Je hebt bijna dezelfde status als potatoe en kutkabouter.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef vandermar het volgende:
Dank voor de felicitaties, ik zit nu lekker aan de hertog jan maar wilde het graag met jullie delen. Volgende week de chicks en dudes hier want mijn ouders gaan 4 dagen weg yay.
Nu verder met bier drinken.
Xxx one love hihi
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hebt bijna dezelfde status als potatoe en kutkabouter.
Bedankt voor deze verrijkende post.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:29 schreef vandermar het volgende:
Dank voor de felicitaties, ik zit nu lekker aan de hertog jan maar wilde het graag met jullie delen. Volgende week de chicks en dudes hier want mijn ouders gaan 4 dagen weg yay.
Nu verder met bier drinken.
Xxx one love hihi
En voor de status van kabouter moet je diep zinkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hebt bijna dezelfde status als potatoe en kutkabouter.
Sowieso morgen en volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Parvus het volgende:
Hugo, Michie, T, wanneer zijn jullie in Nimma van de week?
ik ga niet meerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Parvus het volgende:
4 uur 's nachts kick ik iedereen eruit als je al de moeite neemt naar friesland te reizen. Die kostende dronken lui hier op mijzelf naquote:
De fuck lul jij nou weer slap.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bedankt voor deze verrijkende post.
Gr gr Tauch, Pringles en de kids.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
4 uur 's nachts kick ik iedereen eruit als je al de moeite neemt naar friesland te reizen. Die kostende dronken lui hier op mijzelf na
Kan ik nog even pitten voordat ik de koeien moet melkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:02 schreef Bozz187 het volgende:
[..]4 uur kan alleen maar in het vroege friesland. Maar iig mij kick je er niet uit. Daar ben ik te perfect voor
Vanavond, zondag en dinsdag staan al vast. De rest even kijken. Du?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:41 schreef Parvus het volgende:
Wordt het een echt kinderfeestje of is er ook bier enzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
4 uur 's nachts kick ik iedereen eruit als je al de moeite neemt naar friesland te reizen. Die kostende dronken lui hier op mijzelf na
Je wordt met een gevulde maag thuis gebracht.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:18 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wordt het een echt kinderfeestje of is er ook bier enzo
Niet gewoon met een auto?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je wordt met een gevulde maag thuis gebracht.
Vanaf morgen elke avondquote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vanavond, zondag en dinsdag staan al vast. De rest even kijken. Du?
Tof, moet ik mijn eigen trekker meenemen of heb je er genoeg staan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:30 schreef vandermar het volgende:
Op de trekker en er is shandy aanwezige voor de sneaky alcholisten.
Enkele hoogtepunten die ik alvast verklap
koekhappen
spijkerpoepen
en een speurtocht op klaarlichte dag.
De rest komen jullie nog wel te weten [ afbeelding ]
Awwwww yeeeaaahhquote:
Aan favorieten toegevoegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |