quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Rossdale het volgende:
Je hebt ook echt weer een race-opa op een brommert gevonden
Ja, schoonpaps. Why?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:39 schreef KneusTeun het volgende:
Iemand hier Familie of een goede bekende in de US of A?
Ik moet iets van Ebay hebben dat de verkoper niet naar NL wil shippen. (ik denk luiheid)quote:
Pfft.. jonkiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:31 schreef vandermar het volgende:
Yes, jarig. Wat een feest alweer een oude lul met mijn 20
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
20quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:31 schreef vandermar het volgende:
Yes, jarig. Wat een feest alweer een oude lul met mijn 20
Je hebt genoeg sites om dingen naar toe te laten shippen, en die sturen het weer door. Werd ook gedaan met de eerste iPhonequote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik moet iets van Ebay hebben dat de verkoper niet naar NL wil shippen. (ik denk luiheid)
Maar ik zoek iemand waar ik dat dan heen kan shippen als tussen adres.
(en het is iets waar ik al bijna een jaar naar zoek)
Na 10 minuten shift2 mistte ik al DiRT3quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt genoeg sites om dingen naar toe te laten shippen, en die sturen het weer door. Werd ook gedaan met de eerste iPhone.
En anders fromus2eu?
En wie er ook jarig is : gefeliciteerd
Kost kealo veel! 30 euro ofzo!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hebt genoeg sites om dingen naar toe te laten shippen, en die sturen het weer door. Werd ook gedaan met de eerste iPhone.
En anders fromus2eu?
En wie er ook jarig is : gefeliciteerd
Shift is inderdaad 3 dubbel kutquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Na 10 minuten shift2 mistte ik al DiRT3![]()
Ja c2 heeft wat meer details hier en daar en op de wapens maar over het algemeen vind ik battlefield er mooier uitzien.quote:
Nee hoezo?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:42 schreef Rossdale het volgende:
Krijgen we hier een C2 - BC2 fanboy-oorlog?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, even gemist wat je nu hebt gekocht?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:58 schreef Bozz187 het volgende:
Nog maar 45mins!!!!!!!!!!!
Ross waar blijven de picas van je roestbak?
@ de rest, cod voor de win jeweetselluf!!!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Yes, even gemist wat je nu hebt gekocht?
Ja... bijv. alles en iedereen kapot schieten of juist er sneaky doorheen lopen bedoel je?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:36 schreef KoningStoma het volgende:
Uurtje of 10, maar het hangt ervan af hoe je het speelt. Je kan veel zelf bepalen hoe je het aanpakt.
Welke missie ben je?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:33 schreef SoldMayor het volgende:
Die single player van Crysis 2 tot nu toe..![]()
Stoma hoe lang duurt de SP van C2 ongeveer?![]()
ja maar ik wil piccas zien van die van JOU! Niet het glimmende model van toen ie net nieuw wasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo een!
Bozzmans ik ga hem vanavond pas ophalen he
Ben dan ook niet zo eigenwijsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:38 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Na 10 minuten shift2 mistte ik al DiRT3![]()
Vanavond gaan we jouw vakantie even inluiden motherfuckerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar ik wil piccas zien van die van JOU! Niet het glimmende model van toen ie net nieuw was
dan ga je naar je baas. en zeg je 'hey mutherfucker ik neem vakantie tot ik er genoeg van heb, en je betaald godverdomme gewoon door!!"quote:
Die kerel in dat filmpje die 25 x gotver zegtquote:
Godver godver!quote:
Ik laat mijn moeder mijn GODVERDOMMENDE baas wel bellen!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dan ga je naar je baas. en zeg je 'hey mutherfucker ik neem vakantie tot ik er genoeg van heb, en je betaald godverdomme gewoon door!!"
Hadden ze tv in Drenthe?quote:
vnv weer dirt3?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ben dan ook niet zo eigenwijs. maar goed in Shift2 kan ik je niet verslaan
. Dirt 3 wel
nog beter!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik laat mijn moeder mijn GODVERDOMMENDE baas wel bellen!!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hadden ze tv in Drenthe?
Die kerel scheld gewoon omdat ie bang is dat ie hart van nederland moet missen
Dat gaat hem niet worden denk ik, zit bij vriendin atmquote:
Haha!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hadden ze tv in Drenthe?
Die kerel scheld gewoon omdat ie bang is dat ie hart van nederland moet missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Haha!Echt niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:14 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Haha!Vind je het gek als je zo een tv hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
onze meningen verschillenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:06 schreef Xblister het volgende:
House is ook bagger.. dupstep daarintegen niet
Idd, alhoewel gunsnroses natuurlijk ook vet isquote:
Liefde en liefde en liefde en liefdequote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:47 schreef Bozz187 het volgende:
omdat ik vakantie heb post ik nogmaals de beste band en film ever hier in het topic
en deze is ook leuk
en een kleine beetje funk
en heel veel funk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VAKANTIE BITCHES!!!
maar doet ie het nog?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
Godverdegodverdegodverdegodverdomme mijn nieuwe laptop laten flikkeren
Soms aaaaagh
Ja, maar harde schijf maakt kut geluid.quote:
Maakt hij een hoge piep?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja, maar harde schijf maakt kut geluid.
Backup van de fotos etc gemaakt en kijken hoe die het blijft doen.
Unbanned?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:40 schreef honkeytonk het volgende:
Ik drop hier even één post om Michhas te groeten. Daarna ben ik weer weg![]()
Hoi Michhas!
AdvancedPower hier je weetallesallesalles
Sinds een uurtje ofzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Unbanned?Haha sinds wanneer ben je terug
Hahaha nicequote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sinds een uurtje ofzo![]()
Ik sta wel onder verscherpt toezicht
Nee, terwijl ik toch de enige ben die iets fouts heeft gedaan. Maar ik heb FOK! al meerdere keren gemaild dat ze een unban verdientquote:
Ik kijk uit naar je eerste topicquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, terwijl ik toch de enige ben die iets fouts heeft gedaan. Maar ik heb FOK! al meerdere keren gemaild dat ze een unban verdient
Zuip ze!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je eerste topic
Maar nu de stad in, ZUIPEN!
Je hebt bijna dezelfde status als potatoe en kutkabouter.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef vandermar het volgende:
Dank voor de felicitaties, ik zit nu lekker aan de hertog jan maar wilde het graag met jullie delen. Volgende week de chicks en dudes hier want mijn ouders gaan 4 dagen weg yay.
Nu verder met bier drinken.
Xxx one love hihi
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hebt bijna dezelfde status als potatoe en kutkabouter.
Bedankt voor deze verrijkende post.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef vandermar het volgende:
Dank voor de felicitaties, ik zit nu lekker aan de hertog jan maar wilde het graag met jullie delen. Volgende week de chicks en dudes hier want mijn ouders gaan 4 dagen weg yay.
Nu verder met bier drinken.
Xxx one love hihi
En voor de status van kabouter moet je diep zinkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hebt bijna dezelfde status als potatoe en kutkabouter.
Sowieso morgen en volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Parvus het volgende:
Hugo, Michie, T, wanneer zijn jullie in Nimma van de week?
ik ga niet meerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Parvus het volgende:
4 uur 's nachts kick ik iedereen eruit als je al de moeite neemt naar friesland te reizen. Die kostende dronken lui hier op mijzelf naquote:
De fuck lul jij nou weer slap.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verrijkende post.
Gr gr Tauch, Pringles en de kids.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
4 uur 's nachts kick ik iedereen eruit als je al de moeite neemt naar friesland te reizen. Die kostende dronken lui hier op mijzelf na
Kan ik nog even pitten voordat ik de koeien moet melkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]4 uur kan alleen maar in het vroege friesland. Maar iig mij kick je er niet uit. Daar ben ik te perfect voor
Vanavond, zondag en dinsdag staan al vast. De rest even kijken. Du?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Parvus het volgende:
Wordt het een echt kinderfeestje of is er ook bier enzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
4 uur 's nachts kick ik iedereen eruit als je al de moeite neemt naar friesland te reizen. Die kostende dronken lui hier op mijzelf na
Je wordt met een gevulde maag thuis gebracht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wordt het een echt kinderfeestje of is er ook bier enzo
Niet gewoon met een auto?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je wordt met een gevulde maag thuis gebracht.
Vanaf morgen elke avondquote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vanavond, zondag en dinsdag staan al vast. De rest even kijken. Du?
Tof, moet ik mijn eigen trekker meenemen of heb je er genoeg staan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:30 schreef vandermar het volgende:
Op de trekker en er is shandy aanwezige voor de sneaky alcholisten.
Enkele hoogtepunten die ik alvast verklap
koekhappen
spijkerpoepen
en een speurtocht op klaarlichte dag.
De rest komen jullie nog wel te weten [ afbeelding ]
Awwwww yeeeaaahhquote:
Aan favorieten toegevoegdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso een man die aan een vrouw vraagt of het er goed uit ziet krijgt altijd het ja antwoord en vervolgens geeft ze je de schuld dat er van dat haar vriendinnen het lelijk vinden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
Weegt niet op tegen fokking kleding sjouwen en 1001 keer de vraag moet beantwoorden wat ik hier van vind en daar en dit en is de kleur goed...
Volgende keer mag ze weer lekker met een vriendin
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:58 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe langer je Crysis speelt hoe leuker het wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouw aan man bedoel jequote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso een man die aan een vrouw vraagt of het er goed uit ziet krijgt altijd het ja antwoord en vervolgens geeft ze je de schuld dat er van dat haar vriendinnen het lelijk vinden.
Eigenlijk heeft crysis best wel een goede multi.. gewoon een paar wapens, paar perks en wat attachments.quote:
Dat was woensdag eigenlijk al zo.. die actie ging belachelijk hard bij de MMquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
MM geen beetje redelijk spel meer te vinden.
Ja nog wel..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:40 schreef Rossdale het volgende:
Je speelt nog in die rookie servers?
Heb ik nog niet geprobeerd, speelde alleen met stoma en teun mee maar die waren al lvl 10+
Je hebt je spellen zo te lezen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja nog wel..
Bijna level 9 en dan nog 10 en dan moet ik wel tegen de echt bazen spelen.
Is wel te doen hoor, ik ben nog nooit laatste geweest. En dat zegt wat!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja nog wel..
Heee T.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt je spellen zo te lezen.Plaats van dat je ff berichtje stuurt dat ze zijn aangekomen was me al zorgen aan het maken
Knap kutquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was woensdag eigenlijk al zo.. die actie ging belachelijk hard bij de MM
Shit he, ben pas level 6.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja nog wel..
Parking Deck is sowieso vetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shit, lekker potje net in Parking Deck. 22-6.
Drugs are bad mkayquote:Op zondag 17 juli 2011 11:28 schreef dreamzk het volgende:
Weer een nacht slecht geslapen, half aan het slapen en na elke minuut wakker schrikken om dan weer dezelfde droom mee te maken die veels te echt lijkt.
Zo erg? Hier nog niksquote:
Vanmiddag gehad, net toen ik o zo lief stukje met de vriendin aan het lopen wasquote:
Damn, dat lijkt me ook nog eens leuk te doenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:20 schreef Rossdale het volgende:
Net terug uit Wijk aan ZeeNet wezen strandzeilen/blo-karten. Best tof!
We hadden ook wel geluk dat we precies tussen de regenbuien door konden blazen over het strand!
[ afbeelding ]
Hier ook, ben net klaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb wel genoeg van die fckn single player van crysis.
Edit: eindelijk klaar.
Als je crysis eentonig vindt, dat moet je dat gevoel bij elke shooter hebben...quote:Op zondag 17 juli 2011 20:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik vond er niet echt veel aan, te eentonig.
Nee hoor. Ik vind gewoon dat je bij crysis niet zo veel moest doen. Het was eerst steeds mannetjes knallen en toen werd het aliens knallen en daar bleef het bij. Oh, en je moest ook een paar alien-onderdelen kapot maken. That's it.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je crysis eentonig vindt, dat moet je dat gevoel bij elke shooter hebben...
Ze zijn nu al 13 minuten aan het lullen over onzin. Start gewoon een fucking game, damn.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:05 schreef vandermar het volgende:
Ik zat even te kijken naar callofthecommunity.com en dan die stream, gewoon 777k viewers
True, beter doen ze ook ondertiteling want ik ben niet zo goed in Engelsquote:Op zondag 17 juli 2011 21:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze zijn nu al 13 minuten aan het lullen over onzin. Start gewoon een fucking game, damn.
Maar juist hoe je dat aanpakte kon je helemaal zelf weten. Nee, je hoeft niet een paar seconde x in te houden bij een bepaald glimmend knopje, om verder te kunnen, zoals in de meeste andere games. Je hebt zoveel manieren om het aan te pakken. Als je lineair door de levels hebt gelopen, dan is het je eigen schuldquote:Op zondag 17 juli 2011 20:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind gewoon dat je bij crysis niet zo veel moest doen. Het was eerst steeds mannetjes knallen en toen werd het aliens knallen en daar bleef het bij. Oh, en je moest ook een paar alien-onderdelen kapot maken. That's it.
Nou, toen je die aliendingen kapot moest slaan met je hand moest je echt wel X ingedrukt houden.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar juist hoe je dat aanpakte kon je helemaal zelf weten. Nee, je hoeft niet een paar seconde x in te houden bij een bepaald glimmend knopje, om verder te kunnen, zoals in de meeste andere games. Je hebt zoveel manieren om het aan te pakken. Als je lineair door de levels hebt gelopen, dan is het je eigen schuld
Nou, ik moest het toch wel een aantal keer doen. En nog een paar keer x drukken om ammo crates op te blazen? Wat zie ik over het hoofd?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:49 schreef KoningStoma het volgende:
Ja, maar vergeleken met de meeste games hoef je dat amper te doen.
Dat is bij elke cod,BF,Halo en dergelijke hetzelfde. Daarom hebben ze het denk ik shooters genoemd.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind gewoon dat je bij crysis niet zo veel moest doen. Het was eerst steeds mannetjes knallen en toen werd het aliens knallen en daar bleef het bij. Oh, en je moest ook een paar alien-onderdelen kapot maken. That's it.
Als je net zoveel als mij te doen hebt, niets dus en je hebt een toeter als een droge gympie dan kan je dit nog kijken/luisteren. http://www.callofthecommunity.com/quote:
Ik vind dat soort voertuig secties juist kut. Vaak kan je niet eens zelf sturen. Als ik dat wil, dan koop ik wel een Wii en ga ik een on rails shooter doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja, maar bij cod deed je nog wel meer dingen, in een heli vliegen of een boottocht maken etc.
Oké.quote:Het is sowieso iets anders dan cod en sowieso iets "nieuws" voor mij. Ik vond niet zoveel van de single player, maar dat is ook mn mening.
Bij black cocks kon je nog die gunship besturen en in die boot crossen, een beetje afwisseling is wel leuk.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vind dat soort voertuig secties juist kut. Vaak kan je niet eens zelf sturen. Als ik dat wil, dan koop ik wel een Wii en ga ik een on rails shooter doen.
[..]
Oké.
Mark of J en Fearcradz -----> eindbazenquote:Op maandag 18 juli 2011 00:58 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is dat toch de laatste tijd allemaal met die mark of the j en ze andere vriendinnetjes?
Als ik op youtube kijk zie alleen maar filmpjes van 50-7 of 60-10 en dat soort shit...
Niks bijzonders toch?
omdat?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mark of J en Fearcradz -----> eindbazen
Het een van de beteren spelers zijn?quote:
xJawz is ook irritant, net als WoR die mij ook de strot uitkomtquote:Op maandag 18 juli 2011 01:10 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom wordt dit 312k keer bekeken?
Kan iedereen toch die een beetje cod speelt..
youtube?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het een van de beteren spelers zijn?
Dus? Leaderboards staan ze ook hoog dus ze behoren zeker tot de beteren.quote:
Ja leaderbords is pure bagger bij de meeste spellen omdat er van alles gehakt wordt.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus? Leaderboards staan ze ook hoog dus ze behoren zeker tot de beteren.
Ik ben ook een pro speler want ik heb ook wel 73-3 gehaald en 66-7. Echt tering wat een domme redeniring. En ik zeg nergens dat ze pro zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 01:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja leaderbords is pure bagger bij de meeste spellen omdat er van alles gehakt wordt.
Maar ik ben dus ook en pro speler schijnbaar?
Ik bedoel gisteren nog 90-10 gehaad en een tijd terug 104-20 demolotion...
Dunno, de keren dat ik met hem gespeeld heb was het steeds rond de 40 of 50quote:Op maandag 18 juli 2011 01:25 schreef SoldMayor het volgende:
StefAFCA is moet is dan helemaal pro...
Die man haalt altijd minstens 70 kills in een potje groundwar...
Ik kijk ook niet naar de gameplay maar ik mag graag naar een Mark of J of een 2bucks of xcalizorz luisteren omdat ze grappig zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:25 schreef KoningStoma het volgende:
Het enige wat al die youtube mafkezen kunnen is slap lullen. Ik snap niet dat iedereen ze subscribed om naar dat gelul te luisteren. 9 van de 10 keer heeft het gelul niets te maken met de gameplay. De gameplay is altijd een 13 in een dozijn bovengemiddeld potje.
Als je met hem speelt heb je gewoon een potje lang een blackbird in de lucht.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno, de keren dat ik met hem gespeeld heb was het steeds rond de 40 of 50Maar hij kan er inderdaad wel wat van
True, als hij blackbird in de lucht heeft dan is het free kills halen en zo inderdaad blackbird op blackbird. Heeft ook boven de 2 k/d ofzo en dan niet als camperquote:Op maandag 18 juli 2011 01:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als je met hem speelt heb je gewoon een potje lang een blackbird in de lucht.![]()
Zeker wel de pro van deze groep..
Wat je voor de grap zou moeten kijken de road to nuke van Onslaugh7, te grappig hoe hij het beleefd en alles vertelt en vooral als het even tegen zit kan hij compleet uit zijn dak gaanquote:Op maandag 18 juli 2011 01:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die filmpjes waren nog leuk in het begin, die tijd van mw2.
ja dat en zomerfeestuh!!!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 08:43 schreef Rossdale het volgende:
Posten om 5 uur 's ochtends. Prft, mensen met vakantie zeker?
Ja inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2011 11:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Herfstfeesten zou een toepasselijkere naam zijn
Die matches van vannacht gingen ook best aardig moet ik zeggenquote:Op maandag 18 juli 2011 01:27 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als je met hem speelt heb je gewoon een potje lang een blackbird in de lucht.![]()
Zeker wel de pro van deze groep..
Beter koop je dan een tv ipv routerquote:Op maandag 18 juli 2011 14:08 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand zien of ik online ben op xbox live?
TV laat niets meer zien en is even om te kijken of de router werkend is.
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beter koop je dan een tv ipv router
Ja is toch zo, helemaal als je tv het niet doetquote:Op maandag 18 juli 2011 20:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Routers op elkaar aangesloten draadloos yay, heeft 7 uren gekost maar kwam omdat er een fout in het instructie filmpje zat
TV doet het wel alleen op het kanaal waar normaal xbox op zit deed het beeld ineens niet meer dus moest ik een ander kanaal zoeken. Nu heb ik dat probleem niet meer en zit alles op mijn eigen kamerquote:Op maandag 18 juli 2011 20:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja is toch zo, helemaal als je tv het niet doet
Gamen maarquote:Op maandag 18 juli 2011 20:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
TV doet het wel alleen op het kanaal waar normaal xbox op zit deed het beeld ineens niet meer dus moest ik een ander kanaal zoeken. Nu heb ik dat probleem niet meer en zit alles op mijn eigen kamer
NAT staat open, net eventjes geprobeert en HDMI > component hard.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gamen maar! Wel je NAT open staan
anders heb je 7 uur voor Jan lul liggen kutten
Ja met 2 rally toernooitjes 2de en 4de geworden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Soldmayor, is je handrem probleem al opgelost![]()
?
quote:
Zwart licht, zo moeilijk en fakkelbrigade kwam als laatst jaquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:07 schreef Bozz187 het volgende:
En hoe gay was gisteraaf kom er in de laatste 5 mins achter dat de fakkelbrigade optrad.
komt wel als je wat ouder bentquote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:12 schreef Rossdale het volgende:
Zwart Licht? Fakkelbrigade? Zegt me echt helemaal niks
wss niet. Morgen pas weerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:09 schreef tliciouz het volgende:
Boz ga je vanavond weer? Eindelijk lekker weer!
Is weer een anti-piracy update. AP 2.5 is aangescherpt blijkbaar.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
En dat is een Xbox Live update.
Wanneer komen ze nou met die nieuwe interface?
Ja moet ff kijken, ga samen met mijn vriend. En een vriendin en haar vriend gaan mee. ( wat gezellig een dubbeldatequote:
lol komt ook nog eens uit Boxtelquote:
schijnbaar een update van niks hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2011 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is weer een anti-piracy update. AP 2.5 is aangescherpt blijkbaar.
quote:Sometime during the day tomorrow (Tuesday, July 19th) when you sign in to Xbox LIVE you’ll receive a prompt to accept a mandatory system update. If you are signed into LIVE already, you may be signed out and asked to accept the update and you’ll be back online in a few moments.
There are no new features that will show up once your system has been updated.
This update is preparation for additional system enhancements coming to Xbox 360 later this year.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:10 schreef Rossdale het volgende:
Ik werd al steeds minder drastisch veruit laatste
Gaat ooit nog eens helemaal goed komen
Echt niet normaal, hopen dat de rest niet volgt.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
Tering kpn met hun fucking tariefwijzinging.
Belachelijk en dan heb ik net mn abonnement verlengd.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Echt niet normaal, hopen dat de rest niet volgt.
quote:1) Internetbundels zijn niet bedoeld voor VOIP (Voice over IP) of SMSoIP (SMS over IP) diensten. KPN behoudt zich het recht voor om maatregelen te nemen omtrent het gebruik van VOIP en SMSoIP diensten met gebruikmaking van Internetbundels.
Daarom zeg ik ook: Had ik dit eerder geweten.quote:
Alleen als ghost uit staat denk ikquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]! Volgende keer rij jij iedereen van de baan af
Door toepassingen als youtube is het datanetwerk zwaar overbelast, dankzij skype en whatsapp lopen de inkomsten terug en KPN moet als netwerkaanbieder verplicht investeren in hun netwerk om de datastroom aan te kunnen. Resultaat: de abbo's gaan zelf omhoog.quote:Op woensdag 20 juli 2011 03:06 schreef Tauchmeister het volgende:
De oorzaak ligt bij de bemoeizuchtige politiek, die netneutraliteit heeft vastgelegd in de wet en zo het belasten van bepaalde internetdiensten verbiedt. Door de toenemende populariteit van Whatsapp e.d. kan die 1GB aan internetdata door providers niet meer betaald worden uit SMS-opbrengsten en dus gaan de prijzen omhoog en is de consument de dupe. KPN (en dus Hi) zal echt niet de laatste zijn die de tarieven omhoog schroeft.
Vakantie? Ik niet hoor.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:25 schreef Rossdale het volgende:
PfrrrttttJullie hebben vakantie en dan nog komen klagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |