Drugs are bad mkayquote:Op zondag 17 juli 2011 11:28 schreef dreamzk het volgende:
Weer een nacht slecht geslapen, half aan het slapen en na elke minuut wakker schrikken om dan weer dezelfde droom mee te maken die veels te echt lijkt.
Zo erg? Hier nog niksquote:
Vanmiddag gehad, net toen ik o zo lief stukje met de vriendin aan het lopen wasquote:
Damn, dat lijkt me ook nog eens leuk te doenquote:Op zondag 17 juli 2011 18:20 schreef Rossdale het volgende:
Net terug uit Wijk aan ZeeNet wezen strandzeilen/blo-karten. Best tof!
We hadden ook wel geluk dat we precies tussen de regenbuien door konden blazen over het strand!
[ afbeelding ]
Hier ook, ben net klaar.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb wel genoeg van die fckn single player van crysis.
Edit: eindelijk klaar.
Als je crysis eentonig vindt, dat moet je dat gevoel bij elke shooter hebben...quote:Op zondag 17 juli 2011 20:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik vond er niet echt veel aan, te eentonig.
Nee hoor. Ik vind gewoon dat je bij crysis niet zo veel moest doen. Het was eerst steeds mannetjes knallen en toen werd het aliens knallen en daar bleef het bij. Oh, en je moest ook een paar alien-onderdelen kapot maken. That's it.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je crysis eentonig vindt, dat moet je dat gevoel bij elke shooter hebben...
Ze zijn nu al 13 minuten aan het lullen over onzin. Start gewoon een fucking game, damn.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:05 schreef vandermar het volgende:
Ik zat even te kijken naar callofthecommunity.com en dan die stream, gewoon 777k viewers
True, beter doen ze ook ondertiteling want ik ben niet zo goed in Engelsquote:Op zondag 17 juli 2011 21:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ze zijn nu al 13 minuten aan het lullen over onzin. Start gewoon een fucking game, damn.
Maar juist hoe je dat aanpakte kon je helemaal zelf weten. Nee, je hoeft niet een paar seconde x in te houden bij een bepaald glimmend knopje, om verder te kunnen, zoals in de meeste andere games. Je hebt zoveel manieren om het aan te pakken. Als je lineair door de levels hebt gelopen, dan is het je eigen schuldquote:Op zondag 17 juli 2011 20:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind gewoon dat je bij crysis niet zo veel moest doen. Het was eerst steeds mannetjes knallen en toen werd het aliens knallen en daar bleef het bij. Oh, en je moest ook een paar alien-onderdelen kapot maken. That's it.
Nou, toen je die aliendingen kapot moest slaan met je hand moest je echt wel X ingedrukt houden.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:39 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar juist hoe je dat aanpakte kon je helemaal zelf weten. Nee, je hoeft niet een paar seconde x in te houden bij een bepaald glimmend knopje, om verder te kunnen, zoals in de meeste andere games. Je hebt zoveel manieren om het aan te pakken. Als je lineair door de levels hebt gelopen, dan is het je eigen schuld
Nou, ik moest het toch wel een aantal keer doen. En nog een paar keer x drukken om ammo crates op te blazen? Wat zie ik over het hoofd?quote:Op zondag 17 juli 2011 21:49 schreef KoningStoma het volgende:
Ja, maar vergeleken met de meeste games hoef je dat amper te doen.
Dat is bij elke cod,BF,Halo en dergelijke hetzelfde. Daarom hebben ze het denk ik shooters genoemd.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind gewoon dat je bij crysis niet zo veel moest doen. Het was eerst steeds mannetjes knallen en toen werd het aliens knallen en daar bleef het bij. Oh, en je moest ook een paar alien-onderdelen kapot maken. That's it.
Als je net zoveel als mij te doen hebt, niets dus en je hebt een toeter als een droge gympie dan kan je dit nog kijken/luisteren. http://www.callofthecommunity.com/quote:
Ik vind dat soort voertuig secties juist kut. Vaak kan je niet eens zelf sturen. Als ik dat wil, dan koop ik wel een Wii en ga ik een on rails shooter doen.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja, maar bij cod deed je nog wel meer dingen, in een heli vliegen of een boottocht maken etc.
Oké.quote:Het is sowieso iets anders dan cod en sowieso iets "nieuws" voor mij. Ik vond niet zoveel van de single player, maar dat is ook mn mening.
Bij black cocks kon je nog die gunship besturen en in die boot crossen, een beetje afwisseling is wel leuk.quote:Op zondag 17 juli 2011 22:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vind dat soort voertuig secties juist kut. Vaak kan je niet eens zelf sturen. Als ik dat wil, dan koop ik wel een Wii en ga ik een on rails shooter doen.
[..]
Oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |