quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
4 uur 's nachts kick ik iedereen eruit als je al de moeite neemt naar friesland te reizen. Die kostende dronken lui hier op mijzelf na
Kan ik nog even pitten voordat ik de koeien moet melkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]4 uur kan alleen maar in het vroege friesland. Maar iig mij kick je er niet uit. Daar ben ik te perfect voor
Vanavond, zondag en dinsdag staan al vast. De rest even kijken. Du?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Parvus het volgende:
Hugo, Michie, T, wanneer zijn jullie in Nimma van de week?
Wordt het een echt kinderfeestje of is er ook bier enzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
4 uur 's nachts kick ik iedereen eruit als je al de moeite neemt naar friesland te reizen. Die kostende dronken lui hier op mijzelf na
Je wordt met een gevulde maag thuis gebracht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wordt het een echt kinderfeestje of is er ook bier enzo
Niet gewoon met een auto?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je wordt met een gevulde maag thuis gebracht.
Vanaf morgen elke avondquote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vanavond, zondag en dinsdag staan al vast. De rest even kijken. Du?
Tof, moet ik mijn eigen trekker meenemen of heb je er genoeg staan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:30 schreef vandermar het volgende:
Op de trekker en er is shandy aanwezige voor de sneaky alcholisten.
Enkele hoogtepunten die ik alvast verklap
koekhappen
spijkerpoepen
en een speurtocht op klaarlichte dag.
De rest komen jullie nog wel te weten [ afbeelding ]
Awwwww yeeeaaahhquote:
Aan favorieten toegevoegdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso een man die aan een vrouw vraagt of het er goed uit ziet krijgt altijd het ja antwoord en vervolgens geeft ze je de schuld dat er van dat haar vriendinnen het lelijk vinden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
Weegt niet op tegen fokking kleding sjouwen en 1001 keer de vraag moet beantwoorden wat ik hier van vind en daar en dit en is de kleur goed...
Volgende keer mag ze weer lekker met een vriendin
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:58 schreef SoldMayor het volgende:
Hoe langer je Crysis speelt hoe leuker het wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrouw aan man bedoel jequote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso een man die aan een vrouw vraagt of het er goed uit ziet krijgt altijd het ja antwoord en vervolgens geeft ze je de schuld dat er van dat haar vriendinnen het lelijk vinden.
Eigenlijk heeft crysis best wel een goede multi.. gewoon een paar wapens, paar perks en wat attachments.quote:
Dat was woensdag eigenlijk al zo.. die actie ging belachelijk hard bij de MMquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
MM geen beetje redelijk spel meer te vinden.
Ja nog wel..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:40 schreef Rossdale het volgende:
Je speelt nog in die rookie servers?
Heb ik nog niet geprobeerd, speelde alleen met stoma en teun mee maar die waren al lvl 10+
Je hebt je spellen zo te lezen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja nog wel..
Bijna level 9 en dan nog 10 en dan moet ik wel tegen de echt bazen spelen.
Is wel te doen hoor, ik ben nog nooit laatste geweest. En dat zegt wat!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja nog wel..
Heee T.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hebt je spellen zo te lezen.Plaats van dat je ff berichtje stuurt dat ze zijn aangekomen was me al zorgen aan het maken
Knap kutquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat was woensdag eigenlijk al zo.. die actie ging belachelijk hard bij de MM
Shit he, ben pas level 6.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja nog wel..
Parking Deck is sowieso vetquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
Shit, lekker potje net in Parking Deck. 22-6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |