Maximilian Schell is in de nacht van vrijdag op zaterdag op 83-jarige leeftijd overleden.

De acteur kreeg in 1962 de Oscar voor beste acteur voor zijn rol in de film Judgement at Nuremberg. Hij overleed in een ziekenhuis in Innsbruck aan een longaandoening, meldde de Duitse publieke omroep ARD zaterdag.

Schell is een van de bekendste Duitssprekende acteurs die in de Amerikaanse filmindustrie naam maakte. Hij speelde onder meer in de klassieker A Bridge Too Far (1977), een oorlogsfilm over de mislukte geallieerde landing bij Arnhem in 1944.

Ook speelde hij in de film Left Luggage (1998) van regisseur Jeroen Krabbé.
http://www.nu.nl/film/369(...)ll-83-overleden.html

pi_136263570
quote:
15s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
Philip Seymour Hoffmann overleden, lees ik net.
Philip Seymour Hoffman - IMDb
46
46?? :o Hij zag er wel oud uit dan... :{
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 2 februari 2014 @ 22:30:40 #230
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_136265521
quote:

Ken ik zijn gezicht vooral van.
pi_136266591
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 22:04 schreef Apotheose het volgende:

[..]

46?? :o Hij zag er wel oud uit dan... :{
Na het nieuws te lezen dat hij overleden is, ... R.I.P.
was dat inderdaad ook mijn 2e moment van schrik.
Toen ik zo'n 10 jaar geleden hem voor het eerst zag gaf ik hem al die leeftijd.

Ter vergelijking: Jason Statham, Vin Diesel, Will Ferrell, Mark Ruffalo en Jamie Foxx zijn uit hetzelfde jaar:
IMDb: Most Popular People Born In 1967
pi_136581547
Shirley Temple - IMDb (April 23, 1928 - February 10, 2014)

[ Bericht 1% gewijzigd door Sequencial op 11-02-2014 12:59:10 ]
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_136582751
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:53 schreef Sequencial het volgende:
Shirley Temple - IMDb (April 23, 1928 - February 11, 2014)

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Al in 1932 op het witte doek te bewonderen :o _O_ Toch een van de grootste actrices ooit, helaas is ze niet meer in het aardse bestaan, RIP
  Moderator dinsdag 11 februari 2014 @ 12:48:40 #234
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_136583246
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:30 schreef TLC het volgende:

[..]

Al in 1932 op het witte doek te bewonderen :o _O_ Toch een van de grootste populairste actrices ooit, helaas is ze niet meer in het aardse bestaan, RIP
Aangepast, want ik denk niet dat ze als volwassene een uitzonderlijk talent was. Wel een van de populairste (misschien wel HET populairste) kindsterretjes.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator dinsdag 11 februari 2014 @ 12:50:19 #235
9859 crew  Karina
Woman
pi_136583296
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:48 schreef Mike het volgende:

[..]

Aangepast, want ik denk niet dat ze als volwassene een uitzonderlijk talent was. Wel een van de populairste (misschien wel HET populairste) kindsterretjes.
Ze was later ook ambassadeur van de US dacht ik.

Ja dus, in Ghana.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_136584367

De oermoeder van alle Toddlers & Tiaras? RIP!
pi_136692531
Ralph Waite, bekend van oa. de Waltons en NCIS overlijdt op 85-jarige leeftijd.

Bron: http://edition.cnn.com/2014/02/13/showbiz/actor-ralph-waite-dies/

Zonde. Hij had een goede chemie met Mark Harmon en voegde veel toe in het menselijker maken van "Gibbs".
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_137099223

quote:
Hollywood legend Harold Ramis -- famous for his films "Caddyshack," "Ghostbusters," "Groundhog Day," and "Animal House" -- has died.

According to his family, the writer-director passed away early this morning at his Chicago home from complications stemming from autoimmune inflammatory vasculitis, a rare disease involving the swelling of blood vessels. He was surrounded by his family.

Ramis was 69. He is survived by his wife Erica, his sons Julian and Daniel, his daughter Violet, and two grandchildren.

Ramis began suffering from health issues related to his autoimmune disease in 2010.

In addition to "Caddyshack" and others, the comedy legend directed "National Lampoon's Vacation," "Analyze This" and several other films. He also wrote sequels to his films, like "Ghostbusters 2" and "Caddyshack 2."

TMZ

pi_137099326
Dus geen Ghostbusters 3 ;(
  maandag 24 februari 2014 @ 19:05:52 #240
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_137099553
:'( ;(

Omdat hij overleden is, niet zozeer omdat ik interesse heb/had in Ghostbusters 3.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_137100140
Egon :'(
pi_137102285
Als comedyschrijver heeft hij toch wel meegeholpen de (comedy)toon van de jaren 80 te zetten. En hij heeft het langer volgehouden dan Douglas Kenney.

[ Bericht 40% gewijzigd door Litpho op 24-02-2014 23:14:43 ]
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_137111150
Hij was ook nog eens een verdienstelijk regisseur. Niks hoogstaands, maar altijd wel vermakelijk.
  maandag 24 februari 2014 @ 22:53:48 #244
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_137111402
Iemand die een film als Groundhog Day schrijft, produceert en regisseert, is voor eeuwig en altijd een held ^O^.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 24 februari 2014 @ 23:14:30 #245
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_137112356
RIP Harold :'(

quote:
99s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Iemand die een film als Groundhog Day schrijft, produceert en regisseert, is voor eeuwig en altijd een held ^O^.
Dat dus :Y _O_ _O_
pi_137113005
quote:
en acteert:
quote:
Harold Ramis - Neurologist

Eerder/later tijdens de shoot (de cliff scene):

Maar inderdaad, Groundhog Day, Ghostbusters, Caddyshack, Meatballs, Stripes, die man is verantwoordelijk voor een aantal van mijn favoriete films. ;(
Heeft wel wat weg van John Hughes, wiens dood trouwens nauwelijks aandacht kreeg. :{
Jaren '80 waren goede jaren voor de filmwereld. :Y
pi_137114471
quote:
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:28 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

en acteert:

[..]

[ afbeelding ]

Eerder/later tijdens de shoot (de cliff scene):
[ afbeelding ]

Maar inderdaad, Groundhog Day, Ghostbusters, Caddyshack, Meatballs, Stripes, die man is verantwoordelijk voor een aantal van mijn favoriete films. ;(
Heeft wel wat weg van John Hughes, wiens dood trouwens nauwelijks aandacht kreeg. :{
Jaren '80 waren goede jaren voor de filmwereld. :Y

_O_
pi_137742847
Geen bekend gezicht, maar wel bekende stem:

Hal Douglas, Movie Trailer Voice Over Master, Dead at 89
quote:
Hal Douglas, who lent his vocal gravitas to hundreds of movie trailers in his long career as a voiceover artist, died March 7 at his home in Lovettsville, Va. He was 89 and had been diagnosed with pancreatic cancer in 2010. In October, he suffered a stroke, losing most of his ability to speak.

He was among the top voiceover artists of a generation, creating a career based on a rich baritone speaking voice that ranged from biblically epic to theatrically cheesy.

His work on trailers was eclectic, ranging from the somber “Philadelphia” to the comedic, including “Meet the Parents.”

He provided the voice-over narration for Kevin Costner’s 1995 epic “Waterworld” and for HBO’s “First Look” movie docu series in the late 1990s.

Douglas was featured on-camera in a handful of projects, including Jerry Seinfeld’s 2002 documentary “Comedian,” in which he riffed on his aural celebrity. In the 2002 film, he takes his place in a recording booth and launches into a trademark trailer opening, “In a world where…” — only to be cut short repeatedly by a director.

The campy “In a world …” phrase was credited to Don LaFontaine, another voice-over great, she said.

Despite his lifelong connection to Hollywood, Douglas worked primarily from New York. The last 15 years he had worked from the horse farm he shared with his wife in northern Virginia.

Douglas grew up in Connecticut. He spent three years in the Navy during WWII, and studied acting at U. of Miami after the war, according to the New York Times. He later moved to New York to pursue acting gigs and wound up landing radio and TV voiceover work.

Douglas is survived by his wife of 43 years, Ruth, and two sons.
Hier doet hij een parodie op zichzelf in de docu Comedian van Jerry Seinfeld:
pi_138107804

'Homeland' Actor James Rebhorn Dead at 65
quote:
The industry veteran, who passed away at home on Friday, played memorable supporting characters on film and TV.
James Rebhorn, the busy character actor who played the father of Claire Danes' troubled CIA officer Carrie Mathison on the Showtime drama Homeland, has died. He passed away on Friday, his agent Dianne Busch confirmed to The Hollywood Reporter. He was 65.
"He died from melanoma, which had been diagnosed in 1992," Busch stated. "He fought it all this time. He died Friday afternoon at his home in New Jersey, where he had been receiving hospice care for a week and a half."
Rebhorn also had a recent recurring role on the USA Network hit White Collar as Special Agent Reese Hughes, head of the FBI's Manhattan white-collar crime unit.

During his prolific five-decade career, the Philadelphia native also was memorable as the district attorney that sent Jerry, Elaine, George and Kramer to jail on the Seinfeld finale in 1998 and as the prosecution’s FBI expert automotive witness in the hilarious film My Cousin Vinny (1992). He also had stints as attorneys on the David E. Kelley shows The Practice and Boston Legal and recurring roles on Third Watch, The Book of Daniel, Law & Order and Big Lake.
Rebhorn played the school's headmaster Mr. Trask in Scent of a Woman (1992) and was President Signoff in The Adventures of Rocky & Bullwinkle (2000).

His vast film résumé also includes Silkwood (1983), The House on Carroll Street (1988), Desperate Hours (1990), Regarding Henry (1991), Shadows and Fog (1991), Basic Instinct (1992), Lorenzo's Oil (1992), Guarding Tess (1994), Independence Day (1996), The Game (1997), The Talented Mr. Ripley (1999), Snow Falling on Cedars (1999), Meet the Parents (2000), Far From Heaven (2002), Cold Mountain (2003), Real Steel (2011) and The Odd Life of Timothy Green (2012).

Rebhorn was a mainstay of the Roundabout Theatre Company and most recently starred as a father stricken with Alzheimer's in Too Much, Too Much, Too Many, which opened in November at the Black Box Theatre in New York.
He appeared onstage in the original production of I'm Not Rappaport in 1985 and in the revivals of Our Town, The Man Who Had All the Luck, Dinner at Eight, Twelve Angry Men and Prelude to a Kiss.
He also was seen on the TV shows Kate & Allie, The Equalizer, Wiseguy, Enlightened and 30 Rock.

"USA Network is deeply saddened about the passing of James Rebhorn, who so brilliantly played Reese Hughes on White Collar. Our sympathies go out to his family, friends and loved ones," the TV network said in a statement.

Rebhorn is survived by his wife, Rebecca, and daughters Hanna and Emma.

[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 24-03-2014 11:15:14 ]
pi_138361630

Kate O'Mara, Former Dynasty Star, Dies at 74
quote:
British actress Kate O'Mara, best known for her role on the 1980s soap opera Dynasty, died Sunday at the age of 74, her agent said.

Phil Belfield said O'Mara died in a nursing home in southern England after a short illness.

The actress, who began her television career in the 1960s, became a household name for playing Cassandra "Caress" Morrell, sister to Joan Collins' Alexis Colby, on Dynasty.

In Britain she is often remembered for her role in Triangle – a soap opera set aboard a North Sea ferry that is often cited as the worst piece of British television.

She also appeared in the original run of British series Doctor Who and BBC drama Howards' Way. In the 1990s she starred in the comedy show Absolutely Fabulous with Joanna Lumley.

More recently she appeared in a 2012 stage adaptation of Agatha Christie's Death on the Nile.

She is survived by her sister, actress Belinda Carroll.
pi_138602991
quote:
Acteur Mickey Rooney is gisteren op 93-jarige leeftijd in het bijzijn van familie overleden in zijn woning in Hollywood. Dat heeft de politie van Los Angeles laten weten. Zijn carrière duurde meer dan tachtig jaar.

Rooney begon zijn lange carrière in de jaren twintig als peuter, en voor hij tien jaar oud was speelde hij in verschillende korte stomme films.

De acteur, die nog steeds op het witte doek te zien was, had rollen in films als Breakfast at Tiffany’s, National Velvet en Night at the Museum. Rooney heeft vier Oscar-nominaties op zijn naam staan en won twee speciale Oscars. Tussen 1939 en 1942 gold hij de best verdienende filmster. De jaren hierop diende hij in het leger, dat was de enige onderbreking van zijn filmcarrière.
Bron.
pi_138603789
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 10:26 schreef Treinhomo het volgende:
Bron.
Sinds 1922 actief! _O_

Hier schrok ik ook wel van:

John Pinette, Stand-Up Comedian, Dead at 50
quote:
The comic, who appeared in the finale of TV's “Seinfield,” was found Sunday in a Pittsburgh hotel room

John Pinette, a stand-up comedian who appeared in films and on TV, was found dead in a Pittsburgh hotel room Sunday.

His manager, Larry Schapiro, told TheWrap that the 50-year-old Pinette suffered from a pulmonary embolism, though there has been no autopsy.

Pinette, who was on a tour of the U.S. and Canada that was to extend through June, was best known for his appearance in the finale of TV's “Seinfeld,” in which he played a man who was mugged while getting out of his car.

Pinette's film credits included roles in 1994's “Junior,” 2004's “The Punisher” and “The Last Godfather” in 2010.

On television, he appeared in the sitcoms “Vinnie & Bobby” “Parker Lewis Can't Lose” and “High Tide.”
Stemgeluid die je uit duizenden kon herkennen.
En dan lees je zijn laatste berichten op bijvoorbeeld Facebook. :{
pi_138626494
Peaches Geldof is overleden.
Zie frontpage.
  maandag 7 april 2014 @ 21:59:24 #254
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_138630924
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:01 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Sinds 1922 actief! _O_

[ afbeelding ]

[..]

Nay, Nay!
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  maandag 7 april 2014 @ 22:06:50 #255
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_138631360
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 11:01 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Sinds 1922 actief! _O_

[ afbeelding ]

[..]

Zonde! Geweldige komiek _O_ Inderdaad een stemgeluid die je uit duizenden kunt herkennen.

quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 21:59 schreef GooseFM het volgende:

[..]

Nay, Nay!
"They wanted to go skiing, but I said NAY" :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 8 april 2014 @ 09:41:21 #256
40566 Ericr
Livewrong
pi_138640955

quote:
Actrice Mary Anderson, die in 1939 de rol van Maybelle Merriwether speelde in de filmklassieker Gone With the Wind, is zondag overleden aan een hartaanval. Ze is 96 jaar geworden, meldden Amerikaanse media maandag.

Behalve haar rol in Gone With the Wind zal Anderson worden herinnerd als een van de negen overlevenden in Alfred Hitchcocks film Lifeboat. In 1960 werd ze geëerd met een eigen ster op de beroemde Walk of Fame in Hollywood. Ze was 21 jaar lang getrouwd met de succesvolle filmmaker Leon Shamroy, die zelf 4 Oscars won.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ary-anderson-96-dood

Van de cast van 'Gone with the Wind' zijn Olivia de Haviland (97) en Mickey Kuhn (81) nog in leven.
  maandag 21 april 2014 @ 00:50:11 #257
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_139098898
Mimi Kok overleden (Ge Braadslee)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 30 april 2014 @ 15:05:53 #258
862 Arcee
Look closer
pi_139413334
quote:
Britse acteur Bob Hoskins (71) overleden

De Britse acteur Bob Hoskins is op 71-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn manager vandaag bekendgemaakt. Hij had een longontsteking.

Hoskins is onder meer bekend van de BBC-dramaserie Pennies From Heaven. Ook speelde hij de hoofdrol in de film Who Framed Roger Rabbit (1988). Voor zijn rol in film Mona Lisa (1986) werd hij genomineerd voor een Oscar.

Hoskins maakte in 2012 bekend dat bij hem Parkinson was geconstateerd en hij zou stoppen met acteren.

Bron: Volkskrant
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_139416568
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:05 schreef Arcee het volgende:

[..]

En verdorie weer een jeugdheld minder :'( Denk dat ik vanavond weer op Netflix amerika ter nagedachtenis aan hem maar who framed roger rabbit ga kijken
pi_139416637
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:05 schreef Arcee het volgende:

[..]

rip
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')